Obchod s ČÍNOU bez rizika a se ziskem & E-COMMERCE

ANOTACE

Čína je továrnou světa. Číňané umí vyrábět rychle, levně a stále více také kvalitně. Čína je však také – a to je novinka poslední dekády - v mnoha ohledech největší trh světa. Tato země o více než jedné miliardě obyvatel je tedy příležitost pro téměř každého podnikatele. 70 procent zahraničních podnikatelů v Číně neuspěje. Třeba proto, že se jejich exportní záměr nezdaří – vázne marketing, selhává distribuce. Nebo možnostem čínského trhu neodpovídá zvolená cenová politika. Rovněž import z Číny často naráží na problémy. Zahraniční dovozci se v Číně stávají obětmi podvodů jako na běžícím pásu. Zjednat nápravu pak většinou bývá nemožné. Zahraničí manažeři proto o Číně mluví tak, že může „udělat“ nebo „zlomit“ vaši kariéru.

Na semináři „Obchodujte s Čínou bez rizika a se ziskem“ zjistíte vše potřebné k tomu, abyste se zařadili do té úspěšné skupiny, od toho, jak využít silných a slabých stránek čínské ekonomiky, až po to, jak podepsat smlouvu s čínským dodavatelem. Naučíte se rozpoznat, jestli není váš čínský „partner“ je ve skutečnosti podvodník, a zjistíte, jak v Číně prodávat importované výrobky.

 

Cíl semináře: 

  • Nahlédnete do silných a slabých stránek čínské ekonomiky a příležitostí (a hrozeb), které z toho pro Vaše podnikání plynou;
  • Zjistíte, zda je vaše firma připravena do Číny vstoupit a pokud ne - co udělat proto, aby se tak stalo;
  • Dozvíte se, jaké produkty mohou v Číně uspět a také skutečně uspěly;
  • Naučíte se, jak uzpůsobit marketing vašeho produktu čínským poměrům a jak to udělat s co nejlevněji;
  • Řekneme si, jak z Číny dovézt zboží – jak najít dodavatele, jak ho prověřit, jak podepsat smlouvu, jak za zboží zaplatit (a nenechat se okrást) a jak sjednat jeho dopravu;
  • Dozvíte se o 3 nejčastějších podvodech, na které se nechávají české firmy nachytat a jak se jich vyvarovat;
  • Budete vědět, jak je to s čínským kopírováním a jak se mu prakticky bránit;
  • Zamyslíme se nad tím, co je potřeba k úspěšné účasti na veletrhu v Číně.
  • E-commerce v Číně

 

 Program semináře:  

  • Čínská ekonomika – silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby;
  • Export do Číny – pro které firmy a produkty je čínský trh nejzajímavější;
  • Import z Číny – sedm praktických kroků jak z Číny dovést zboží a subdodávky a nespálit se;
  • Přestávka
  • Marketing českého zboží v Číně s minimálními náklady;
  • Čína a kopírování (patenty, ochranné známky, autorská práva);
  • Veletrhy v Číně, jak je zvládnout a na co se připravit;
  • E-commerce v Číně

 

Zajímavyý článek od Jana Hebnara, jak dovézt zboží z  Číny.

 

 

Drobné občerstvení zajištěno.

 

 

 






























Kód semináře: 3420
Termín: 9. 11. 2016
Druh akce: Odborný seminář
Místo konání: CzechTrade, Dittrichova 21, Praha 2, Praha, Česká republika
Doba konání: 09:00 - 16:00
Cena: 2 299 Kč (vč. DPH)
Stav akce: Akce již proběhla

Organizační garant

PhDr. Šourková Dana
PhDr. Dana Šourková
Specialista exportního vzdělávání
dana.sourkova@czechtrade.cz T: +420224907529
M: +420601383460