CzechTrade a MPO hostí prestižní konferenci ETPO. Na programu jsou digitální média a jejich možnosti

Praha, 26. dubna 2018 – Digitální média a informace jsou jedním z hlavních témat pražské konference ETPO – WGIP, European Trade Promotion Organizations Working Group on Information Processing. Prestižní setkání čtyřiceti dvou zástupců pracovní skupiny, zaměřené na oblast zpracování a šíření informací v rámci podpory obchodu, hostí spolu s ministerstvem průmyslu a obchodu dnes a zítra agentura CzechTrade.

ETPO-foto3-PM_3003.gifNa programu jednání, kterého se účastní také ministr průmyslu a obchodu Tomáš Hüner, jsou mimo jiné nástroje a možnosti digitálních médií a e-marketing. „Účastníci kulatého stolu diskutují o inovacích a trendech v chatboxech, klientském servisu, vzdělávání firem a o jejich přípravě na komunikaci s nákupčími či zahraničními partnery. Vyměňují si informace o tom, jaká digitální média zvolit při vstupu na zahraniční trh, připraveny jsou i případové studie a konkrétní online projekty. Cílem je návod, jak vytvořit zajímavý digitální obsah a jaké formáty k tomu využít,“ vysvětluje generální ředitel CzechTrade Radomil Doležal. Agentura na podporu obchodu si pro účastníky připravila přednášku o portálu BusinessInfo.cz a projektu Design pro konkurenceschopnost.

ETPO-foto2_3136.gifSkupina Working Group on Information Processing (WGIP) vznikla v roce 1973 díky iniciativě členů hlavní konference ETPO. „Od svého založení se její členové scházejí dvakrát ročně. V současné době se jedná o platformu profesionálů, kteří sdílí zkušenosti i ověřené pracovní postupy a diskutují mezi sebou o tématech z oblasti informačních služeb,“ říká Radomil Doležal. Cílem WGIP je předávat aktuální a snadno přístupné informace klientům agentur. Praha naposledy hostila setkání ETPO – WGIP na podzim roku 1997.

ETPO-foto1_3412.gifNa setkání u kulatého stolu diskutuje 42 zástupců organizací na podporu obchodu z 26 zemí. Na programu je celkem 22 témat a prezentací.