Analýza konkurence v online prostředí

Data konkurence mohou mít pro vaše byznysová rozhodnutí (zejména při vstupu na zahraniční trhy) naprosto klíčovou hodnotu. Díky novým nástrojům můžete navíc o konkurenci v online prostředí zjistit téměř vše.

V rámci tohoto interaktivního workshopu se zaměříme na konkrétní postupy analýzy konkurence (nejen) v rámci expanze.

Ukážeme si konkrétní vhodné nástroje pro tuto analýzu.

A také se dotkneme tématu, jak analýzu konkurence číst, abyste nesklouzli k jednoduchému kopírování konkurence.

Obsah workshopu:

  • analýza webů konkurence
  • analýza návštěvnosti
  • analýza jednotlivých marketingových kanálů
  • cenové koeficienty
  • mystery shopping
  • analýza prodejnosti webů konkurence

Kód semináře:

3848

Termín:

26. 10. 2022

Druh akce:

Odborný seminář

Místo konání:

CzechTrade, Štepánská 567/15, 12000 Praha 2, Česká republika

Doba konání:

09.00 - 15.00 hodin

Cena:

1 452 Kč (vč. DPH)

Stav akce:

Akce již proběhla

Přidat do kalendáře:

Kontakty

Organizační garant

Mgr. Dostálová Monika
Mgr. Monika Dostálová vedoucí exportního vzdělávání

Lektoři

Fiala Milan
Fiala Milan Specializuje se na mezinárodní online marketing a online expanzi do DACH regionů. S klienty řeší přípravnou fázi expanze (tvorba analýz, strategie expanze, lokalizace webu, rozpočtování a nastavení cílů) až po realizaci prvních (zejména výkonnostních) online marketingových kampaní.

Soubory ke stažení