ONLINE MARKETING srozumitelně a prakticky

Digitální marketing je v současnosti již standardním způsobem marketingové komunikace. Cílem semináře je ukázat si, jak zvýšit výkon a prodej webu či jak zvýšit jeho návštěvnost. Zjistit, jaké máme možnosti placené reklamy na internetu, kdy se vyplatí a kdy ne.

Prozradíme Vám, jak vytvořit magnet, který přitáhne nové zákazníky na Váš web. Seznámíme Vás se základními pravidly designu webu. Ukážeme si, jaké chyby se na webech opakují. Vysvětlíme vám základní pojmy, co vlastně znamená PPC, SEO, Funpage, konverze, Squeeze page atd.


Vyzkoušíme si, jak běžně mluví „IT“ a my vlastně nevíme, co to znamená. Podíváme se na věc zdravým selským rozumem a probereme vše od základů. Stanovíme si plán, co vlastně od svých stránek chceme.

Obsah semináře:

SEO

  • Správná struktura webu
  • Hledání klíčových slov pro váš web nebo e-shop
  • Správné vyplnění meta značky - title, description a keywords
  • Nastavení nadpisů a struktury textu na webu
  • Testování SEO

PPC reklama

  • Možnosti nastavení a využití kampaně
  • Přesné cílení na konkrétního zákazníka

Webová analytika a konzultace

  • Webová analytika
  • Využití znalosti chování lidí na webových stránkách

Databáze kontaktů

  • Smysl sbírání kontaktů na internetu a jejich využití

Sociální sítě

  • Fungování sociálních sítí a jejich využití pro svůj prospěch
  • Vytvoření databáze kontaktů ze sociálních sítí

Google AdWords

  • Základní nastavení účtu
  • Kde získat neomezený kredit pro propagaci přes Google AdWords
  • Rozdíl mezi textovou a bannerovou reklamou a její správné nastavení v Google AdWords
  • Jak správně strukturovat kampaně, sestavy a inzeráty pro co největší CTR
  • Efektivní strategie, jak mít všechny textové inzeráty ve vyhledávací síti na TOP pozicích (první tři místa ve výsledcích vyhledávačů)
  • Správná implementace konverzních kódů
  • Remarketing - sledování uživatelů po opuštění webu a jejich přilákání zpět
  • Dynamický demarketing
  • Videoreklama - In-stream, In-search, In-display

Facebook + Google + Twitter + LinkedIn

  • Struktura inzerátu, správný výběr obrázku
  • Zacílení na zákazníky
  • Měření efektivnosti reklamy
  • Tvorba firemního profilu; efektivní design - co by mělo obsahovat "cover photo"
  • Vkládání příspěvků - kdy a jak často; měření jejich efektivnosti
  • Motivace ke komentářům
  • Soutěže na FCB pro interakci s Vašimi fanoušky
  • Propagace Vašeho profilu

E-mail marketing

  • Správné strukturování e-mailingu
  • Náležitosti obchodních sdělení dle zákona
  • Vyhodnocování e-mailingu

Diskuze, shrnutí, závěr

  EV.JPG

Kód semináře: 3838
Termín: 21. 9. 2022
Druh akce: Odborný seminář
Místo konání: CzechTrade, Štepánská 567/15, 12000 Praha 2, Česká republika
Doba konání: 09.00 - 16.00 hodin
Cena: 1 452 Kč (vč. DPH)
Stav akce: Akce již proběhla

Organizační garant

Ing. Komárková Barbora
Ing. Barbora Komárková
Exportní konzultant
barbora.komarkova@czechtrade.cz T: +420 224 907 533
M: +420 607 000 487
Ing. Lencová Veronika MBA
Ing. Veronika Lencová, MBA
Charismatická lektorka, profesionální koučka, spisovatelka, vymýšlí a realizuje on-line strategie na LinkedIn. Autorka aplikace VERO, aplikace na finanční řízení a finanční analýzu či hodnotu firmy. | Veronika vychází ze svých dlouholetých profesionálních zkušeností, pracovala jako finanční ředitelka a konsultantka pro SAP: A.Poettinger, ENGEL Strojírenská finanční ředitelka a konsultantka SAPU, BMD System haus Steyer. Školí controlling, storytelling a time management metodikou GTD neboli Getting thinks done - Mít vše hotovo, Zen a hotovo.