Social Selling: Exportujte do zahraničí pomocí LinkedIn a dalších sociálních sítí

Sociální sítě od základů změnily způsob, jakým dnes komunikujeme a hledáme informace. Stále populárnější jsou přitom i profesní sociální sítě, mezi které patří LinkedIn a Twitter. 

Jen na LinkedIn dnes najdete více jak 1,6 milionu Čechů celosvětově potom necelých 620 milionů lidí. To pro exportéry otevírá úplně nové možnosti, jak mohou najít a oslovit nové obchodní partnery téměř po celém světě a to bez zbytečných nákladů. 

Naučte se, jak jako exportér s profesními sociálními sítěmi komplexně pracovat: od budování osobní značky, přes digitální networking až po oslovení nového klienta a samotný prodej.

Co vám akce přinese?
- Společně se podíváme na to, co je Social Selling a jak koncept funguje v každodenní praxi
- Ukážeme aktuální trendy okolo hlavních sociálních sítí u nás i v zahraničí: Facebook, Twitter, LinkedIn a Instagram
- Upravíme si LinkedIn profily, které jsou naší digitální vizitkou v online prostředí
- Ukážeme vám, jak na LinkedIn a Twitter pracovat s online obsahem tak, abyste zaujali svou cílovou skupinu
- A nakonec se naučíte vyhledat a oslovit důležité obchodní kontakty přímo přes sociální sítě
- Kurzem vás provedeme pomocí prezentace a ukázek v jednotlivých online aplikací a sociálních sítí

Program workshopu:

Social Selling v kostce

  • Co je Social Selling a jak koncept funguje v každodenní praxi
  • Přehled hlavních sociálních sítí u nás i ve světě

Osobní značka profesionála v digitálním světě

  • Jak si správně nastavit cílovou skupinu a vybrat klíčová slova
  • Nastavení osobního profilu na LinkedIn
  • Optimalizace osobního profilu pro vyhledávače

Oslovení cílové skupiny pomocí obsahu

  • Jak a proč psát na LinkedIn vlastní příspěvky
  • Kde hledat a jak efektivně sdílet obsah z externích zdrojů
  • Využití obsahu jako networkingového nástroje v digitálním prostředí
  • Konkrétní nástroje pro práci s obsahem

Od digitálního kontaktu až po nového zákazníka

  • Jak potencionální klienty najít a zaujmout
  • Metody oslovení budoucích partnerů
  • Digitální networking v praxi
  • Konkrétní nástroje pro práci s kontakty

Doporučení lektora:
Digitání svět nabízí pro B2B firmy a jednotlivce jedinečnou příležitost jak oslovit a získat nového klienta. Náš kurz o Social Sellingu je praktickým návodem pro exportéry, obchodní a marketingové specialisty jak se v problematice zorientovat a využívat profesní sociální sítě při své každodenní práci.

Kód semináře: 3623
Termín: 25. 9. 2019
Druh akce: Odborný seminář
Místo konání: CzechTrade, Dittrichova 21, 12801 Praha 2, Česká republika
Doba konání: 09.00 - 17.00 hodin
Cena: 1 452 Kč (vč. DPH)
Stav akce: Akce již proběhla

Organizační garant

Mgr. Dostálová Monika
Mgr. Monika Dostálová
Vedoucí Exportního vzdělávání
monika.dostalova@czechtrade.cz T: +420224907532
M: +420724945728
Jan Kyselý
Specialista na B2B digitální komunikaci a Social Selling. Během své profesní kariéry jsem působil na obchodních i marketingových pozicích a zkušenosti sbíral nejel v ČR, ale třeba i na Kostarice, ve Španělsku či v Kanadě. S tématem Social Selling jsme se poprvé potkal při práci na digitálních projektech v marketingové agentuře a od té doby mi nedá spát. Dnes pomáhám B2B firmám využívat sociální sítě a digitální svět pro prodej jako lektor a konzultant na volné noze. O využití sociálních sítí a digitální komunikace v B2B prostředí píši také blog SocialSellingPoCesku.cz.
Jiří Jambor
Business Development specialista a Social Selling konzultant. Od začátku své profesní kariéry se věnuji prodeji. Oslovit nového klienta klasickými prodejními kanály je však dnes stále těžším úkolem. I proto mne baví hledat a zkoušet nové inovativní nástroje a metody. Začínal jsem v neziskovém sektoru, pak se přesunul do vzdělávání a několik let pracoval ve společnosti Recruitment Academy. Právě tam jsem si poprvé vyzkoušel jak může digitální svět pomoci práci obchodníka. Koncept Social Sellingu propojuje klasickou obchodní práci s poznatky z digitálního marketingu. Využití sociálních sítí a digitálního světa se mi osvědčilo natolik, že jej dnes používám denně i při práci v nadnárodní společnosti AON. Své zkušenosti předávám dále formou workshopů a blogu SocialSellingPoCesku.cz.