Kariéra

Proč pracovat v CzechTrade?

Budete součástí profesionálního týmu.

Nabízíme:

  • zajímavou a rozmanitou práci,
  • profesní a osobní růst.

Zaměstnancům v pracovním poměru poskytujeme následující výhody:

  • pět týdnů dovolené,
  • rehabilitaci,
  • příspěvek na stravenky.

Zaměstnanci se řídí Kodexem_etiky.pdf

Pracovní nabídky

Konzultant pro design, odd. Design Centrum CzechTrade

Náplň práce:

  • Příprava podkladů pro plán akcí Design Centra, komplexní koordinace a realizace těchto akcí v tuzemsku i zahraniční
  • Zajištění fungování nových komerčních služeb ve spolupráci se zahraničními kancelářemi,
  • Zajištění administrativních úkonů v rámci programu Design Credits ve spolupráci s MK ČR
  • Monitoring aktuálních trendů Design Trendy
  • Podpora českých designových firem
  • Spolupráce na odborných soutěží
  • Součinnost na vytvoření Design Library a Design Gallery v rámci Design Centra
  • Aktivity v rámci projektů a programů pro konkrétní oblasti KKO/KKP
  • Poradenská a konzultační činnost


Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání s preferencí uměleckoprůmyslového zaměření
  • Orientace v oblasti projektového řízení
  • Znalost angličtiny min. B2
  • Orientace na poskytování služeb a podpory cílovým skupinám
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Silné organizační schopnosti, systémové myšlení


Nabízíme:

  • Práci v rozvíjející se vládní agentuře
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • 5 týdnů dovolené
  • Čtyři dny indispozičního volna ročně
  • Místo výkonu práce Praha/Brno
  • Odměňování v souladu s pravidly stanovenými pro příspěvkové organizace, Stupnice platových tarifů podle platových tříd a platových stupňů pro zaměstnance uvedené v § 5 odst. 1 NV č. 341/2017 Sb (10. platová třída)

V případě zájmu nám zašlete nejpozději do 20. 03. 2024 strukturovaný životopis na níže uvedený kontakt. 
Součástí životopisu musí být toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“

Kontakt: vyberova-rizeni@czechtrade.cz

IT konzultant/tester pro Businessinfo.cz

Pro BusinessInfo.cz, jeden z největších portálů pro podnikatele, hledáme posilu na pozici technického supportu, která by doplnila náš tým. Realizaci portálu BusinessInfo.cz (BI) od roku 2001 zajišťuje vládní agentura na podporu exportu CzechTrade.
 

Co tato pozice obnáší?

  • Komunikace mezi IT týmem, který má na starosti rozvoj portálu, interním týmem, který koordinuje celý projekt a externími uživateli
  • Aktivní podílení se na rozvoji BI 
  • Podílení se na testování BI, řešení případných incidentů a dalším vylepšování BI
  • Péče o uživatele, ať už se jedná o redakci BI, CzechTrade nebo další uživatele
  • Koordinace projektů v rámci BI
  • Vytváření reportingů
  • Základní analýza rizik


Co je pro tuto pozici potřeba?

  • Vysokoškolské, event. středoškolské vzdělání
  • Znalost všeho, co se v rámci BI používá, tj. HTML, CSS, PHP, ElasticSearch, Google Cloud Platform, MySQL, Redis
  • Schopnost práce s relační databází na úrovni agregace dat pro reportingy
  • Výborná znalost českého jazyka
  • V neposlední řadě chuť učit se novým věcem a zájem být součástí zkušeného týmu, který se stará o BI 
  • Výhodou bude:
  • Zkušenosti s řízením vývoje webových aplikací – ideálně na Wordpress
  • Zkušenosti s agilním vývojem software
  • Zkušenosti s prací v projektových nástrojích jako je GitHub, JIRA, Confluence apod.


Co nabízíme?

  • Zajímavou a pestrou práci ve vládní agentuře, která od roku 1997 podporuje české exportéry
  • Místo výkonu práce v centru Prahy v místě s výbornou dopravní dostupností 
  • Pracovní poměr na dobu určitou
  • Odměňování dle pravidel stanovených pro státní příspěvkové organizace
  • 5 týdnů dovolené, 4 sick days ročně
  • Příspěvky na stravovací poukázky 
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Homeoffice 

V případě zájmu nám zašlete nejpozději do 20. 3. 2024 strukturovaný  životopis na níže uvedený kontakt. 
Součástí životopisu musí být toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“

Kontakt: vyberova-rizeni@czechtrade.cz

 

Odborný pracovník do oddělení střediskových rozpočtů a provozu

Náplň práce:

  • komplexní zajišťování spisové služby – správa archivu (evidence a archivace vyřazených dokumentů, zajišťování skartace, spolupráce s externím pracovníkem archivu) v písemné i elektronické podobě
  • spolupráce po zadání veřejných zakázek (kontrola, archivace, vložení do interního systému, kontrola návazností a příprava formulářů)
  • evidence schválených interních objednávek - formální kontrola, evidence a předání interních objednávek do procesu
  • zajišťování poštovních a kurýrních služeb - přebírání a předávání došlé pošty spojené s přiřazováním úkolů, odesílání a zapisování odchozí pošty včetně zásilek do zahraničí
  • další úkoly dle zadání např. scanování, kopírování a další administrativní práce


Požadavky:

  • středoškolské vzdělání, ekonomický směr výhodou
  • uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook)
  • preciznost, komunikativnost, zodpovědnost, pečlivost
  • organizační schopnosti
  • znalost angličtiny výhodou


Nabízíme:

  • nástup možný ihned nebo dohodou
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • stravenky v hodnotě 210,- Kč
  • 5 týdnů dovolené, 4 dny sick days
  • práci v rozvíjející se vládní agentuře
  • místo výkonu práce - Praha 2


V případě zájmu nám zašlete nejpozději do 5. 3. 2024 motivační dopis se strukturovaným životopisem na e-mail vyberova-rizeni@czechtrade.cz

Součástí životopisu musí být toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“


 

Odborné stáže

Odborné stáže v týmu exportních konzultantů

Studujete vysokou školu a zajímáte se o zahraniční obchod? Získejte během studia praxi. Přihlaste se nastáž do CzechTrade.

Stáže mohou probíhat v odděleních:

  • exportní tým strojírenství a kovovýroba
  • exportní tým elektro, ICT, dopravní a manipulační zařízení
  • exportní tým energetika, zdroje, životní prostředí
  • exportní tým živé vědy, chemie a plasty
  • exportní tým stavebnictví, spotřební zboží a služby
  • exportní tým podpora internacionalizace pro výrazně inovativní MSP

Náplň stáže:

  • denní kontakt s českými exportně zaměřenými firmami
  • budování a rozvíjení vztahů se stávajícími i novými klienty agentury v souladu s marketingovou politikou agentury
  • poskytování informací o kompletním portfoliu produktů a služeb CzechTrade
  • aktualizování informací o exportérech v interním systému agentury
  • administrativní úkony podle aktuálních potřeb

Profil ideálního kandidáta:

  • znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2; další jazyky výhodou
  • uživatelská znalost MS Office a Excelu
  • komunikační dovednosti
  • samostatnost
  • aktivní a proklientský přístup

Nabízíme:

  • bezplatnou stáž na centrále CzechTrade v Praze (délka trvání zhruba 3 měsíce)
  • samostatnou a atraktivní práci v milém kolektivu
  • zajímavou praxi z oblasti zahraničního obchodu v renomované agentuře
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • navázání vztahů s českým podnikatelským prostředím

V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na vyberova-rizeni@czechtrade.cz.
Součástí životopisu musí být prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici."

Odborné stáže pro BusinessInfo.cz

Získejte zkušenosti a náskok před ostatními díky zkušenostem z redakce internetového portálu pro podnikání a export BusinessInfo.cz.
Stážisté budou součástí týmu, který zajišťuje kompletní provoz portálu. Stáže probíhají v centrále agentury CzechTrade.

  • Pozice: neplacená stáž
  • Délka trvání: 2-3 měsíce
  • Časová náročnost: až 15 hodin týdně (dle časových možností stážisty)
  • Náplň práce (přizpůsobená osobním preferencím stážisty/stážistky):

Co budete dělat?

  • Administrativní podpora týmu BusinessInfo.cz – práce v redakčním systému
  • Podílení se na marketingových aktivitách projektu – online kampaně
  • Spolupráce na rozvíjení značky na sociálních sítích: Facebook, LinkedIn, YouTube

Co získáte?

  • Praxi z prostředí redakce významného podnikatelského webu
  • Zkušenosti z online marketingu
  • Možnost specializovat stáž dle vašich preferencí
  • Know-how kolegů z oblasti marketingu, IT i žurnalistiky
  • Potvrzení o absolvování stáže i s naší referencí pro budoucí zaměstnavatele

Koho hledáme?

  • Mladé lidi s vážným zájmem o stáž a ideální kandidát má:
  • Komunikační dovednosti
  • Znalost práce s MS Office
  • Znalost cizího jazyka (angličtina) je výhodou, ale nikoliv podmínkou

V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na vyberova-rizeni@czechtrade.cz.
Součástí životopisu musí být toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici."

Odborná stáž v archivu - pomocný archivář/archivářka

Stážista bude spolupracovat na přípravě podkladů pro elektronickou evidenci dokladů

Požadavky:

  • minimálně dokončené středoškolské vzdělání
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, Word, Outlook)
  • zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost

Nabízíme:

  • bezplatnou stáž na centrále CzechTrade v Praze (délka trvání zhruba 3 měsíce)
  • samostatnou a atraktivní práci v milém kolektivu
  • zajímavou praxi z oblasti archivnictví
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na vyberova-rizeni@czechtrade.cz.
Součástí životopisu musí být prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici."

Kontakty

Žůrková Jana
Jana Žůrková Vedoucí personálního oddělení

People of CzechTrade