V roce 2023 se Mexiko umístilo mezi 10 zemí s největším růstem e-commerce. Dalšími zeměmi jsou Indie, Argentina, Filipíny nebo Indonésie.
E-commerce v Mexiku každým rokem roste. Podle Asociación Mexicana de Venta Online (AMVO) dosáhly tržby z e-commerce v Mexiku v roce 2022 celkově 528 miliard pesos (30,9 miliardy dolarů), což představuje meziroční nárůst o 23 %. Navíc roste důvěra v online nákupy, 7 z 10 Mexičanů vnímá, že je do jisté míry bezpečné nakupovat produkty a služby online.
Nejvyhledávanějšími stránkami e-commerce v roce 2023 byly Amazon, Mercado Libre, AliExpress, Walmart, Coppel, Liverpool, Home Depot, Ebay, Bodega Aurrera a Samsung. Nejpopulárnější kategorie jsou rozvoz jídla, móda a elektronika. Roste online prodej nábytku a bytových doplňků, domácích spotřebičů a sportovního vybavení.
Každoročně nejdůležitější mexickou akcí v e-commerce je Hot Sale. Tato akce je stále populárnější, posiluje digitální ekonomiku a motivuje další průmyslová odvětví, aby se zapojila a zvýšila své prodeje v e-commerce.
Vloni dosáhly prodeje během Hot Sale 29,95 miliardy pesos, což představuje nárůst o 29 % oproti roku 2022, kdy byly prodeje 23,2 miliardy pesos. Během této akce lidí potvrdili 11,1 milionu objednávek, což je o 133 % více než v předchozím roce. Prodáno bylo 29,2 milionu kusů zboží, což je meziročně o 54 % více, přičemž lidé si průměrně objednávali 2,6 položky.
Zpracoval tým pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Mexiko.
Zdroj: bnamericas.com
Spolková síťová agentura usnadňuje účast na energetické transformaci a snižuje byrokracii.
Země jsou nuceny ke společnému postupu ve stínu čínských úspěchů na poli elektromobility. Konkrétnější podobu by strategie měla získat během zářijového jednání ekonomických ministrů.
Britská ekonomika se dostala z recese, když hrubý domácí produkt v prvním čtvrtletí vzrostl o 0,6 %.
Objem výroby dusíkatých hnojiv za období leden-březen činil 101,1 tisíce tun. Jde o meziroční pokles o 2,9 %