Jihokorejská LG Uplus odhaluje nové služby umělé inteligence

Datum: 27. 10. 2022    Průmyslový obor: Ostatní;     Teritoriální zaměření:  Korejská republika Korejská republika

Další jihokorejský operátor oznamuje zaměření na digitální AI služby.

LG Uplus Corp., třetí největší bezdrátový operátor v Jižní Koreji, v úterý 25. října představil své nové služby umělé inteligence (AI). Jde o část dlouhodobé strategie transformace z tradičního telekomunikačního operátora na poskytovatele služeb digitální platformy.Jeho AI značka s názvem „ixi“ nabízí služby založené na AI pro předpovědi sportovních zápasů, zákaznická call centra, správu malých podniků a doporučení obsahu, uvádí LG Uplus.

Sportovní fanoušci budou moci získat kurzy na všechny hry na nadcházejícím mistrovství světa v roce 2022 na platformě společnosti SPORKI, zatímco její callbot kontaktního centra pro umělou inteligenci (AICC) pomůže místním majitelům maloobchodů vyřizovat telefonáty zákazníků či vést účetnictví.

Služba AICC bude využívána také v zákaznickém centru LG Uplus, kde AI převede hlas na text, analyzuje dotaz a vyhledá nejlepší odpověď. Služba AI navíc pomůže zákazníkům LG Uplus vybrat televizní seriály, filmy a různé pořady na základě jejich preferencí a historie sledování.Naše nová značka ,ixi' symbolizuje naši ambici změnit každodenní životy našich zákazníků pomocí našich služeb založených na AI a datech," řekl Hwang Kyu-byul, ředitel datové sekce společnosti (CDO). „Doufáme, že nová značka obohatí účast našich zákazníků na našich službách."

Minulý měsíc společnost LG Uplus oznámila své plány na reorganizaci svých současných a budoucích klíčových služeb v rámci čtyř hlavních pilířů platformy zaměřených na témata životního stylu, zábavy, rodičovství a webu 3.0. Společnost také uvedla, že rozšíří své netelekomunikační obchodní portfolio tak, aby do roku 2027 představovalo až 40 procent celkových tržeb.

Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade a CzechInvest Jižní Korea.
Zdroj: Yonhap News