Kariéra

Proč pracovat v CzechTrade?

Budete součástí profesionálního týmu.

Nabízíme:

  • zajímavou a rozmanitou práci,
  • profesní a osobní růst.

Zaměstnancům v pracovním poměru poskytujeme následující výhody:

  • pět týdnů dovolené,
  • rehabilitaci,
  • příspěvek na stravenky.

Zaměstnanci se řídí Kodexem_etiky.pdf

Pracovní nabídky

VEDOUCÍ ZAHRANIČNÍ KANCELÁŘE CZECHTRADE USA (SAN FRANCISCO BAY AREA)

Vedoucí Zahraniční Kanceláře CzechTrade v USA (San Francisco Bay Area) má na starosti širokou škálu klíčových aktivit, zaměřených na podporu českých firem a rozvoj obchodních vztahů v daném regionu. Tato pozice vyžaduje dynamické a inovativní myšlení, schopnost efektivní komunikace a strategický přístup k podpoře českých firem v teritoriu jakož i silnou orientaci na inovativní technologie a start-upy. Zároveň se očekává flexibilita s ohledem na administrativu spojenou s otevíráním nové zahraniční kanceláře CzechTrade.


Hlavní náplň práce:

  • Efektivní řízení zahraniční kanceláře: zajištění efektivního provozu zahraniční kanceláře CzechTrade v USA (San Francisco Bay Area) včetně správy administrativních procesů, odpovědnost za plnění stanovených KPIs pro zahraniční kancelář CzechTrade USA (San Francisco Bay Area). 
  • Zakládání nové zahraniční kanceláře: náročné administrativní úkony spojené se zřízením příslušných povolení, komunikace s úřady, zajištění zřízení bankovního účtu a další s tím spojené.
  • Vysoce inovační prostředí: realizace proexportních akcí pro podporu internacionalizace vysoce inovačních firem z řad českých start-upů a scale-upů a networkingové akce v tomto okruhu s místními partnery.
  • Samostatný přístup k práci v rámci dynamického regionálního týmu: samostatnost na realizaci projektů v teritoriu a zároveň aktivní a kolegiální zapojení do společných aktivit regionálního týmu severní Ameriky.
  • Aktivita na sociálních sítích: aktivní zapojení do tvorby obsahu sociálních sítí CzechTrade a využití vlastního profesního profilu ke komunikaci s partnery.
  • Odborná poradenská činnost: poskytování odborné poradenské podpory českým společnostem v oblasti obchodování na trhu USA, od orientace v hlavních perspektivních oborech, přes problematiku cel až po kulturu obchodního jednání. 
  • Realizace asistenčních služeb: zajištění a realizace služeb pro české podnikatelské subjekty, vyhledávání a oslovování vhodných lokálních obchodních partnerů pro české firmy, prezentace nabídky služeb a produktů českých firem, organizace obchodních jednání. 
  • Akce a školení: příprava a realizace byznysových a vzdělávacích akcí, obchodních misí a seminářů pro české subjekty, reprezentace CzechTrade a českých firem při akcích a událostech v teritoriu.


Požadujeme:

  • Státní občanství ČR
  • Ukončené vysokoškolské vzdělání
  • Praxi v mezinárodním obchodě, zkušenosti s exportem výrobků a služeb
  • Znalost prostředí a reálií USA se zaměřením na západní pobřeží
  • Orientace v hlavních sektorech místního hospodářství (se zaměřením na vysoce inovační firmy a start-upy)
  • Znalost českého jazyka minimálně na úrovni C1 (podmínkou) a praxe s jeho užíváním
  • Výborná znalost anglického jazyka na úrovni C1 (podmínkou) a praxe s jeho užíváním. 
  • Znalost druhého jazyka na úrovni B2 výhodou
  • Aktivní znalost používání PC (prostředí MS Office, internetové vyhledávače, práce s databázemi, profesní sociální sítě)
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • Profesionální vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
  • Vysoká míra samostatnosti
  • Analytické myšlení a proklientský přístup
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Vybraný kandidát absolvuje před výjezdem do zahraniční zapracování v centrále CzechTrade v Praze. Délka tohoto zapracování bude stanovena individuálně. 


Nabízíme:

  • Pozici vyslaného pracovníka s místem výkonu San Francisco Bay Area, USA
  • Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Různorodou práci v prestižní vládní agentuře
  • 5 týdnů dovolené, 4 sick days
  • Plně hrazené náklady na pronájem ubytování v zahraničí (v rámci stanovených limitů)
  • Cestovní zdravotní pojištění pro místo působení včetně pojištěných rodinných příslušníků
  • Pravidelná plně hrazená lékařská preventivní prohlídka v ČR
  • Moderně vybavené technické zázemí (notebook, mobilní telefon a další).

V případě Vašeho zájmu o uvedenou pozici nám do 8. 5. 2024 zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem, obojí v českém a anglickém jazyce.

V motivačním dopise se zaměřte na svou znalost a zkušenosti z daného teritoria (pracovní zkušenosti atp.) a napojení na specifické obory z regionu zahraniční kanceláře. 
Do životopisu, prosím, uveďte toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“


Kontakt: vyberova-rizeni@czechtrade.cz

VEDOUCÍ ZAHRANIČNÍ KANCELÁŘE CZECHTRADE BRAZÍLIE

Vedoucí Zahraniční Kanceláře CzechTrade v Brazílii má na starosti širokou škálu klíčových aktivit, zaměřených na podporu českých firem a rozvoj obchodních vztahů v daném regionu. Tato pozice vyžaduje dynamické a inovativní myšlení, schopnost efektivní komunikace a strategický přístup k podpoře českých firem v teritoriu.  


Hlavní náplň práce

  • Efektivní řízení zahraniční kanceláře: zajištění efektivního provozu zahraniční kanceláře CzechTrade v Brazílii včetně správy administrativních procesů, odpovědnost za plnění plánu tržeb stanoveného pro zahraniční kancelář CzechTrade Sao Paulo
  • Budování obchodních kontaktů a identifikace obchodních příležitostí: navazování, budování a udržování obchodních vztahů s místními subjekty, včetně firem, institucí, asociací a státní správy v Brazílii; aktivní vyhledávání a zpracování obchodních příležitostí v teritoriu vhodných pro české podniky; komunikace s českými firmami a získávání vhodných klientů pro export do teritoria.  
  • Odborná poradenská činnost: poskytování odborné poradenské podpory českým společnostem v oblasti obchodování na brazilském trhu, od orientace v hlavních perspektivních oborech, přes problematiku dovozních licencí a cel až po kulturu obchodního jednání; povědomí o fungování sdružení států Mercosur a jeho vliv na obchod s ČR v daném teritoriu apod.
  • Realizace asistenčních služeb: zajištění a realizace služeb pro české podnikatelské subjekty na brazilském trhu dle nabídky služeb agentury CzechTrade za účelem zjednodušení vstupu českého zboží na tento trh, vyhledávání a oslovování vhodných lokálních obchodních partnerů pro české firmy, prezentace nabídky služeb a produktů českých firem, organizace obchodních jednání atp. 
  • Akce a školení: příprava a realizace byznysových a vzdělávacích akcí, obchodních misí a seminářů zaměřených na brazilský trh pro české subjekty, reprezentace CzechTrade a českých firem při akcích a událostech v teritoriu.


Požadujeme

  • Státní občanství ČR
  • Ukončené vysokoškolské vzdělání
  • Praxi v mezinárodním obchodě, zkušenosti s exportem výrobků a služeb
  • Znalost brazilského prostředí a reálií, povědomí o sdružení států MERCOSUR
  • Orientace v hlavních sektorech brazilského hospodářství
  • Znalost českého jazyka minimálně na úrovni C1 (podmínkou)
  • Výborná znalost portugalského jazyka na úrovni alespoň B2 (podmínkou)
  • Aktivní znalost používání PC (prostředí MS Office, internetové vyhledávače, práce s databázemi)
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • Profesionální vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
  • Analytické myšlení a proklientský přístup
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Osvědčení fyzické osoby na stupeň „Důvěrné" vystavené Národním bezpečnostním úřadem (výhodou), podmínkou je splňovat předpoklady k získání tohoto osvědčení.
Na tuto pozici musí uchazeč vlastnit Osvědčení fyzické osoby na stupeň „Důvěrné", vystavené Národním bezpečnostním úřadem. Pokud žadatel nemá takové osvědčení, lze tento požadavek splnit podáním žádosti o vydání Osvědčení po sdělení výsledku výběrového řízení, pokud v něm uchazeč uspěl. 

Vybraný kandidát absolvuje před výjezdem do zahraniční zapracování v centrále CzechTrade v Praze. Délka tohoto zapracování bude stanovena individuálně. 


Nabízíme

  • Pozici vyslaného pracovníka s místem výkonu Sao Paulo, Brazílie
  • Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Různorodou práci v prestižní vládní agentuře
  • 5 týdnů dovolené, 4 sick days
  • Plně hrazené náklady na pronájem ubytování (v rámci stanovených limitů)
  • Cestovní pojištění pro místo působení včetně pojištěných rodinných příslušníků
  • Jednou za dva roky plně hrazená lékařská preventivní prohlídka
  • Služební automobil, notebook, mobilní telefon.
V případě Vašeho zájmu o uvedenou pozici nám do 2. 5. 2024 zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem, obojí v českém jazyce. V motivačním dopise se zaměřte na svou znalost a zkušenosti z daného teritoria (pracovní zkušenosti atp.).

Do životopisu, prosím, uveďte toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“

Kontakt: vyberova-rizeni@czechtrade.cz

ODBORNÝ PRACOVNÍK ZAHRANIČNÍ KANCELÁŘE CZECHTRADE BELGIE / CEBRE, ZÁSTUPCE VEDOUCÍHO KANCELÁŘE CEBRE

Odborný pracovník Zahraniční Kanceláře CzechTrade v Belgii má na starosti širokou škálu klíčových aktivit, zaměřených na podporu českých firem a rozvoj obchodních vztahů v daném regionu. Tato pozice vyžaduje dynamické a inovativní myšlení, schopnost efektivní komunikace a strategický přístup k podpoře českých firem v teritoriu. Nutností je dobré povědomí o institucích EU e legislativním procesu EU. 


Hlavní náplň práce:

  • Efektivní řízení zahraniční kanceláře: zajištění efektivního fungování zahraniční kanceláře CzechTrade Belgie / CEBRE včetně správy administrativních procesů, odpovědnost za plnění plánu stanoveného pro zahraniční kancelář CzechTrade Belgie / CEBRE
  • Budování obchodních kontaktů a identifikace obchodních příležitostí: navazování, budování a udržování obchodních vztahů s místními subjekty (firmy, podnikatelské reprezentace, instituce a asociace v Belgii), aktivní vyhledávání a zpracování obchodních příležitostí na belgickém trhu vhodných pro české podniky, komunikace s českými firmami a získávání vhodných klientů pro export do Belgie
  • Odborná poradenská činnost: poskytování odborné poradenské podpory českým podnikům v oblasti obchodování na belgickém trhu a orientace v hlavních perspektivních oborech 
  • Realizace asistenčních služeb: zajištění a realizace služeb pro české podnikatelské subjekty, vyhledávání a oslovování vhodných lokálních obchodních partnerů pro české firmy, prezentace nabídky služeb a produktů českých firem, organizace obchodních jednání
  • Akce a školení: příprava a realizace byznysových a vzdělávacích akcí, obchodních misí, seminářů a odborných školení pro české podnikatelské subjekty, reprezentace CzechTrade a českých firem při akcích a událostech v teritoriu


Agenda Evropské unie: 

  • zastupování českých podnikatelských svazů a prosazování jejich zájmů a priorit v evropských platformách a u evropských institucí v Bruselu 
  • účast na jednáních institucí EU a zpracování zápisů z těchto jednání
  • monitoring a reporting událostí a aktivit EU vůči podnikatelské veřejnosti a monitoring výzev a možností využívání prostředků z programů a fondů EU pro zvýšení ekonomického růstu českých podnikatelských subjektů
  • monitoring vybrané EU legislativy a prosazování zájmů českých podnikatelských subjektů při její tvorbě 
  • organizace akcí na podporu aktivit a prosazování priorit českých podnikatelských reprezentací (podnikatelské mise, workshopy)
  • vyhledávání kontaktů v rámci evropských struktur


Požadujeme:

  • Státní občanství ČR
  • Ukončené vysokoškolské vzdělání
  • Praxi v mezinárodním obchodě, zkušenosti s exportem výrobků a služeb
  • Znalost belgického prostředí a reálií
  • Orientace v hlavních sektorech hospodářství
  • Znalost institucí EU a orientace v legislativě EU
  • Znalost českého jazyka minimálně na úrovni C2 (podmínkou)
  • Znalost anglického jazyka na úrovni C1 (podmínkou)
  • Znalost francouzského jazyka na úrovni B1 (podmínkou)
  • Aktivní znalost používání PC (prostředí MS Office, internetové vyhledávače, práce s databázemi)
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • Profesionální vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
  • Analytické myšlení a proklientský přístup
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Osvědčení fyzické osoby na stupeň tajné (výhodou), podmínkou je splňovat předpoklady k získání tohoto osvědčení.
Na tuto pozici musí uchazeč vlastnit Osvědčení fyzické osoby na stupeň „Tajné“, vystavené Národním bezpečnostním úřadem. Pokud žadatel nemá takové osvědčení, lze tento požadavek splnit podáním žádosti o vydání Osvědčení po sdělení výsledku výběrového řízení, pokud v něm uchazeč uspěl.



Nabízíme:

  • Pozici vyslaného pracovníka s místem výkonu Brusel, Belgie
  • Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Různorodou práci v prestižní vládní agentuře
  • 5 týdnů dovolené, 4 sick days
  • Plně hrazené náklady na pronájem ubytování (v rámci stanovených limitů)
  • Cestovní pojištění v místě působení včetně pojištění rodinných příslušníků
  • Jednou za dva roky plně hrazená lékařská preventivní prohlídka
  • Notebook, mobilní telefon

V případě zájmu o uvedenou pozici nám nejpozději do 27. 4. 2024 zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem, oba dokumenty v českém a anglickém jazyce na uvedenou e-mailovou adresu. 

V motivačním dopise se zaměřte na svou znalost a zkušenosti z daného teritoria (pracovní zkušenosti, případné zkušenosti s institucemi/legislativou EU atp.). Do životopisu, prosím, uveďte toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“

Kontakt: vyberova-rizeni@czechtrade.cz
 

Odborné stáže

Odborné stáže v týmu exportních konzultantů

Studujete vysokou školu a zajímáte se o zahraniční obchod? Získejte během studia praxi. Přihlaste se nastáž do CzechTrade.

Stáže mohou probíhat v odděleních:

  • exportní tým strojírenství a kovovýroba
  • exportní tým elektro, ICT, dopravní a manipulační zařízení
  • exportní tým energetika, zdroje, životní prostředí
  • exportní tým živé vědy, chemie a plasty
  • exportní tým stavebnictví, spotřební zboží a služby
  • exportní tým podpora internacionalizace pro výrazně inovativní MSP

Náplň stáže:

  • denní kontakt s českými exportně zaměřenými firmami
  • budování a rozvíjení vztahů se stávajícími i novými klienty agentury v souladu s marketingovou politikou agentury
  • poskytování informací o kompletním portfoliu produktů a služeb CzechTrade
  • aktualizování informací o exportérech v interním systému agentury
  • administrativní úkony podle aktuálních potřeb

Profil ideálního kandidáta:

  • znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2; další jazyky výhodou
  • uživatelská znalost MS Office a Excelu
  • komunikační dovednosti
  • samostatnost
  • aktivní a proklientský přístup

Nabízíme:

  • bezplatnou stáž na centrále CzechTrade v Praze (délka trvání zhruba 3 měsíce)
  • samostatnou a atraktivní práci v milém kolektivu
  • zajímavou praxi z oblasti zahraničního obchodu v renomované agentuře
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • navázání vztahů s českým podnikatelským prostředím

V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na vyberova-rizeni@czechtrade.cz.
Součástí životopisu musí být prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici."

Odborné stáže pro BusinessInfo.cz

Získejte zkušenosti a náskok před ostatními díky zkušenostem z redakce internetového portálu pro podnikání a export BusinessInfo.cz.
Stážisté budou součástí týmu, který zajišťuje kompletní provoz portálu. Stáže probíhají v centrále agentury CzechTrade.

  • Pozice: neplacená stáž
  • Délka trvání: 2-3 měsíce
  • Časová náročnost: až 15 hodin týdně (dle časových možností stážisty)
  • Náplň práce (přizpůsobená osobním preferencím stážisty/stážistky):

Co budete dělat?

  • Administrativní podpora týmu BusinessInfo.cz – práce v redakčním systému
  • Podílení se na marketingových aktivitách projektu – online kampaně
  • Spolupráce na rozvíjení značky na sociálních sítích: Facebook, LinkedIn, YouTube

Co získáte?

  • Praxi z prostředí redakce významného podnikatelského webu
  • Zkušenosti z online marketingu
  • Možnost specializovat stáž dle vašich preferencí
  • Know-how kolegů z oblasti marketingu, IT i žurnalistiky
  • Potvrzení o absolvování stáže i s naší referencí pro budoucí zaměstnavatele

Koho hledáme?

  • Mladé lidi s vážným zájmem o stáž a ideální kandidát má:
  • Komunikační dovednosti
  • Znalost práce s MS Office
  • Znalost cizího jazyka (angličtina) je výhodou, ale nikoliv podmínkou

V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na vyberova-rizeni@czechtrade.cz.
Součástí životopisu musí být toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici."

Odborná stáž v archivu - pomocný archivář/archivářka

Stážista bude spolupracovat na přípravě podkladů pro elektronickou evidenci dokladů

Požadavky:

  • minimálně dokončené středoškolské vzdělání
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, Word, Outlook)
  • zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost

Nabízíme:

  • bezplatnou stáž na centrále CzechTrade v Praze (délka trvání zhruba 3 měsíce)
  • samostatnou a atraktivní práci v milém kolektivu
  • zajímavou praxi z oblasti archivnictví
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na vyberova-rizeni@czechtrade.cz.
Součástí životopisu musí být prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici."

Kontakty

Žůrková Jana
Jana Žůrková Vedoucí personálního oddělení

People of CzechTrade