How to get your prospect‘s attention in 5 minutes or less?

Jak zaujmout obchodního partnera v 5-ti minutách? 

Připravte se na prezentaci před potencionálními partnery, zákazníky či investory!

Máte skvělý produkt, skvělou myšlenku nebo řešení pro zákazníka. A nyní se konečně naskytla příležitost ho oficiálně představit na velké zahraniční akci formou přednášky nebo klasického one-to-one obchodního jednání. Je to pro vás úžasná příležitost, ale zároveň velká výzva. Jak můžete v 5-ti minutách představit vaši značku, aby vaše prezentace upoutala a přiměla obchodního partnera k akci?

  • Dozvíte se...
    • Že mít ten nejlepší výrobek (či službu), atraktivní propagační materiály a propracovanou prezentaci zdaleka není záruka úspěchu
    • Co je pro obchodního partnera rozhodující, aby řekl „Ano“ právě vám a vaší značce
    • Jak sestavit a odvyprávět příběh vaší firmy, aby zaujal toho ‚správného‘ partnera
    • Jak vaše sdělení odprezentovat, abyste získal partnerovu přízeň a důvěru
    • Jak správně využít sílu osobnosti a signálů těla k posílení vaší autority během obchodním jednání

  • Důležité
    • Seminář bude probíhat převážně v anglickém jazyce, abychom Vám usnadnili přípravu na jednání, prezentaci, zahraniční cestu a dali příležitost osvěžit si obchodní konverzaci v angličtině.

    • Seminářem Vás bude provázet Alena Huberová, komunikační expertka, lektorka, konferenciérka. Ve spolupráci s Presenation.com, Alena školila tým X.GLU, který v červenci zvítězil ve světovém finále soutěže ‘Microsoft Imagine Cup‘ v americkém městě Seattle, odkaz na článek: http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/cesti-studenti-vyhrali-prestizni-mezinarodni-soutez-microsoftu/1510771

  • Aby pro vás byl seminář co nejpřínosnější a lektor měl příležitost přizpůsobit obsah vašim konkrétním potřebám, odpovězte prosím, na následující otázky (doplňte prosím do Online objednávky, Dotaz na lektora, není povinné):
    • Na jakou zahraniční cestu se právě chystáte? (země + záměr cesty)
    • Jak často vaši firmu prezentujete v zahraničí?
    • Jakým způsobem ji nejčastěji prezentujete? (formou osobního setkání nebo prezentací před větším publikem?)
    • Co považujete za největší výzvu při prezentování vaší firmy v zahraničí?
    • Co dělá vaše firma? (popište v jedné větě)
Kód semináře: 3464
Termín: 24. 10. 2017
Druh akce: Odborný seminář
Místo konání: CzechTrade, Dittrichova 21, Praha 2, Česká republika
Doba konání: 09.00 - 17.00 hodin
Cena: 2 420 Kč (vč. DPH)
Stav akce: Akce již proběhla

Organizační garant

Mgr. Dostálová Monika
Mgr. Monika Dostálová
Vedoucí Exportního vzdělávání
monika.dostalova@czechtrade.cz T: +420224907532
M: +420724945728
Huberová Alena
Alena Huberová
Alena Huberová má odborné zázemí v oblasti prodeje, marketingu a komunikace. Po více než 15 let práce v mezinárodních společnostech a života v 5-ti různých zemích Evropy a Asie, opustila korporátní svět, a začala sama podnikat. Práce se stovkami lidí, překonání nejrůznějších překážek v podnikání, a také svého vlastního boje jako "profesionál-introvert", to vše inspirovalo její nynější byznys, který se stal její celoživotní vášní. Dnes Alena školí top management v mezinárodních společnostech i malé podnikatele a začínající firmy v tom, jak komunikovat, aby zaujali své publikum a posílili svůj vliv ve firmě, a také jak prodat své myšlenky (nebo produkty) a vybudovat si skvělé vztahy se zákazníky.