CzechTrade

Kalendář akcí

Informační schůzka - Prezentace sektoru privátních značek v USA

Kód semináře: 1249  
Datum konání 20.06.2013
Druh akce Teritoriální seminář
Místo konání CzechTrade, Dittrichova 21, Praha 2
Česká republika
Doba konání 09:30 - 16:00
Cena (včetně 21%DPH) 0 Kč


V rámci teoretické části našeho setkání budou prezentovány aktuální informace z oboru privátních značek v USA, specifika místního podnikatelského prostředí, doporučení pro české firmy a další užitečné tipy a informace. Součástí setkání jsou i individuální konzultace, kde budete mít možnost konzultovat svůj záměr vstupu na trh privátních značek USA.

Anotace:

Pojmem „privátní značky“ (private label products, store brands) se obecně označují takové výrobky, které jsou uváděny na trh výhradně určitým distribučním článkem, kterým je obvykle maloobchodní nebo velkoobchodní řetězec. Prodejní řetězec, který uvádí takovou značku na trh, určuje vzhled produktu, obvykle výrobek označuje svým logem (nebo speciálním označení ucelené řady takových produktů ve své nabídce) a zajišťuje jeho marketingovou podporu a exkluzivní distribuci. Pod privátní značkou bývá prodávána řada spotřebních produktů – potraviny, nápoje, alkohol, kosmetika, drogistické a hygienické produkty ad.

Téměř čtvrtina produktů spotřebního zboží v USA se v současné době prodává pod privátní značkou. Sektor privátních značek zde také zaznamenává nebývalý nárůst prodejů i zisků a to jak z hlediska celkových ročních prodejů, tak i z hlediska procentuálního podílu na tržbách amerických supermarketů, drogistických řetězců, řetězců lékáren a diskontních obchodů. Jedná se tak o stále významnější tržní segment v USA, které zároveň disponují rozsáhlou spotřebitelskou základnou (315 mil. obyvatel).

Schůzka Vám přinese řadu užitečných informací a doporučení, jak nejlépe uplatnit své produkty v tomto oboru na trhu USA. Zároveň budete mít možnost konzultovat svůj záměr vstupu na trh privátních značek USA s vedoucí Obchodní mise Ministerstva průmyslu a obchodu v Chicagu Ing. Zuzanou Pittnerovou.

 

AKTUÁLNÍ INFORMACE Z OBORU:

  • Potenciál trhu USA v oboru privátních značek
  • Strategie vstupu na trh USA
  • Standardní dovozní procedury
  • Specifika dovozu nápojů a potravin do USA (food & beverages)
  • Další produkty pro uplatnění na trhu privátních značek – výrobky pro domácnost, kosmetika a drogistické výrobky, produkty pro zdraví (kitchen &  household, health & beauty)
  • Marketingové a prezentační materiály
  • Prezentace na veletrzích
  • Veletrh PLMA Chicago 2013
  • Asistence CzechTrade v USA
  • Místní specifika a doporučení pro exportéry
  • Užitečné zdroje a kontakty
  • Desatero obchodování s USA

 

HRMONOGRAM:

09:30 - 12:00 teoretická část, 12:00 - 16:00 individuální konzultace.

Občerstvení v průběhu semináře zajištěno.