Social Selling: Nakopněte svůj EXPORT pomocí sociálních sítí

Sociální sítě od základů změnily způsob, jakým dnes komunikujeme a hledáme informace. Stále populárnější jsou přitom i mezi profesionály. Jen na LinkedIn dnes najdete více jak 1,5 milionu Čechů celosvětově potom necelých 600 milionů lidí. To přináší pro exportéry nové příležitosti jak nají a oslovit klienty v zahraničí, ale také výzvy a vyšší nároky na digitální gramotnost.

Naučte se, jak jako exportér se sociálními sítěmi komplexně pracovat: od budování osobní značky, přes digitální networking až po oslovení nového klienta a samotný prodej.

Co vám akce přinese?

  • společně se podíváme na to, co je Social Selling a jak koncept funguje v každodenní praxi
  • určíte si cílovou skupinu a klíčová slova svého produktu či služby
  • ukážeme vám, jak pracovat s online obsahem tak, abyste zaujali svou cílovou skupinu
  • a nakonec se naučíte vyhledat, zaujmout a oslovit svého potenciálního klienta pomoci sociálních sítí
  • kurzem vás provedeme pomocí prezentace a ukázek v jednotivých online aplikacích

Program akce

Social Selling v kostce

  • co je Social Selling
  • jak koncept funguje v každodenní praxi

Osobní značka profesionála v digitálním světě

  • jak si správně nastavit cílovou skupinu a vybrat klíčová slova
  • nastavení osobního profilu na sociální síti LinkedIn
  • optimalizace osobního profilu pro vyhledavače

Oslovení cílové skupiny pomocí obsahu

  • jak a proč psát vlastní příspěvky
  • kde hledat a jak efektivně sdílet obsah z externích zdrojů
  • využití obsahu jako networkingového nástroje v digitálním prostředí
  • konkrétní nástroje pro práci s obsahem

Od digitálního kontaktu až po nového zákazníka

  • jak potencionální klienty najít a zaujmout
  • metody oslovení budoucích partnerů
  • digitální networking v praxi
  • konkrétní nástroje pro práci s kontakty

Doporučení lektora
Digitání svět nabízí pro B2B firmy a jednotlivce jedinečnou příležitost jak oslovit a získat nového klienta. Náš kurz o Social Sellingu je praktickým návodem pro exportéry, obchodní a marketingové specialisty jak se v problematice zorientovat a využívat sociální sítě při své každodenní práci.

Články v médiích: 

 

 

Objednávka akce

Vyplňte, prosím, níže uvedený formulář a my Vás budeme kontaktovat. Rezervace je platná až po potvrzení pracovníkem agentury CzechTrade.

Termín: 16. 4. 2019, 09.00 - 17.00 hodin
Cena: 1 452 Kč (vč. DPH)

Objednatel

*
*
*
*
*
*
*
*

Kontaktní informace

*
*
*
*
*

Účastníci

*
*
*
*
*

Další akce


Více o zpracování osobních údajů v agentuře CzechTrade se dozvíte zde.


Kód semináře: 3561
Termín: 16. 4. 2019
Druh akce: Odborný seminář
Místo konání: CzechTrade, Dittrichova 21, 12801 Praha 2, Česká republika
Doba konání: 09.00 - 17.00 hodin
Cena: 1 452 Kč (vč. DPH)
Stav akce: Hlaste se

Organizační garant

Mgr. Dostálová Monika
Mgr. Monika Dostálová
Vedoucí Exportního vzdělávání
monika.dostalova@czechtrade.cz T: +420224907532
M: +420724945728

Lektoři

Kyselý Jan
Jan Kyselý
Specialista na B2B digitální komunikaci a Social Selling. Během své profesní kariéry jsem působil na obchodních i marketingových pozicích a zkušenosti sbíral nejel v ČR, ale třeba i na Kostarice, ve Španělsku či v Kanadě. S tématem Social Selling jsme se poprvé potkal při práci na digitálních projektech v marketingové agentuře a od té doby mi nedá spát. Dnes pomáhám B2B firmám využívat sociální sítě a digitální svět pro prodej jako lektor a konzultant na volné noze. O využití sociálních sítí a digitální komunikace v B2B prostředí píši také blog SocialSellingPoCesku.cz.
Jambor Jiří
Jiří Jambor
Business Development specialista a Social Selling konzultant. Od začátku své profesní kariéry se věnuji prodeji. Oslovit nového klienta klasickými prodejními kanály je však dnes stále těžším úkolem. I proto mne baví hledat a zkoušet nové inovativní nástroje a metody. Začínal jsem v neziskovém sektoru, pak se přesunul do vzdělávání a několik let pracoval ve společnosti Recruitment Academy. Právě tam jsem si poprvé vyzkoušel jak může digitální svět pomoci práci obchodníka. Koncept Social Sellingu propojuje klasickou obchodní práci s poznatky z digitálního marketingu. Využití sociálních sítí a digitálního světa se mi osvědčilo natolik, že jej dnes používám denně i při práci v nadnárodní společnosti AON. Své zkušenosti předávám dále formou workshopů a blogu SocialSellingPoCesku.cz.