Získávání zahraničních zákazníků pomocí digitálních nástrojů

Vytvořte si efektivní systém, díky kterému budete získávat nové kontakty automaticky! 365 dní v roce a za zlomek nákladů, které byste běžně vydali za veletrh, či nové katalogy.

Na semináři Vás naučíme jak vytvořit efektivní digitální strategii pro získávání nových kontaktů v zahraničí. Ukážeme si pomocí kterých digitálních nástrojů jsme schopni identifikovat potenciální zákazníky a na praktických příkladech si perfektně osvojíte způsoby, jak tyto nová spojení zaujmout. Budete umět nastavit kritéria a cíle pro oslovování potenciálních klientů a v neposlední řadě si předvedeme, jak tyto kontakty metodicky přeměňovat ve věrné zákazníky. To vše se zřetelem na efektivní využívání časových, lidských i finančních zdrojů.

PROGRAM AKCE:

Zařazení digitálních nástrojů do obchodní strategie firmy

  • Aktuální stav marketingu v Česku a porovnání se světem
  • Současné teorie digitálního marketingu
  • Nástroje využívané v digitálním marketingu a jejich cíle

Jak identifikovat potenciální zákazníky

  • Životní cyklus zákazníka
  • Tvorba marketingových person a profilů ideálního zákazníka
  • Nástroje a způsoby identifikace kontaktů

Jak zaujmout a oslovit potenciální zákazníky

  • Tvorba obsahu pro jednotlivé fáze životního cyklu zákazníka
  • Příprava webu pro efektivní sběr kontaktů
  • Využití nástrojů digitálního marketingu pro sběr kontaktů

Jak přeměnit horké kontakty ve věrné zákazníky

  • Vyživování leadů, skórování a jejich segmentace
  • Jaké jsou průmyslové standardy a co lze považovat za úspěšnou kampaň
  • Jaké si zvolit cíle, a které informace nás zajímají

Závěrem

  • Co sledovat, značkovat a vyhodnocovat
  • Doporučené zdroje k dalšímu vzdělávání
  • Nástroje pro analýzu konkurence

Doporučujeme si s sebou vzít vlastní počítač.

Drobné občerstvení zajištěno.

Kód semináře: 3543
Termín: 8. 11. 2018
Druh akce: Odborný seminář
Místo konání: Dittrichova 21, 12801 Praha 2, Česká republika
Doba konání: 09:00 - 16:00
Cena: 1 210 Kč (vč. DPH)
Stav akce: Akce již proběhla

Organizační garant

Ing. Šmatová Lucie
Ing. Lucie Šmatová
Specialista exportního vzdělávání
lucie.smatova@czechtrade.cz T: +420 224 907 571
M: +420 602 513 139

Lektoři

Ing. Štroch Filip
Ing. Filip Štroch
Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu. Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.