Online expanze na NĚMECKÝ trh: Jak na online marketing
I. část - e-commerce v Německu
- Rozdíly českého a německého online trhu
- Exportní analýzy, situační analýza trhu a cílové skupiny
- Překlady, jazyková vybavenost a zákaznický servis
- Základní náležitosti webových stránek v Německu
- Branding a brand positioning v Německu
II. část - Online marketing v Německu
- SEO - optimalizace pro vyhledavače
- Performance online kampaně (PPC, display, reklama na sociálních sítích)
- Sociální sítě v Německu
- Video a content marketing
- Další marketingové kanály (Amazon, e-mailing, cenové srovnávače)
- Orientační analýza vybraných webových stránek účastníků
III. část - Online marketing versus běžné marketingové nástroje
- Jak oslovit německého zákazníka a jak se správně prezentovat?
- Telemarketing, němečtí obchodní agenti, účast na veletrzích a výstavách
IV. část - moderovaná diskuse s účastníky & představení příkladů na webech účastníků