Digitální networking: Získejte obchodní kontakty v zahraničí pomocí LinkedIn a dalších sociálních sítí

Sociální sítě od základů změnily způsob, jakým dnes komunikujeme a hledáme informace. Stále populárnější jsou přitom i profesní sociální sítě, mezi které patří LinkedIn a Twitter. 

Jen na LinkedIn dnes najdete více jak 1,7 milionu Čechů celosvětově potom necelých 670 milionů lidí ve více jak 200 zemích světa. To pro exportéry otevírá úplně nové možnosti, jak mohou najít a oslovit nové obchodní partnery téměř po celém světě a to bez zbytečných nákladů. 

Naučte se, jako exportér, s profesními sociálními sítěmi pracovat ve prospěch svého businessu: od budování osobní značky, přes digitální networking až po oslovení nového klienta a samotný prodej.

Co vám akce přinese?

- Představíme aktuální trendy okolo hlavních profesních sociálních sítí u nás i v zahraničí: Twitter, LinkedIn
- Ukážeme vám jak sociální sítě využít pro digitální networking - navazování obchodních vztahů v praxi
- Upravíme si LinkedIn profily, které jsou naší digitální vizitkou v online prostředí
- Podíváme se na to, jak pracovat s online obsahem tak, abyste zaujali svou cílovou skupinu
- A nakonec si ukážeme jak vyhledat a oslovit důležité obchodní kontakty přímo přes osobní neplacený účet na LinkedIn

- Kurzem vás provedeme pomocí prezentace a ukázek v jednotlivých online aplikacích a sociálních sítí

Program workshopu:

Role sociálních sítí v dnešním obchodním světě

  • Aktuální data o sociálních sítích u nás i ve světě
  • Typický zákazník v 21. století a jeho chování v online prostředí

Osobní značka profesionála v digitálním světě

  • Jak si správně nastavit cílovou skupinu a vybrat klíčová slova
  • Nastavení osobního profilu na LinkedIn

Networkingové a prodejní aktivity na LinkedIn

  • Publikování vlastního obsahu
  • Základy vyhledávání cílové skupiny pomocí neplaceného účtu
  • Komunikace s potenciálním zákazníkem

Objednávka akce

Vyplňte, prosím, níže uvedený formulář a my Vás budeme kontaktovat. Rezervace je platná až po potvrzení pracovníkem agentury CzechTrade.

Termín: 25. 3. 2020, 09.00 - 13.00 hodin
Cena: 1 210 Kč (vč. DPH)

Objednatel

*
*
*
*
*
*
*
*

Kontaktní informace

*
*
*
*
*

Účastníci

*
*
*
*
*
Více o zpracování osobních údajů v agentuře CzechTrade se dozvíte zde.
Kód semináře: 3662
Termín: 25. 3. 2020
Druh akce: Odborný seminář
Místo konání: CzechTrade, Dittrichova 21, 12801 Praha 2, Česká republika
Doba konání: 09.00 - 13.00 hodin
Cena: 1 210 Kč (vč. DPH)
Stav akce: Hlaste se

Organizační garant

Ing. Barbora Komárková
barbora.komarkova@czechtrade.cz T: +420 224 907 533
Kyselý Jan
Jan Kyselý
Specialista na B2B digitální komunikaci a Social Selling. Během své profesní kariéry jsem působil na obchodních i marketingových pozicích a zkušenosti sbíral nejel v ČR, ale třeba i na Kostarice, ve Španělsku či v Kanadě. S tématem Social Selling jsme se poprvé potkal při práci na digitálních projektech v marketingové agentuře a od té doby mi nedá spát. Dnes pomáhám B2B firmám využívat sociální sítě a digitální svět pro prodej jako lektor a konzultant na volné noze. O využití sociálních sítí a digitální komunikace v B2B prostředí píši také blog SocialSellingPoCesku.cz.
Jambor Jiří
Jiří Jambor
Business Development specialista a Social Selling konzultant. Od začátku své profesní kariéry se věnuji prodeji. Oslovit nového klienta klasickými prodejními kanály je však dnes stále těžším úkolem. I proto mne baví hledat a zkoušet nové inovativní nástroje a metody. Začínal jsem v neziskovém sektoru, pak se přesunul do vzdělávání a několik let pracoval ve společnosti Recruitment Academy. Právě tam jsem si poprvé vyzkoušel jak může digitální svět pomoci práci obchodníka. Koncept Social Sellingu propojuje klasickou obchodní práci s poznatky z digitálního marketingu. Využití sociálních sítí a digitálního světa se mi osvědčilo natolik, že jej dnes používám denně i při práci v nadnárodní společnosti AON. Své zkušenosti předávám dále formou workshopů a blogu SocialSellingPoCesku.cz.