Analýza konkurence v online prostředí

Data konkurence mohou mít pro vaše byznysová rozhodnutí (zejména při vstupu na zahraniční trhy) naprosto klíčovou hodnotu. Díky novým nástrojům můžete navíc o konkurenci v online prostředí zjistit téměř vše.

V rámci tohoto interaktivního workshopu se zaměříme na konkrétní postupy analýzy konkurence (nejen) v rámci expanze.

Ukážeme si konkrétní vhodné nástroje pro tuto analýzu.

A také se dotkneme tématu, jak analýzu konkurence číst, abyste nesklouzli k jednoduchému kopírování konkurence.

Obsah workshopu:

  • analýza webů konkurence
  • analýza návštěvnosti
  • analýza jednotlivých marketingových kanálů
  • cenové koeficienty
  • mystery shopping
  • analýza prodejnosti webů konkurence

Objednávka akce

Vyplňte, prosím, níže uvedený formulář a my Vás budeme kontaktovat. Rezervace je platná až po potvrzení pracovníkem agentury CzechTrade.

Termín: 26. 10. 2022, 09.00 - 15.00 hodin
Cena: 1 452 Kč (vč. DPH)

Objednatel

*
*
*
*
*
*
*
*

Kontaktní informace

*
*
*
*
*

Účastníci

*
*
*
*
*
Více o zpracování osobních údajů v agentuře CzechTrade se dozvíte zde.
Kód semináře: 3848
Termín: 26. 10. 2022
Druh akce: Odborný seminář
Místo konání: CzechTrade, Štepánská 567/15, 12000 Praha 2, Česká republika
Doba konání: 09.00 - 15.00 hodin
Cena: 1 452 Kč (vč. DPH)
Stav akce: Hlaste se

Organizační garant

Mgr. Dostálová Monika
Mgr. Monika Dostálová
Vedoucí Exportního vzdělávání
monika.dostalova@czechtrade.cz T: +420224907532
M: +420 724 945 728
Fiala Milan
Milan Fiala
Specializuje se na mezinárodní online marketing a online expanzi do DACH regionů. S klienty řeší přípravnou fázi expanze (tvorba analýz, strategie expanze, lokalizace webu, rozpočtování a nastavení cílů) až po realizaci prvních (zejména výkonnostních) online marketingových kampaní.