Představení CzechTrade

Agentura CzechTrade je již od roku 1997 partnerem českých firem na cestě k jejich zahraničním exportním a investičním úspěchům.

Politika kvality

Profesionálními službami chceme přispívat k růstu exportu českých firem.

Výsledky

Aktuální informace nejen o výsledcích agentury můžete získat prostřednictvím tiskových zpráv nebo z každoročně vydávaných zpráv o činnosti.

Historie agentury

Seznamte se s hlavními milníky agentury CzechTrade a s tím, jak se za dobu její existence vyvíjelo portfolio služeb i síť zahraničních zastoupení.

Agentura CzechTrade je národní proexportní organizací založenou Ministerstvem průmyslu a obchodu s cílem rozvíjet mezinárodní obchod a vzájemnou spolupráci mezi českými a zahraničními subjekty.

CzechTrade nabízí exportérům informační a asistenční služby, které zajišťují profesionálové v České republice a hlavně v zahraničních kancelářích. Výsledkem je komplexní exportní podpora, která je maximálně rychlá a především snadno dostupná pro české firmy.

Nejvýznamnější přidanou hodnotou spolupráce s CzechTrade jsou odborné znalosti a dlouhodobé zkušenosti zahraničních zástupců agentury, jejichž výsledkem je prokázaná úspora času, nákladů a minimalizace rizik spojených s mezinárodním obchodem.

Rozsáhlá síť zahraničních kanceláří ve více než pěti desítkách zemích na pěti kontinentech svojí působností pokrývá Evropu od Skandinávie po Balkán, Východní Evropu a státy SNS, významná africká a asijská teritoria, Kanadu, USA, Latinskou Ameriku, Austrálii a Nový Zéland.

Aktuální směřování CzechTrade představuje generální ředitel Radomil Doležal. 
Natočeno v rámci projektu Exportní zrcadlo.