Budujte svou firemní značku s lidmi a pro lidi

Na jedné straně je vize vašeho podnikání, na druhé lidé, kteří vám pomohou ji naplnit – zaměstnanci a zákazníci. Aby se to povedlo, je potřeba mít jednotný směr v podobě dobře formulovaného poslání a vnímat lidi, jako nedílnou součást vaší značky. Co všechno je ještě potřeba k jejímu vědomému budování, jak se může projevovat a kde všude ji pak uplatníte, si během workshopu pod naším vedením vyzkoušíte sami.

Harmonogram:

09:00–09:30 
Úvod: Značka a její lidská dimenze
V minulosti bylo revoluční stavět zákazníky na první místo. Na to už jsme si pomalu zvykli a je třeba udělat další krok k udržitelným a byznysově úspěšnějším firmám – přestat dělat rozdíl mezi zákazníky a zaměstnanci. Pro váš byznys jsou tyto skupiny stejně důležité a podle toho je třeba nastavit priority.

09:30–11:00 Poslání: Vize, mise, řešení – ven i dovnitř firmy
Sjednotit se na poslání vaší firmy dá všem skvělý nástroj pro každodenní rozhodování. Bude tak snadné, jít stejným směrem a komunikovat jednotně a srozumitelně. Abyste svého poslání dosáhli, potřebujete k tomu taky budovat kvalitní tým těch správných lidí, kteří ho dokáží vzít za své.

Pauza

11:10–12:40 Lidé: Vaší cílovkou jsou zákazníci i zaměstnanci
Přemýšlet nad nabídkou z pohledu zákazníků je běžné. Vy můžete získat konkurenční výhodu, když si uvědomíte, že i vaši zaměstnanci jsou vaší cílovkou. A "produktem", který pro ně můžete připravit je kvalitní firemní kultura, ohodnocení a další výhody. Víte však, co motivuje zrovna ty vaše zaměstnance?

Oběd

13:40–14:30 Tým: Hodnoty spolupráce a společné mapování problematických míst
Každý vztah je založen na vzájemnosti. Pokud chcete, aby se vaši lidé zajímali o vaše byznysové cíle a pomáhali vám je dosahovat, firma se musí zajímat o to, jak to vidí oni. Ukážeme vám nástroje a metody, které lze uplatnit v práci s týmem, jak naslouchat jeho problémům a angažovat zaměstnance do jejich řešení.

14:30–15:30 Značka: Komunikační pilíře, jak se odlišit směrem k zákazníkům i na trhu práce, co si mají lidé o vaší značce myslet a jak se mají po kontaktu s ní cítit
Vytvořili jsme si základ, na kterém teď můžeme postavit hlavní témata, která bude značka komunikovat i dostávat do svého každodenního fungování.  Aby byla důvěryhodná, musí být hlavně konzistentní a my vám ukážeme, jak sladit vystupování směrem k zaměstnanci i zákazníkovi.

15:30–16:00 Příklady značek, kterým se daří vystupovat jednotně dovnitř firmy i ven směrem k trhu

 

Kód semináře: 3568
Termín: 3. 4. 2019
Druh akce: Odborný seminář
Místo konání: CzechTrade, Dittrichova 21, 12801 Praha 2, Česká republika
Doba konání: 09.00 - 16.00 hodin
Cena: 1 452 Kč (vč. DPH)
Stav akce: Akce již proběhla

Organizační garant

Mgr. Dostálová Monika
Mgr. Monika Dostálová
Vedoucí Exportního vzdělávání
monika.dostalova@czechtrade.cz T: +420224907532
M: +420724945728
Brečanová Zuzana
Zuzana Brečanová
Zuzčina cesta vedla od grafického designu, přes marketing až k tvorbě značek. Ty dnes vnímá jako společenství lidí, jejichž zkušenosti a emoce každý den pomáhají značku utvářet. Pracovala například pro síť restaurací Ambiente, kde je dodnes konzultantkou employer brandingu. V současnosti však s budováním značek pomáhá hlavně klientům Lovebrandu.
Oršulíková Iveta
Iveta Oršulíková
Iveta vedla dva roky tým specialistů na sociální média v agentuře Taste Sun, kde se věnovala především rozvoji lidí i produktu. V rámci marketingu si také prošla několika oblastmi od copywritingu přes e-mailing až po tvorbu digitálních strategií. Všechny tyto zkušenosti teď využívá pro řízení značek klientů Lovebrandu.