Emirát Abu Dhabi láká turisty

Datum: 14. 3. 2019    Průmyslový obor: Služby;     Teritoriální zaměření:  Spojené arabské emiráty Spojené arabské emiráty

Ve snaze zvýšit počet turistů navštěvujících emirát a město Abu Dhabi, municipalita přistoupila ke zlevnění turistických poplatků

Veškeré poplatky související s turistickou návštěvou Abu Dhabi, které jsou vybírány, byly zlevněny, aby byl podpořen turistický ruch v tomto nejbohatším emirátu SAE. Snahou je přiblížit se návštěvností sousednímu emirátu Dubaj, který v loňském roce navštívilo takřka 16 mil. turistů.
Abu Dhabi přivítalo „pouhých“ 10 mil. turistů, kteří využili hotelových služeb. Také emirát Abu Dhabi sází na turistiku ve snaze o pokračující diverzifikaci ekonomiky. Tzv. Tourism Fees byl zlevněn z 6 % ceny hotelového pokoje na 3,5 %, tzv. Municipal Fees, ze 4 % na 2 % a tzv. Municipal Hotel Room Fees z 15 AED na 10 AED za noc/hotelový pokoj.
Jako další lákadlo jsou ve výstavbě dvě nová muzea, a to Guggenheim a Zayed National museum. Doplní tak atrakce, jako je Velká cena F1, museum Louvre a tématický park studia Warner Bros. Agentura, která má na starosti aktivity související s podporou turismu v emirátu Abu Dhabi má také v plánu utratit v příštích třech letech na marketing takřka 140 mil. USD v rámci programu zvaného Ghadan 21.

Zpracoval kolektiv zahraniční kanceláře CzechTrade v Dubaji
Zdroj: https://www.arabianbusiness.com