Efektivní PROPAGACE pro export

Jak připravit nabídku, která zaujme na první pohled?! 

Vaším cílem je získat nové zákazníky na exportních trzích a o to samé usilují stovky dalších firem. Svoji nabídku proto podporujte online prezentacemi, brožurami, videem, odbornými semináři a přímými dopisy. Znáte ale osvědčené zásady vytváření propagačních materiálů? Dokážete zaujmout na první pohled? Je vaše sdělení dostatečně přesvědčivé? Vynakládáte peníze na propagaci efektivně? Jste spokojeni s odezvou na vaše kampaně?

CO VÁM KURS PŘINESE 

  • Naučíte se jak dramaticky zvýšit efektivnost vaší propagace
  • Naučíte se jak udělat sdělení atraktivnější, jednodušší a přesvědčivější
  • Na případových studiích se seznámíte s aktuálními trendy B2B komunikace
  • Získáte zpětnou vazbu k vlastním materiálům, které si přinesete
  • Obdržíte konkrétní rady, které můžete okamžitě aplikovat v praxi 

KOMU JE SEMINÁŘ URČEN 

  • Obchodníkům, kteří oslovují zahraniční partnery
  • Specialistům marketingu, propagace a PR
  • Manažerům, kteří schvalují marketingové materiály 

Z OBSAHU 

  • Principy efektivní propagace zaměřené na podnikovou klientelu (B2B)
  • Jak napsat propagační text
  • Příprava letáků a pozvánek
  • Příprava online prezentací a nabídek
  • Nové trendy v B2B propagaci (online a sociální média)

Drobné občerstvení na semináři zajištěno.

Kód semináře: 3450
Termín: 30. 5. 2017
Druh akce: Odborný seminář
Místo konání: CzechTrade, Dittrichova 21, 12801 Praha 2, Česká republika
Doba konání: 09:00-17:00
Cena: 2 299 Kč (vč. DPH)
Stav akce: Akce již proběhla

Organizační garant

Bc. Dubská Dominika
Bc. Dominika Dubská
dominika.dubska@czechtrade.cz T: +420 224 907 571
M: +420 607 001 720

Lektoři

Tomáš Zykán
Konzultant a lektor v oblasti komunikace a marketingu. Pracuje s klienty na přípravě nabídek, propagačních materiálů, webových stránek a prezentací. Své analytické a prezentační zkušenosti získal v poradenské firmě McKinsey & Co a později působil 10 let v New Yorku a v Londýně jako ředitel Českého centra, kde se zabýval komunikací zemí a regionů. Založil a dva roky řídil komunikační agenturu zaměřenou na mezinárodní propagaci českého designu. Pracoval s klíčovými českými exportními značkami Škoda Auto, Staropramen, Baťa a ČSA. Do konce roku 2008 vedl marketing a značkovou komunikaci pro velký developerský projekt. Za kreativní kampaň získal ocenění The Best European Marketing Award na International Property Awards v Londýně. Od roku 2009 působí jako konzultant, coach a trenér v oblasti marketingu, strategie a komunikace.