Průmyslový design – příležitost dodat vašim výrobkům další přidanou hodnotu!

Snižování nákladů má své limity, a tak nastává čas vsadit na design. Design je velkou příležitostí jak dodat výrobkům další přidanou hodnotu. Design nelze chápat jen povrchně, jako změnu barvy výrobku nebo obalu, ale mnohem šířeji jako celkový přístup k výrobku, k jeho technickému řešení nebo použití nových materiálů či technologií. Cílem semináře je představit nápadité a konkrétní příklady z praxe, které spatřily světlo světa také díky projektu Design pro konkurenceschopnost.

ANOTACE

  • Jak dodat výrobkům další přidanou hodnotu
  • Možnosti podpory průmyslového designu - projekt Design pro konkurenceschopnost
  • Tipy na úspěšnou spolupráci s designérem
  • Success Stories
  • Závěrečná diskuse a individuální konzultace

Vstup do pavilonu E je možný přímo (směrem od hotelů Voroněž či Holiday Inn), bez nutnosti vstupu do areálu výstaviště (tj. bez vstupenky na veletrh).

 

Kód semináře: 3544
Termín: 2. 10. 2018
Druh akce: Odborný seminář
Místo konání: Brno - Výstaviště, pavilon E – salonek S1 v prvním patře, Výstaviště 405/1, 603 00 Brno, Česká republika
Doba konání: 09:30 - 11:30
Cena: 0 Kč
Stav akce: Akce již proběhla

Organizační garant

PhDr. Šourková Dana
PhDr. Dana Šourková
Specialista exportního vzdělávání
dana.sourkova@czechtrade.cz T: +420224907529
M: +420601383460
Bc. Sedmerová Zuzana
Bc. Sedmerová Zuzana
Vedoucí projektu Design pro konkurenceschopnost, CzechTrade
Adam Jiří
Ing. Jiří Adam
Průmyslový designér, konstruktér a podnikatel, autor několika desítek sériové vyráběných výrobků. Začínal jako produkční v reklamní agentuře, sbíral zkušenosti v roli projektového manažera zodpovědného např. za implementaci nové Corporate Identity formou rebrandingu dealerských zastoupení značek Bobcat / Doosan v region EMEA a značky SCANIA v regionu CEE. Manažerské zkušenosti a chápání významu procesního řízení úspěšně využívá ve vlastní společnosti ADAM DESIGN s.r.o., které se podařilo v oboru průmyslového designu rychle prosadit a to nejen na českém trhu, ale i v zemích SNS.