CzechTrade

Kalendář akcí

Jak nejlépe využít SOCIÁLNÍ MÉDIA pro váš business na maximum!

Kód semináře: 1477  
Datum konání 27.04.2016
Druh akce Odborný seminář
Místo konání CzechTrade, Dittrichova 21, Praha 2
Česká republika
Doba konání 09:00-16:00
Cena (včetně 21%DPH) 2 662 Kč


Využijte INDIVIDUÁLNÍCH KONZULTACÍ tohoto semináře ke zvýšení svého úspěchu!

Úspěch se měří v  kvalitě a nadšení fanoušků!

ANOTACE semináře:

  • Co stojí za úspěchem sociálních sítí
  • Je to bublina nebo revoluce?
  • Sociální média jako prostor pro osobnější fungování značek
  • Co chtějí fanoušci a jak je získat
  • Příklady nepochopení soc. sítí ve firmách
  • Kdo by se měl ve firmě o soc. média starat
  • Jak nastavit strategii pro využívání soc. médií ve firmě
  • Facebookové stránky a aplikace
  • Facebook Edgerank – aneb proč FB nezobrazuje váš obsah
  • Jak vytvářet poutavý obsah
  • Druhy propagace na Facebooku
  • Pokročilé způsoby reklamy na Facebooku
  • Twitter a influenceři
  • Síla LinkedIn pro jednotlivce i firmy
  • Foursquare / Swarm - location based social networks
  • Diskusní fóra a budování komunit
  • Monitoring sociálních sítí

 

Aby pro vás byl seminář co nejpřínosnější a chcete-li využít individuální posouzení vašich profilů lektorem,  odpovězte prosím, na následující otázky: 

 

1) Používáte Facebook pro osobní využití, pokud ano, jak dlouho a jak intenzivně?

2) Používáte Facebook pro profesionální využití, pokud ano, jaké stránky či skupiny spravujete?

3) Máte zkušenosti s Facebook Ads?

4) Máte zkušenosti s Facebookovými aplikacemi?

5) Jaké další soc. sítě používáte?

6) Jaké další soc. sítě vás zajímají - chcete se jim na školení věnovat?

7) Jaké oblasti firemního použití vás zajímají - marketing, sales, customer care, PR, HR - něco dalšího?

8) Tří témata z programu, která jsou pro vás výrazně důležitá?

9) Co byste naopak klidně přeskočili?

10) Jakékoli vaše konkrétní požadavky nebo zájmy, na co by se nemělo zapomenout.

 

Odpovědi na otázky prosím vpisujte do pole poznámky, které naleznete v objednávkovém formuláři tohoto semináře.

 

 

 

Drobné občerstvení na semináři zajištěno. 

 

Organizační garant

Lektoři

  •  

    Mgr. Adam Zbiejczuk

    Mgr. Adam ZbiejczukSociálním sítím se věnuje od roku 2007, staral se o on-line komunikaci mBank v době jejího vstupu na trh, působil v agenturách Ataxo Czech a H1.cz, kde spoluvytvářel nástroj pro monitoring sociálních sítí Social Insider a od roku 2012 je konzultantem na volné noze a spolumajitelem agentury Influencer.cz. Staral se o kampaně pro značky jako Apple, Generali, Hypoteční banka, školil týmy Masarykovy univerzity, Akademie věd, Aegon životní pojišťovny, pr a mediální agentury a další. V současnosti má na starosti sociální sítě např. pro BMW Česká republika a pomáhá projektu ROI Hunter (pokročilá reklamní platforma spojující Facebook a Google Analytics) proniknout na polský trh. Založil anglicky psaný web Babel Guide zaměřený na sociální média ve střední a východní Evropě. Učí na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity.