Akce pro exportéry

ilustrace

CzechTrade organizuje konzultace, pracovní a kooperační setkání, prezentace firem jak v České republice, tak na zahraničních výstavách a veletrzích.

Akce v České republice

CzechTrade realizuje konzultace a pracovní setkání pro české firmy v různých městech ČR. Využívá k tomu několika typů akcí:

  • Konzultační den – teritoriálně zaměřené konzultace zástupců firem s pracovníkem zahraničního zastoupení probíhající v regionech ČR,
  • Meeting point – centrálně organizované individuální konzultace firem s pracovníky zahraničních zastoupení,
  • Matchmaking (B2B) – zprostředkování setkání zahraničních subjektů (obchodní zástupci, distributoři, nákupčí) s potenciálními tuzemskými dodavateli:
    •  incomingové mise,
    •  Sourcing days CzechTrade.

Sledujte aktuální nabídku akcí v Kalendáři akcí.

Prezentace českých firem v zahraničí

Agentura CzechTrade organizuje společnou účast českých firem na zahraničních výstavách a veletrzích. České firmy tak mohou kromě oficiálních účastí pořádaných Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR využít další dvě formy prezentace:

  • Společná účast v rámci projketů NOVUMM a NOVUMM KET. Osobní účast firem na zahraničních veletrzích s využitím finanční podpory z evropských strukturálních fondů (OPPIK).
  • Prezentace na zahraničních veletrzích pod hlavičkou CzechTrade. Jedná se o osobní nebo katalogovou prezentaci firem na společném stánku na zahraničním veletrhu, která je poskytována v rámci služeb CzechTrade. Společná účast snižuje náklady na prezentaci firmy na veletrzích v zájmových teritoriích. Pracovníci zahraničních zastoupení poskytují vystavovatelům standardní i individuální služby před akcí, během konání veletrhu a také po něm.
  • CzechTrade organizuje cílené, oborově zaměřené mise do vybraných teritorií.

Aktuální nabídku prezentací v zahraničí naleznete v Kalendáři akcí.

Kontakt

Nepřehlédněte

  • Írán se otevírá podnikatelům
    Ve speciálu portálu BusinessInfo.cz si přečtěte, jaké jsou perspektivy byznysu mezi Českou republikou a Íránem a co by měli čeští podnikatelé vědět před vstupem na tamní trh.

     

  • V současné době připravujeme nový projekt Exportního klubu CzechTrade a rovněž novou formu Adresáře Exportérů.
    Do té doby nebude možné tyto služby objednat.
    Děkujeme za pochopení.

     

  • Exportní průvodce
    zaměřený na marocký trh přináší relevantní a praktické informace o tomto africkém trhu.