CzechTrade

Kalendář akcí

Úspěšný export do celého světa díky digitálnímu marketingu (1.část)

Kód semináře: 1464  
Datum konání 30.09.2015
Druh akce Odborný seminář
Místo konání CzechTrade, Dittrichova 21, Praha 2
Česká republika
Doba konání 9.00 - 15.00
Cena (včetně 21%DPH) 0 Kč


Přemýšlíte dnem i nocí, jak zvýšit Vaše prodeje v zahraničí? Pak pro vás máme školení ušité na míru!

TŘÍDENNÍ KURZ DIGITÁLNÍHO MARKETINGU se zaměřením na export je vhodný pro společnosti, které NEJSOU žadným nováčkem v ONLINE PROSTŘEDÍ a součástí jejich strategie je i export. 

Třemi dny nabitými užitečným know-how vás provedou zástupci společností Google, Acomware, Fragile Media a Sun Marketing.

 

NA CO SE V KURZU MŮŽETE TĚŠIT?

 1. den (30.9. 2015):  

  • Přivítání, agenda

  • Příklady úspěšných digitálních exportních strategií

  • Jak si stanovit cíle, cílovou skupinu a definovat konkurenční výhody

  • Jak vybrat trhy pro export a připravit lokalizaci webu a marketingové komunikace

 2. den (4.11. 2015)

http://www.czechtrade.cz/kalendar-akci/seminar-uspesny-export-do-celeho-sveta-diky-digitalnimu-1/

 3. den (20.11. 2015)

http://www.czechtrade.cz/kalendar-akci/seminar-uspesny-export-do-celeho-sveta-diky-digitalnimu-2/

 

Kurz je obzlášť vhodný pro majitele, jednatele a marketingové ředitele společností. Jedná se o úvod do exportu a marketingu pro export. Po každém bloku přednášek můžete využít bezplatné konzultace s našimi experty.

Jednotlivé semináře na sebe vzájemně navazují.

 

 

Drobné občerstvení v průběhu semináře zajištěno.

Organizační garant

Lektoři

  •  

    Jan Vraný

    Jan VranýJan Vraný pracuje jako Obchodní ředitel českého Googlu, kde pomáhá českým firmám efektivně využívat digitální marketing jak na domácím trhu, tak především expandovat do zahraničí. Během patnáctileté kariéry nasbíral zkušenost s budováním businessu v poradenské společnosti McKinsey&Company, londýnské pobočce investiční banky Morgan Stanley, české Raiffeisenbank a středoevropské centrále Procter&Gamble. Vystudoval ekonomii na Masarykově univerzitě v Brně a MBA na London Business School.

     

  •  

    Jaroslav Kaucký

    Jaroslav KauckýJaroslav Koucký pracuje jako E-commerce Consultant. Stará se o klienty, analyzuje data a vyhledává efektivní řešení, která mají pro klienty jasně měřitelné výsledky. Působil jako marketingový ředitel v Pepa.cz, kde byl zodpovědný za veškeré online aktivity portálu, který se mu za dobu jeho působení podařilo dostat do TOP3 na trhu slevových portálů. Dále pracoval ve významných společnostech - v Mafra na pozici marketingový konzultant, v Insidea jako SEO konzultant a PPC specialista pro klienty agentury, ve Vidia Design působil jako projektový manažer a online marketingový specialista pro klienty.

     

  •  

    Jiří Urban

    Jiří UrbanJiří Urban je generální ředitel společnosti Maternia, s.r.o., která prodává přes internet kontaktní čočky ve 13 evropských zemích. Maternia pod jeho vedením dosáhla v loňském roce obratu 430 miliónů Kč.