CzechTrade

Kalendář akcí

Úspěšný export do celého světa díky digitálnímu marketingu (2.část)

Kód semináře: 1465  
Datum konání 04.11.2015
Druh akce Odborný seminář
Místo konání CzechTrade, Dittrichova 21, Praha 2
Česká republika
Doba konání 9.00 - 15.00
Cena (včetně 21%DPH) 0 Kč


Přemýšlíte dnem i nocí, jak zvýšit Vaše prodeje v zahraničí? Pak pro vás máme školení ušité na míru!

TŘÍDENNÍ KURZ DIGITÁLNÍHO MARKETINGU se zaměřením na export je vhodný pro společnosti, které NEJSOU žadným nováčkem v ONLINE PROSTŘEDÍ a součástí jejich strategie je i export. 

Třemi dny nabitými užitečným know-how vás provedou zástupci společností Google, Acomware, Fragile Media a Sun Marketing.

 

NA CO SE V KURZU MŮŽETE TĚŠIT?

 2. den (4.11. 2015):  

  • Obchodní a online marketingová strategie

  • Obsahová strategie (koncept See-Think-Do-Care)

  • Výkonnostní marketingové nástroje a jejich využití pro export

  • Digitální marketingové nástroje pro budování značky v zahraničí

 1. den (30.9. 2015)  

http://www.czechtrade.cz/kalendar-akci/seminar-uspesny-export-do-celeho-sveta-diky-digitalnimu/

3. den (20.11. 2015) 

http://www.czechtrade.cz/kalendar-akci/seminar-uspesny-export-do-celeho-sveta-diky-digitalnimu-2/

 

Kurz je obzlášť vhodný pro majitele, jednatele a marketingové ředitele společností. Jedná se o úvod do exportu a marketingu pro export. Po každém bloku přednášek můžete využít bezplatné konzultace s našimi experty.

Jednotlivé semináře na sebe vzájemně navazují.

 

 

Drobné občerstvení v průběhu semináře zajištěno.

Organizační garant

Lektoři

  •  

    Iveta Oršulíková

    Iveta OršulíkováIveta Oršulíková se v Sun Marketingu věnuje tvorbě strategií a celkových konceptů pro významné klienty. Spojuje zde všechny kanály a vyhodnocuje jejich účinnost. V online marketingu začala pracovat už během studií a momentálně se mu věnuje přes čtyři roky.

     

  •  

    Aleš Vávra

    Aleš VávraAleš Vávra vystudoval marketingovou komunikace ve Zlíně a již 5 let pracuje v on-line marketingu. Aktuálně pracuje ve Fragile Media jako Performance & Branding Manager, kde se stará o značky COTY (Adidas, Playboy, Rimmel atd.) pro CEE trh především z pohledu branding kampaní. YouTube reklama a práce s bloggery je pro něj denní chleba.

     

  •  

    Daniel Chovanec

    Daniel ChovanecDaniel Chovanec pracuje 4 roky v on-line marketingu, nyní kope za Fragile Media jako Performace & Branding Director a je team leader pro výkonnostní oddělení. Pro klienty vytváří dlouhodobé on-line marketingové strategie a aktuálně se stará o značky Jan Becher (Havana, Jameson, Becherovka atd.) V obsahové síti kontextově plave jako ryba ve vodě.

     

  •  

    Jan Fencík

    Jan FencíkJan Fencík Performance Advertising Leader - vede celé oddělení Performance, kde předává poznatky svým kolegům a koordinuje jejich další znalostní rozvoj. Začínal jako PPC specialista a kvalitní prací na klientech se vypracoval od běžné správy PPC kampaní po jejich strategické plánování. Kromě českých PPC kampaní a výkonnostního marketingu má Honza na starosti zavádění a optimalizaci těchto projektů na zahraničních trzích (Itálie, Německo, Velká Británie, Vietnam aj.). Pomáhá také s implementací novinek ve výkonnostním marketingu pro ostatní klienty. Je držitelem certifikátů Google AdWords Qualified – Search a Bing Accredited Professional

     

  •  

    Marek Kopča

    Marek KopčaMarek Kopča působí v oblasti marketingu a e-commerce přes deset let. Od roku 2008 pracuje v Union pojišťovně, kde jako ředitel přímého prodeje pro Slovensko a Českou republiku zodpovídá za digitální marketing a prodej pojistných produktů přes internet a mobilní zařízení.