Zahraniční kancelář CzechTrade Mexiko podpořila české firmy na veletrzích Obra Blanca a Expo CIHAC, kde společnosti představily své designové produkty.
V říjnu se konal v Mexiku veletrh Obra Blanca, zaměřený na povrchové úpravy a designové produkty pro architekturu. Třídenní událost představila více než 100 vystavovatelů a přes 1000 produktů a inovací na ploše 21 000 metrů čtverečních. S rekordní návštěvností přesahující 14 500 návštěvníků se stala významným setkáním pro profesionály v oblasti architektury a designu.
Zahraniční kancelář CzechTrade Mexiko na veletrhu podpořila tři firmy, a to společnosti Solida, Chuděj a Bemeta Design. Firma Chudej se zabývá výrobou kanalizačních vpustí a lineárních žlabů. Společnost Solida se věnuje komplexnímu systému upevňovacích systémů a výrobě instalačních objímek. A společnost Bemeta Design se soustředí na vysoce kvalitní designové doplňky pro koupelny. Kromě veletrhu Obra Blanca jsme se zástupci firem navštívili také stavební veletrh Expo CIHAC. Všechny české firmy sklidily na veletrzích u návštěvníků velký úspěch.
Nedávno tyto tři české firmy také představily produkty potenciálním obchodním partnerům v Guatemale. Setkání probíhala formou individuálních schůzek, což představuje důležitý krok směrem k budování obchodních vztahů a spolupráce v regionu.
Zpracoval tým pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Mexiko.
Ministerstvo financí zahájilo digitální veřejnou konzultaci, aby získalo názory od podniků i soukromníků na implementaci globální minimální daně.
Letošní první čtvrtletí je charakterizováno kontinuálním poklesem průmyslové výroby. Trend pokračuje již 14 po sobě jdoucích měsíců. Nejvíce negativně ovlivnil výrobu dopravních prostředků a strojů.
Vstup na čínský trh zdravotní péče představuje lákavou příležitost pro globální investory, ale je vysoce regulovaný a silně konkurenční. Aby podniky dosáhly úspěchu, musí se obratně orientovat ve vyvíjejícím se prostředí regulace a dodržování předpisů, strategicky plánovat svůj přístup a zůstat proaktivní a adaptabilní, aby si udržely svou konkurenční výhodu a efektivně reagovaly na trendy na trhu.
V roce 2023 byla Francie již pátým rokem po sobě evropskou zemí, která přilákala nejvíce zahraničních investic, a to i přesto, že došlo k jejich poklesu o pět procent.