Jihokorejská LG Uplus odhaluje nové služby umělé inteligence
Datum: 27. 10. 2022
Průmyslový obor: Ostatní;
Teritoriální zaměření:
Korejská republika
Další jihokorejský operátor oznamuje zaměření na digitální AI služby.
LG Uplus Corp., třetí největší
bezdrátový operátor v Jižní Koreji, v úterý 25. října představil své nové
služby umělé inteligence (AI). Jde o část dlouhodobé strategie transformace z tradičního
telekomunikačního operátora na poskytovatele služeb digitální platformy.Jeho AI značka s názvem „ixi“ nabízí
služby založené na AI pro předpovědi sportovních zápasů, zákaznická call
centra, správu malých podniků a doporučení obsahu, uvádí LG Uplus.
Sportovní fanoušci budou moci získat
kurzy na všechny hry na nadcházejícím mistrovství světa v roce 2022 na
platformě společnosti SPORKI, zatímco její callbot kontaktního centra pro
umělou inteligenci (AICC) pomůže místním majitelům maloobchodů vyřizovat
telefonáty zákazníků či vést účetnictví.
Služba AICC bude využívána také v
zákaznickém centru LG Uplus, kde AI převede hlas na text, analyzuje dotaz a vyhledá
nejlepší odpověď. Služba AI navíc pomůže zákazníkům LG Uplus vybrat televizní
seriály, filmy a různé pořady na základě jejich preferencí a historie sledování.„Naše nová značka ,ixi'
symbolizuje naši ambici změnit každodenní životy našich zákazníků pomocí našich
služeb založených na AI a datech," řekl Hwang Kyu-byul, ředitel datové
sekce společnosti (CDO). „Doufáme, že nová značka obohatí účast našich zákazníků
na našich službách."
Minulý měsíc společnost LG Uplus
oznámila své plány na reorganizaci svých současných a budoucích klíčových
služeb v rámci čtyř hlavních pilířů platformy zaměřených na témata životního
stylu, zábavy, rodičovství a webu 3.0. Společnost také uvedla, že rozšíří své
netelekomunikační obchodní portfolio tak, aby do roku 2027 představovalo až 40
procent celkových tržeb.
Zpracoval kolektiv pracovníků
zahraniční kanceláře CzechTrade a CzechInvest Jižní Korea.
Zdroj: Yonhap News