V roce 2023 se Mexiko umístilo mezi 10 zemí s největším růstem e-commerce. Dalšími zeměmi jsou Indie, Argentina, Filipíny nebo Indonésie.
E-commerce v Mexiku každým rokem roste. Podle Asociación Mexicana de Venta Online (AMVO) dosáhly tržby z e-commerce v Mexiku v roce 2022 celkově 528 miliard pesos (30,9 miliardy dolarů), což představuje meziroční nárůst o 23 %. Navíc roste důvěra v online nákupy, 7 z 10 Mexičanů vnímá, že je do jisté míry bezpečné nakupovat produkty a služby online.
Nejvyhledávanějšími stránkami e-commerce v roce 2023 byly Amazon, Mercado Libre, AliExpress, Walmart, Coppel, Liverpool, Home Depot, Ebay, Bodega Aurrera a Samsung. Nejpopulárnější kategorie jsou rozvoz jídla, móda a elektronika. Roste online prodej nábytku a bytových doplňků, domácích spotřebičů a sportovního vybavení.
Každoročně nejdůležitější mexickou akcí v e-commerce je Hot Sale. Tato akce je stále populárnější, posiluje digitální ekonomiku a motivuje další průmyslová odvětví, aby se zapojila a zvýšila své prodeje v e-commerce.
Vloni dosáhly prodeje během Hot Sale 29,95 miliardy pesos, což představuje nárůst o 29 % oproti roku 2022, kdy byly prodeje 23,2 miliardy pesos. Během této akce lidí potvrdili 11,1 milionu objednávek, což je o 133 % více než v předchozím roce. Prodáno bylo 29,2 milionu kusů zboží, což je meziročně o 54 % více, přičemž lidé si průměrně objednávali 2,6 položky.
Zpracoval tým pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Mexiko.
Zdroj: bnamericas.com
Spolková síťová agentura usnadňuje účast na energetické transformaci a snižuje byrokracii.
Země jsou nuceny ke společnému postupu ve stínu čínských úspěchů na poli elektromobility. Konkrétnější podobu by strategie měla získat během zářijového jednání ekonomických ministrů.
Na lince M6, která spojuje bukurešťskou síť metra s letištěm Otopeni, byly zahájeny práce. Novou trať spolufinancují rumunská vláda, Evropská unie a půjčka od japonské vlády.
Britská ekonomika se dostala z recese, když hrubý domácí produkt v prvním čtvrtletí vzrostl o 0,6 %.