Využití E-MAIL MARKETINGU k automatizaci obchodních procesů pro exportní firmy

Na semináři Vás naučíme efektivně pracovat s nástroji pro e-mail marketing a jak jeho pomocí zautomatizovat rutinní obchodní procesy.

Už žádné založené vizitky – budete mít k dispozici interaktivní databázi zákazníků, díky které vždy okamžitě zjistíte, na které marketingové kampaně zákazníci reagovali, zda-li četli Vaši obchodní nabídku, nebo které stránky na vašem webu navštěvují a jak často.

Na praktických příkladech si perfektně osvojíte procesy a pracovní prostředí libovolného programu. Budete umět zařadit e-mail marketing do obchodní strategie Vaši firmy. Budete vědět jak začít a propojit nástroj s ostatními digitálními kanály. Ukážeme si pokročilejší funkce, které ulehčí každodenní agendu Vám i Vašim kolegům a v neposlední řadě se podíváme na to, jak benefity e-mail marketingu měřit.

Mimo to se naučíte:

  • Vytvořit nástroj pro sběr kontaktů online

  • Připravit e-mailovou kampaň včetně grafické šablony

  • Zautomatizovat pozvánky na akce (např. před a po veletrhu)

  • Vytvořit automatické upozornění  v případě, že zákazník projeví zájem o produkt, aniž by Vás kontaktoval

  • Vytvořit automatické přání k svátku či jubileu včetně oslovení aj.


Drobné občerstvení zajištěno.

Objednávka akce

Vyplňte, prosím, níže uvedený formulář a my Vás budeme kontaktovat. Rezervace je platná až po potvrzení pracovníkem agentury CzechTrade.

Termín: 31. 10. 2019, 09:00 - 14:30
Cena: 1 452 Kč (vč. DPH)

Objednatel

*
*
*
*
*
*
*
*

Kontaktní informace

*
*
*
*
*

Účastníci

*
*
*
*
*
Více o zpracování osobních údajů v agentuře CzechTrade se dozvíte zde.
Kód semináře: 3617
Termín: 31. 10. 2019
Druh akce: Odborný seminář
Místo konání: CzechTrade, Dittrichova 21, 12801 Praha 2, Česká republika
Doba konání: 09:00 - 14:30
Cena: 1 452 Kč (vč. DPH)
Stav akce: Hlaste se

Organizační garant

Ing. Šmatová Lucie
Ing. Lucie Šmatová
Specialista exportního vzdělávání
lucie.smatova@czechtrade.cz T: +420 224 907 571
M: +420 602 513 139
Ing. Štroch Filip
Ing. Filip Štroch
Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu. Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.