Naučte se jednat s JAPONSKÝM a KOREJSKÝM obchodním partnerem
Během jednodenního semináře se budeme zabývat japonskou a korejskou kulturou na pracovišti a s tím související otázkou, jak budovat a udržet korektní pracovní vztahy s asijskými obchodními partnery a kolegy. Na konkrétních příkladech z byznysu vysvětlíme, jak vzájemně efektivně komunikovat a čeho se vyvarovat. Součástí programu bude i méně známá etiketa pro společenské příležitosti.
Cíle:
- Vyvarovat se fatálních chyb, kterých se dopouštějí lidé, jednající s japonskými a korejskými obchodními partnery a kolegy.
- Pochopit, proč v určitých situacích Japonci a Korejci jednají jinak, než očekáváme a ze vzájemné odlišnosti učinit výhodu.
- Navrhnout konstruktivní řešení situace či problému, který momentálně řešíte a nemáte se s kým poradit.
ANOTACE
1. Japonský a korejský zákazník
- Co očekává japonský a korejský zákazník, jak se liší jejich priority
- Japonská a korejská výrobní/obchodní společnost - typické rysy a pravidla, výkonné struktury, v čem se liší
- Jak si získat a udržet japonského a korejského zákazníka
- 10 bodů na cestě k zákazníkovi
2. Jak se připravit a vést obchodní jednání s japonským a korejským obchodním partnerem
- Jak připravit prezentaci své firmy a výrobku.
- Příprava na služební cestu do Japonska, návštěvu firmy, veletrhu
- Obchodní jednání a příprava nabídky
- Etiketa, zasedací pořádek a formality v kanceláři při návštěvě japonského či korejského obchodního partnera v ČR
- Emailová a telefonická komunikace
- Rozhodovací proces
3. Jak vzájemně efektivně komunikovat a čeho se vyvarovat
- Jazyková bariéra a jak ji překonat
- Verbální a neverbální komunikace - využití v praxi, čeho se vyvarovat.
- Co NE-dělat
- Řešení konfliktů a jejich komunikace
Na semináři zajištěno drobné občerstvení.