Existuje spousta firem, které tvoří duševní vlastnictví a často o tom ani neví. Know-how, designy anebo brand samy o sobě totiž mohou mít obrovskou hodnotu. Stejně tak jako ji mají zdrojové kódy k aplikacím nebo webům. Na praktických příkladech vám dáme tipy, co si chránit, proč a jak. Dozvíte se také, jakým způsobem na ochraně duševního vlastnictví můžete aktuálně ušetřit desetitisíce.
Proč na webinář dorazit:
Abyste místo oslav úspěšné expanze nemuseli čelit nucenému rebrandingu. Nebo abyste neskončili jako ti, kterým se expanze zpomalila o dlouhé měsíce jen proto, že měli drahého a pomalého webaře, od kterého nesměli odejít.
Know-how, designy, brandy, zdrojové kódy aplikací nebo webů – to vše může mít obrovskou hodnotu. A v e-commerce to platí dvojnásob. Na konkrétních příkladech vám ukážeme, na co myslet, abyste při expanzi do zahraničí předešli problémům.
Co konkrétně probereme:
Webinář povedou Karolína Houžvičková a Tomáš Horáček, specialisté na e-commerce a ochranu duševního vlastnictví.
Doplňující informace: