Po jeho boku bude stát americký výrobce Bell. Toto partnerství by tak mohlo pomoci i s propagací letounů Leonardo na americkém trhu.
Bell a Leonardo podepsaly memorandum o porozumění k možnostem spolupráce v oblasti technologií sklápěcích rotorů pro NATO Next Generation Rotorcraft Capability Programme (NGRC).
Globální lídři v oblasti designu, konstrukce a podpory komerčních a vojenských letadel s rotačními křídly, Bell a Leonardo, sdílejí desítky let dlouhou historii průmyslové spolupráce v oblasti tradičních vrtulníků a technologie sklopných rotorů.
Leonardo se ujme vedení programu a Bell bude působit jako podpora. V rámci programu NGRC vyvíjejí evropští členové NATO Francie, Německo, Řecko, Itálie, Nizozemsko a Velká Británie nové rotorové letadlo se středním zdvihem.
Leonardo vyrábí AW609, což je víceúčelový letoun schopný kombinovat rychlost, dolet a výšku typickou pro turbovrtulové letadlo se schopností vertikálního vzletu a přistání vrtulníku. AW609 má přetlakovou kabiny, která umožňuje let ve vysokých nadmořských výškách a nad povětrnostními podmínkami.
Další krokem je spolupráce při propagaci naklápěcího letadla AW-609 na americkém vládním trhu a otevření druhé fáze italské obranné studie, Next Generation Fast Helicopter (NGFH).
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Itálie.
Zdroj: Leonardo, Rivista Italiana Difesa
Spolková síťová agentura usnadňuje účast na energetické transformaci a snižuje byrokracii.
Země jsou nuceny ke společnému postupu ve stínu čínských úspěchů na poli elektromobility. Konkrétnější podobu by strategie měla získat během zářijového jednání ekonomických ministrů.
Tento rozsáhlý a širokospektrý projekt zahrnuje výstavbu čtyř průmyslových linek, a pokryje tak velkou část dodavatelského řetězce pro výrobu elektromobilů.
Podle vyúčtování za rok 2023 zaplatila průměrná německá domácnost s bytem o rozloze 70 metrů čtverečních za teplo 800 až 1100 eur.