Podnikáte v gastronomii, hotelnictví nebo přidružených oborech?
Hledáte nové obchodní kontakty a příležitosti v Rakousku?
Nepromeškejte jedinečnou příležitost představit svou firmu,
navázat nové kontakty a načerpat inspiraci z nejnovějších trendů. Vystavujte na Alles für den Gast.
Neplánujete vlastní stánek?
Prezentujte se s CzechTrade ve společné expozici a
ušetřete si čas i náklady.
Co je Alles für den Gast?
- Veletrh je největší a nejnavštěvovanější událostí v hotelnictví a gastronomii.
- Zaměřuje se především na restaurační a hotelové vybavení,
gastronomickou techniku a zařízení pro kuchyně a velkokapacitní provozy.
- V roce 2024 se veletrhu zúčastnilo více než 680
vystavovatelů z Rakouska i zahraničí a navštívilo jej přes 35 000 návštěvníků.
- Výstava představuje výjimečnou příležitost pro navázání
nových obchodních kontaktů a inspiraci v oblasti moderní gastronomie a
pohostinství.
- Více informací o veletrhu naleznete na www.gastmesse.at
Proč se vyplatí vystavovat na Alles für den Gast?
- Veletrh si za léta svého konání získal významnou pozici
mezi rakouskými veletrhy. Akce se každoročně těší bohaté návštěvnosti firem,
které představují špičku ve svém oboru a nabízí tak vynikající možnost získání
přehledu o inovacích a novinkách a navázaní kontaktů s potencionálními
partnerskými firmami.
- Téměř všichni návštěvníci jsou s veletrhem spokojení.
Celkovou spokojenost s průběhem veletrhu a s jeho organizací v roce 2024
vyjádřilo více než 90 % účastníků průzkumu, devět z deseti návštěvníků uvedlo,
že z návštěvy veletrhu profitovalo. Téměř všichni respondenti by tuto událost
doporučili dále. Většina také uvedla, že oblíbenost výstavy Alles für den Gast 2025 bude i nadále růst. Dvě třetiny respondentů referovaly, že nalezly nové
produkty i společnosti se zajímavým nabídkami.
- O úspěšnosti minulých ročníků veletrhu svědčí také
skutečnost, že 40 % návštěvníků využilo tuto událost k nákupu přímo na místě a
přes 60 % chtělo později objednat produkty a služby na základě návštěvy
veletrhu.
- Odborná veřejnost si cení nejen velkého výběru sortimentu
a atmosféry veletrhu, ale také vysokého počtu vystavovatelů v daném odvětví,
přítomnosti významných vystavovatelů a v neposlední řadě též zaměření veletrhu
vzhledem k aktuálnímu vývoji v oboru a na trhu.
- Pravidelně jsou také desítky firem zapsány na čekací
listinu se zájmem o účast, což je v rámci rakouských veletrhů naprosto
výjimečné a svědčí o kvalitě této události.
- Akci doprovází pestrý program, který je
orientovaný na novinky a trendy v oboru.
Oborové zaměření veletrhu
- gastronomické speciality
- pochutiny
- nápoje
- vybavení kuchyní a velkokuchyní
- gastrotechnika
- vybavení a příslušenství pro restaurační a hotelová
zařízení
- komunikační a informační technologie
- elektronické zpracování dat v hotelnictví
- franšízové systémy
- pracovní oděvy a hotelový textil
- hygienické prostředky
- venkovní zahrádky a zimní zahrady
- wellness
Vystavujte s CzechTrade a ušetřete čas i náklady
Nabízíme nejen stavbu společné expozice, ale také další
doprovodné služby, které zvýší návštěvnost českého stánku, a tím i vaši šanci
nalézt nové obchodní partnery.
Zahraniční kancelář Rakousko zajistila plochu o velikosti
48 m2 v prestižní hale 10 pro společný český stánek. Rádi vás na něm uvítáme.
Firemní prezentace s osobní účastí
vašeho zástupce
Zahraniční kancelář CzechTrade Rakousko zajišťuje
komplexní servis přípravy a realizace osobní účasti od komunikace s
organizátorem veletrhu, přes zajištění výstavní plochy, výstavbu expozice,
zařazení do katalogu vystavovatelů, až po veškeré administrativní záležitosti.
-
Stavba expozice, včetně grafiky na stěny, umístění loga do
štítu, osvětlení.
- Vybavení nábytkem (infopult, barová židle, jednací stůl,
čtyři židle, vitrína).
- Vytvoření stručného informačního profilu vaší firmy v
němčině na základě Vámi dodaných materiálů a jeho zveřejnění včetně loga na
webových stránkách a LinkedIn profilu CzechTrade Austria.
- Osobní asistence během veletrhu a v případě potřeby
aktivní účast pracovníků kanceláře CzechTrade Rakousko při jednáních s Vašimi
obchodními partnery.
- Zajištění připojení energií (elektřina, voda).
- Zařazení do katalogu vystavovatelů.
- 2 ks vystavovatelských průkazů a 1 parkovací karta.
- Základní občerstvení.
- Logistická pomoc při výběru a zajištění Vašeho hotelu a
transportu.
- Cena za prezentaci na 6 m2 je 100 000 Kč bez DPH a 190 000
Kč bez DPH na 12 m2.
Katalogová účast
Firemní prezentace je možná také formou katalogového
zastoupení, kdy společnost bude na expozici zastupovat pracovník kanceláře
CzechTrade Rakousko.
-
Představení firmy zájemcům, předání katalogů a kontaktních
údajů.
- Aktivní oslovení vybraných vystavovatelů na místě
pracovníky CzechTrade s katalogy a kontakty klienta.
- Umístění katalogů na plochu CzechTrade.
- Sestavení databáze kontaktů na potenciální obchodní
partnery v Rakousku na základě cílové skupiny klienta (pro
vyhledání využíváme placené rakouské databáze, volně přístupné zdroje i
sociální sítě; výstupem je tabulka s kontaktními údaji na firmy – adresa,
telefon, podle dostupnosti údajů také počet zaměstnanců a obrat, jméno majitele
nebo jednatele firmy).
- Sestavení oslovovacího emailu v NJ pro vlastní akvizici.
- Propagace firmy na LinkedIn profilu a zahraničním webu CzechTrade Austria.
- Cena za katalogová účast je 20 000 Kč bez DPH.
Podrobnosti ke společné prezentaci na veletrhu Alles für den
Gast 2025 najdete v pozvánce níže na stránce.
Rádi zodpovíme vaše dotazy týkající se forem prezentace,
doprovodných služeb, vhodnosti veletrhu pro váš výrobek/službu nebo poradíme,
jak se nejlépe připravit na veletrh.
Máte zájem účastnit se této akce? Zašlete gestorce přihlášku
do 30. 6. 2025.