Challenger Sale - jak zaujmout klienta strategickým nastavením nabídky

Jak vést klienta k výhodám vaší nabídky, nenechat se zaškatulkovat a otevřít klienta inovativním řešením?

Pokud se chcete prosadit s produkty, kde není hlavním kritériem cena, je tento seminář pro vás.

B2B zákazníci jsou dnes informovanější a dokáží se samostatně zorientovat v nabídkách na trhu ještě před tím, než se potkají s vaším obchodním zástupcem. Zákazník přebírá iniciativu, stanovuje vlastní kritéria, často s důrazem na cenu.

Přístup „Challenger Sale“ vám pak pomůže poskytnout klientovi neobvyklý vhled na příležitost nebo problém v jeho podnikání. Dokážete ho provést obchodní situací, zorientovat ho v alternativách i rizicích. Často musíte konfrontovat stereotypy, či příliš zjednodušené myšlení.

Z obsahu semináře:

ČÁST 1.
Hodnotová nabídka
Naším východiskem bude jasné komerční myšlení: Proč by si měl klient vybrat právě nás? Společně zformulujeme hodnotovou nabídku a její konkurenční výhody.

  • Zformulujete konkureční výhody vaší nabídky
  • Připravíte vyváženou obchodní argumentaci
  • Zaměříte se na překonání předsudků a stereotypů, které klient může mít
  • Zaměření pozornosti na oblasti, které klient podceňuje

ČÁST 2
Challenger Sale

  • Jak vést pozornost k vaší jedinečné perspektivě
  • Jak připravit scénář obchodní schůzky
  • Jek vyjádřit jednodušeji i komplexní sdělení
  • Jak převzít kontrolu nad prodejním procesem
  • Jak sebevědomě mluvit o ceně

Tento seminář je určen pro všechny, kteří se podílejí na získávání nových zakázek, jednají s B2B klienty, připravují nabídky a identifikují nové příležitosti.

Objednávka akce

Vyplňte, prosím, níže uvedený formulář a my Vás budeme kontaktovat. Rezervace je platná až po potvrzení pracovníkem agentury CzechTrade.

Termín: 9. 4. 2019, 9:00 - 17:00
Cena: 1 452 Kč (vč. DPH)

Objednatel

*
*
*
*
*
*
*
*

Kontaktní informace

*
*
*
*
*

Účastníci

*
*
*
*
*
Více o zpracování osobních údajů v agentuře CzechTrade se dozvíte zde.
Kód semináře: 3581
Termín: 9. 4. 2019
Druh akce: Odborný seminář
Místo konání: CzechTrade, Dittrichova 21, 12801 Praha, Česká republika
Doba konání: 9:00 - 17:00
Cena: 1 452 Kč (vč. DPH)
Stav akce: Hlaste se

Organizační garant

Ing. Šmatová Lucie
Ing. Lucie Šmatová
Specialista exportního vzdělávání
lucie.smatova@czechtrade.cz T: +420 224 907 571
M: +420 602 513 139
Tomáš Zykán
Konzultant a lektor v oblasti komunikace a marketingu. Pracuje s klienty na přípravě nabídek, propagačních materiálů, webových stránek a prezentací. Své analytické a prezentační zkušenosti získal v poradenské firmě McKinsey & Co a později působil 10 let v New Yorku a v Londýně jako ředitel Českého centra, kde se zabýval komunikací zemí a regionů. Založil a dva roky řídil komunikační agenturu zaměřenou na mezinárodní propagaci českého designu. Pracoval s klíčovými českými exportními značkami Škoda Auto, Staropramen, Baťa a ČSA. Do konce roku 2008 vedl marketing a značkovou komunikaci pro velký developerský projekt. Za kreativní kampaň získal ocenění The Best European Marketing Award na International Property Awards v Londýně. Od roku 2009 působí jako konzultant, coach a trenér v oblasti marketingu, strategie a komunikace.