ONLINE semináře - živě s odborníky a řediteli zahraničních kanceláří CzechTrade

Semináře jsou zaměřeny na oblast mezinárodního obchodu i komunikační a manažerské dovednosti. Přibližují specifika podnikatelského prostředí a aktuální informace z vybraných oborů a teritorií.

Nejbližší související akce

Datum Název Druh akce Místo konání Cena
ONLINE SEMINÁŘ: Aktuální možnosti exportu do KAZACHSTÁNU a KYRGYZSTÁNU 15. 4. 2020 Teritoriální seminář
Česká republika
ONLINE
Přihlásit
ONLINE SEMINÁŘ: Příprava na příležitosti v LATINSKÉ AMERICE se zaměřením na KOLUMBII 21. 4. 2020 Teritoriální seminář
Česká republika
ONLINE
Přihlásit
ONLINE SEMINÁŘ: Aktuální možnosti exportu do NĚMECKA 23. 4. 2020 Teritoriální seminář
Česká republika
ONLINE
Přihlásit
ONLINE SEMINÁŘ: Obchodní příležitosti ve SKANDINÁVII 28. 4. 2020 Teritoriální seminář
Česká republika
ONLINE
Přihlásit
ONLINE SEMINÁŘ: Jak na online prodej ve FRANCII 13. 5. 2020 Teritoriální seminář
Česká republika
ONLINE
Přihlásit
Další akce

Jak probíhají online semináře?

  • V živém přenosu přes internet.
  • Účastníci vidí lektora na obrazovce svého PC nebo notebooku či telefonu a současně sledují obsah přednášky na jeho ( prezentace, webové stránky nebo jiné dokumenty).
  • V průběhu semináře se mohou účastníci pokládat dotazy napřímo nebo prostřednictvím chatu.
  • Účastníci se mohou aktivně zapojit prostřednictvím dotazů nebo být pasivními posluchači.
     

Jaká témata budou již brzy online?

ŽIVĚ S ŘEDITELI ZAHRANIČNÍCH KANCELÁŘÍ CZECHTRADE:

  • aktuální zpravodajství o vývoji obchodu v teritoriu
  • dopady pandemie na export/import a příležitosti pro české firmy
  • prosazení konkrétního oboru v regionu (případové studie, rady a tipy, konkurence)
  • doporučení pro připravenost k exportu
  • aktuální exportní příležitosti, konkrétní projekty v teritoriu
  • expanze do zahraničí pomocí digitálních nástrojů
     

ŽIVĚ S ODBORNÍKY NA EXPORTNĚ ORIENTOVANÁ TÉMATA:
(Příklady témat podle aktuálních potřeb)

  • jak podpořit podnikání a export pomocí sociálních sítí (Facebook, LinkedIn)
  • online expanze na zahraniční trhy
  • udržitelný design, inovativní materiály
  • finanční nástroje pro podporu exportu
  • právní problematiky exportu
  • ekonomické pohledy a prognózy
  • digitální nástroje: možnosti a jejich přínosy
  • marketing: prezentace rychle a dobře, sdílení dat
  • marketing: tvorba webové stránky, tvorba videa, zásady focení