Brazilské banky investují do metaverse
Datum: 17. 8. 2022
Průmyslový obor: Software a ICT služby;
Teritoriální zaměření:
Brazílie
Kromě velkých světových firem jako je Microsoft, Sony či módních značek Gucci nebo Adidas, oznamují svůj vstup do virtuálního světa i přední brazilské banky.
Poté, co Mark Zuckerberg ohlásil, že začne ve velkém investovat do virtuálního světa zvaného metaverzum, reakce světových korporací na sebe nenechaly dlouho čekat. Ve virtuálním prostředí jsou v nabídce k prodeji parcely, auta i značkové oblečení. Virtuální svět už dávno není jen o hrách, experti odhadují, že v blízké budoucnosti bude mít svého virtuálního avatara téměř každý a bude ve virtuálním prostředí trávit několik hodin denně, ať už prohlížet si bytové návrhy ve 3D prostoru, být fanouškem hudební show či účastnit se firemního meetingu.
Společnosti jako Apple, Microsoft, Nike, Adidas, Disney, Gucci či Stella Artois tak ve velkém investují do rozvoje své značky ve virtuálním světě, s čímž se pojí i spousta nových pracovních míst. Pozadu nezůstávají ani banky jako Itaú, či Banco do Brasil, jež se soustředí na svoji propagaci se zaměřením na sport, kulturu i vzdělání. Technologická společnost Gartner odhaduje, že do roku 2026 bude čtvrtina světové populace trávit ve virtuálním prostředí přibližně jednu hodinu denně.
Zpracoval kolektiv pracovníků kanceláře CzechTrade Brazílie.
Zdroje: exame.com, cointelegraph.com.br