CzechTrade

Kalendář akcí

Základy mezinárodního marketingu a marketingové komunikace

Kód semináře: 1001  
Datum konání 07.10.2010
Druh akce Odborný seminář
Místo konání CzechTrade, Dittrichova 21, Praha 2
Česká republika
Doba konání 9.00 - 16.45
Cena (včetně 20%DPH) 2 640 Kč


Seminář poskytuje ucelený přehled jednotlivých nástrojů mezinárodního marketingu a marketingové komunikace. Zaměřuje se na jejich funkce a teoretické základy, a zejména pak na jejich praktické využití.

Program semináře:

  • Analýza mezinárodních trhů, výběr vhodných cílových trhů
  • Odlišnosti marketingu v mezinárodním prostředí, strategické plánování v marketingu, včetně analýz
  • Mezinárodní výzkumy trhu, mezinárodní segmentace, mezinárodní positioning a targeting, možné marketingové strategie v mezinárodním prostředí
  • Mezinárodní výrobková politika, mezinárodní cenová politika, mezinárodní distribuce
  • Komunikační mix
  • Sociálněpsychologické aspekty marketingové komunikace
  • Teorie a praxe reklamy, reklamní média
  • Teorie a praxe přímého marketingu, online komunikace, public relations, podpory prodeje, osobního prodeje
  • Trendy v marketingové komunikaci
  • Komunikační průmysl
  • Proces komunikačního plánování
  • Etika a právo v marketingové komunikaci
  • Kampaně v rámci sociálního marketingu

Seminář je součástí akreditovaného kurzu Úspěšný exportér.

Můžete si jej objednat i zvlášť.