Alles für den Gast 2025


Podnikáte v gastronomii, hotelnictví nebo přidružených oborech?

Hledáte nové obchodní kontakty a příležitosti v Rakousku?

Nepromeškejte jedinečnou příležitost představit svou firmu, navázat nové kontakty a načerpat inspiraci z nejnovějších trendů. Vystavujte na Alles für den Gast.

Neplánujete vlastní stánek?

Prezentujte se s CzechTrade ve společné expozici a ušetřete si čas i náklady.

 

Co je Alles für den Gast?

  • Veletrh je největší a nejnavštěvovanější událostí v hotelnictví a gastronomii.
  • Zaměřuje se především na restaurační a hotelové vybavení, gastronomickou techniku a zařízení pro kuchyně a velkokapacitní provozy.
  • V roce 2024 se veletrhu zúčastnilo více než 680 vystavovatelů z Rakouska i zahraničí a navštívilo jej přes 35 000 návštěvníků.
  • Výstava představuje výjimečnou příležitost pro navázání nových obchodních kontaktů a inspiraci v oblasti moderní gastronomie a pohostinství.
  • Více informací o veletrhu naleznete na www.gastmesse.at

 

Proč se vyplatí vystavovat na Alles für den Gast?

  • Veletrh si za léta svého konání získal významnou pozici mezi rakouskými veletrhy. Akce se každoročně těší bohaté návštěvnosti firem, které představují špičku ve svém oboru a nabízí tak vynikající možnost získání přehledu o inovacích a novinkách a navázaní kontaktů s potencionálními partnerskými firmami.
  • Téměř všichni návštěvníci jsou s veletrhem spokojení. Celkovou spokojenost s průběhem veletrhu a s jeho organizací v roce 2024 vyjádřilo více než 90 % účastníků průzkumu, devět z deseti návštěvníků uvedlo, že z návštěvy veletrhu profitovalo. Téměř všichni respondenti by tuto událost doporučili dále. Většina také uvedla, že oblíbenost výstavy Alles für den Gast 2025 bude i nadále růst. Dvě třetiny respondentů referovaly, že nalezly nové produkty i společnosti se zajímavým nabídkami.
  • O úspěšnosti minulých ročníků veletrhu svědčí také skutečnost, že 40 % návštěvníků využilo tuto událost k nákupu přímo na místě a přes 60 % chtělo později objednat produkty a služby na základě návštěvy veletrhu.
  • Odborná veřejnost si cení nejen velkého výběru sortimentu a atmosféry veletrhu, ale také vysokého počtu vystavovatelů v daném odvětví, přítomnosti významných vystavovatelů a v neposlední řadě též zaměření veletrhu vzhledem k aktuálnímu vývoji v oboru a na trhu.
  • Pravidelně jsou také desítky firem zapsány na čekací listinu se zájmem o účast, což je v rámci rakouských veletrhů naprosto výjimečné a svědčí o kvalitě této události.
  • Akci doprovází pestrý program, který je orientovaný na novinky a trendy v oboru.

 

Oborové zaměření veletrhu

  • gastronomické speciality
  • pochutiny
  • nápoje
  • vybavení kuchyní a velkokuchyní
  • gastrotechnika
  • vybavení a příslušenství pro restaurační a hotelová zařízení
  • komunikační a informační technologie
  • elektronické zpracování dat v hotelnictví
  • franšízové systémy
  • pracovní oděvy a hotelový textil
  • hygienické prostředky
  • venkovní zahrádky a zimní zahrady
  • wellness

 

Vystavujte s CzechTrade a ušetřete čas i náklady

Nabízíme nejen stavbu společné expozice, ale také další doprovodné služby, které zvýší návštěvnost českého stánku, a tím i vaši šanci nalézt nové obchodní partnery.

Zahraniční kancelář Rakousko zajistila plochu o velikosti 48 m2 v prestižní hale 10 pro společný český stánek. Rádi vás na něm uvítáme.

 

Firemní prezentace s osobní účastí vašeho zástupce

Zahraniční kancelář CzechTrade Rakousko zajišťuje komplexní servis přípravy a realizace osobní účasti od komunikace s organizátorem veletrhu, přes zajištění výstavní plochy, výstavbu expozice, zařazení do katalogu vystavovatelů, až po veškeré administrativní záležitosti.

  • Stavba expozice, včetně grafiky na stěny, umístění loga do štítu, osvětlení.
  • Vybavení nábytkem (infopult, barová židle, jednací stůl, čtyři židle, vitrína).
  • Vytvoření stručného informačního profilu vaší firmy v němčině na základě Vámi dodaných materiálů a jeho zveřejnění včetně loga na webových stránkách a LinkedIn profilu CzechTrade Austria.
  • Osobní asistence během veletrhu a v případě potřeby aktivní účast pracovníků kanceláře CzechTrade Rakousko při jednáních s Vašimi obchodními partnery.
  • Zajištění připojení energií (elektřina, voda).
  • Zařazení do katalogu vystavovatelů.
  • 2 ks vystavovatelských průkazů a 1 parkovací karta.
  • Základní občerstvení.
  • Logistická pomoc při výběru a zajištění Vašeho hotelu a transportu.
  • Cena za prezentaci na 6 m2 je 100 000 Kč bez DPH a 190 000 Kč bez DPH na 12 m2.


Katalogová účast

Firemní prezentace je možná také formou katalogového zastoupení, kdy společnost bude na expozici zastupovat pracovník kanceláře CzechTrade Rakousko.

  • Představení firmy zájemcům, předání katalogů a kontaktních údajů.
  • Aktivní oslovení vybraných vystavovatelů na místě pracovníky CzechTrade s katalogy a kontakty klienta.
  • Umístění katalogů na plochu CzechTrade.
  • Sestavení databáze kontaktů na potenciální obchodní partnery v Rakousku na základě cílové skupiny klienta (pro vyhledání využíváme placené rakouské databáze, volně přístupné zdroje i sociální sítě; výstupem je tabulka s kontaktními údaji na firmy – adresa, telefon, podle dostupnosti údajů také počet zaměstnanců a obrat, jméno majitele nebo jednatele firmy).
  • Sestavení oslovovacího emailu v NJ pro vlastní akvizici.
  • Propagace firmy na LinkedIn profilu a zahraničním webu CzechTrade Austria.
  • Cena za katalogová účast je 20 000 Kč bez DPH.

 

Podrobnosti ke společné prezentaci na veletrhu Alles für den Gast 2025 najdete v pozvánce níže na stránce.

Rádi zodpovíme vaše dotazy týkající se forem prezentace, doprovodných služeb, vhodnosti veletrhu pro váš výrobek/službu nebo poradíme, jak se nejlépe připravit na veletrh.

Máte zájem účastnit se této akce? Zašlete gestorce přihlášku do 30. 6. 2025.

Termín:

8. 11. 2025 - 11. 11. 2025

Druh akce:

Veletrh

Místo konání:

Salzburg, Rakousko

Oborová specializace:

Luxusní zboží, Nábytkářský průmysl, Papírenský průmysl, Potravinářský průmysl, Sklo, Služby, Software a ICT služby, Textilní, oděvní a kožedělný průmysl

Teritoriální zaměření:

Rakousko

Cena:

Kontaktujte organizačního garanta akce

Stav akce:

Hlaste se

Přidat do kalendáře:

Kontakty

Organizační garant

Mgr. Ludková Stella-Lea
Mgr. Stella-Lea Ludková exportní konzultant

Odborný garant

Havlová Julie, M.A.

CzechTrade Rakousko

Julie Havlová, M.A. ředitelka zahraniční kanceláře

Soubory ke stažení