Naučte se poznávat své zákazníky

Úspěšné firmy se od ostatních liší tím, že znají potřeby svých zákazníků. Díky tomu pro ně mohou vytvářet produkty nebo služby, které tyto potřeby uspokojí. Na našem školení vás naučíme, jak poznávat zákazníky – jak správně vytvářet dotazníky, jak uspořádat hloubkovou online diskuzi se zákazníky a jak výsledky výzkumů proměnit v konkrétní zlepšení. Dostanete tak nápady, kde a jak inovovat svou nabídku, postavíte marketing na skutečném odlišení se od konkurence a lépe přizpůsobíte a zacílíte komunikaci značky. Ať už jste malá nebo středně velká firma, pomůžeme vám zajistit, aby výsledky vašich výzkumů nezůstávaly v šuplíku.

Struktura

  1. Proč je důležité poznávat zákazníky
    1. Prozákaznický přístup je jeden z klíčových předpokladů pro úspěšný byznys.
    2. Byznys má řešit potřeby lidí, je potřeba je dobře poznat. Nemá vytvářet produkty a služby pro neexistující potřeba.

  2. Jak být správným průzkumníkem
    1. Akceschopnost: co musí být součástí výzkumu, aby neskončil v šuplíku.
    2. Probereme vše, co vyžaduje každý výzkum: popis zkoumaného problému, metodologie (kvant. vs. kval.), výběr vhodných respondentů, reprezentativita výzkumů, vliv metodologie a výběru na výsledky výzkumu.

  3. Jak vytvořit funkční dotazník
    1. Zásady pro tvorbu dotazníků.
    2. Vhodné nástroje pro tvorbu dotazníků.
    3. Příklady otázek.

  4. Vhodné metody pro poznávání zákazníků
    1. Dotazníkový výzkum
      1. Co lze zkoumat. Výzkum zákazníků, lidí v týmu, výzkum značky.
      2. Výhody a nevýhody.
      3. Jaký je postup.
      4. Jak zpracovat a interpretovat výsledky.
    2. Online focus group
      1. Co lze zkoumat.
      2. Výhody a nevýhody.
      3. Jaký je postup: volba platformy (FB, MV, vlastní řešení), jak se ptát
      4. Jak zpracovat a interpretovat výsledky.
    3. Další způsoby poznávání zákaníků
      1. Co lze zkoumat. Zdroje dat: Google Analytics, databáze zákazníků, ...

Doporučené čtení: https://www.forbes.cz/uspesne-firmy-dobre-znaji-sve-zakazniky-jak-poznat-co-si-lide-mysli/

 

Objednávka akce

Vyplňte, prosím, níže uvedený formulář a my Vás budeme kontaktovat. Rezervace je platná až po potvrzení pracovníkem agentury CzechTrade.

Termín: 20. 2. 2019, 09.00 - 16.00 hodin
Cena: 1 452 Kč (vč. DPH)

Objednatel

*
*
*
*
*
*
*
*

Kontaktní informace

*
*
*
*
*

Účastníci

*
*
*
*
*

Další akce


Více o zpracování osobních údajů v agentuře CzechTrade se dozvíte zde.


Kód semináře: 3567
Termín: 20. 2. 2019
Druh akce: Odborný seminář
Místo konání: CzechTrade, Dittrichova 21, 12801 Praha 2, Česká republika
Doba konání: 09.00 - 16.00 hodin
Cena: 1 452 Kč (vč. DPH)
Stav akce: Hlaste se

Organizační garant

Mgr. Dostálová Monika
Mgr. Monika Dostálová
Vedoucí Exportního vzdělávání
monika.dostalova@czechtrade.cz T: +420224907532
M: +420724945728

Lektoři

Honza Páv
Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám . Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Mimo to vyrábí nanuky pod značkou Lunar.
Martin Matez Jindra
Matez je spoluzakladatelem výzkumnické agentury Makevision, se kterou se zaměřuje především na hlubší poznání zákazníků středně velkých firem. Mimo to konzultuje budování značek. V roce 2013 spoluzakládal konzultantskou firmu Lovebrand, ve které se snaží ukázat malým a středním firmám, že i jim se vyplatí budovat svou značku vědomě. Sám podniká od svých 16 let, řídí e-shop Bastard.cz a výrobce overalů Skippy.