Marocký Národní úřad pro železnice (ONCF) přichází s plánem postavit moderní železniční stanici v Rabatu, která bude transformovat městskou dopravní síť. Tato iniciativa nejen zlepší přepravní možnosti obyvatel, ale také podpoří ekonomický rozvoj v regionu.
Modernizace královského města
Nová železniční stanice v Rabatu bude součástí širšího plánu modernizovat dopravní infrastrukturu v marockých městech. ONCF se zaměřuje na vytvoření moderního a efektivního dopravního systému, který bude lépe odpovídat potřebám rostoucího města a jeho obyvatel.
Nádraží připraveno na příchod AFCON
Plány zahrnují výstavbu nové stanice, která bude propojena s hlavními dopravními tepnami města a bude sloužit jako dopravní uzel. Tato stanice bude připravena na nadcházející africký pohár národů (AFCON), který se zde bude konat v roce 2025 a bude nabízet moderní vybavení a služby pro pohodlnou a efektivní přepravu fanoušků a účastníků.
V rámci modernizačních prací ONCF také obnovuje a vylepšuje stávající železniční infrastrukturu v Rabatu, aby byla schopna lépe sloužit obyvatelům a návštěvníkům města. Tyto kroky jsou důležité pro zajištění plynulého a efektivního provozu železniční sítě v regionu.
V souvislosti s nadcházejícím šampionátem afrických národů (AFCON) a plánovanou modernizací infrastruktury se otevírá mnoho přitažlivých příležitostí pro české podniky.
Zajímáte-li se o prohloubení spolupráce či získání dalších informací o možnostech pro vaši firmu, jsme vám k dispozici. Pro více informací neváhejte kontaktovat naši kancelář v Rabatu!
Článek zpracoval týmzahraniční kanceláře CzechTrade Maroko.
Zdroj: https://www.moroccoworldnews.com/.
„Čína vede v klíčových ukazatelích díky podpoře inovací, obchodních sítí, infrastruktury a kvalifikované pracovní síly," uvádí společnost Dezan Shira & Associates ve zprávě Emerging Asia Manufacturing Index 2024.
Podle vyúčtování za rok 2023 zaplatila průměrná německá domácnost s bytem o rozloze 70 metrů čtverečních za teplo 800 až 1100 eur.
Jde o průlomový krok směrem k nulovým emisím oxidu uhličitého a budoucnosti udržitelné mobility.
V německém závodu Tesly v Grünheide v Braniborsku se každý týden vyrobí 6000 vozidel. V prostorách továrny však již není dostatek místa pro neprodané vozy, a tak jsou tisíce elektromobilů transportovány na bývalé vojenské letiště.