Kariéra

Proč pracovat v CzechTrade?

Budete součástí profesionálního týmu.

Nabízíme:

  • zajímavou a rozmanitou práci,
  • profesní a osobní růst.

Zaměstnancům v pracovním poměru poskytujeme následující výhody:

  • pět týdnů dovolené,
  • rehabilitaci,
  • příspěvek na stravenky.

Zaměstnanci se řídí Kodexem_etiky.pdf (192.32kB) 

Pracovní nabídky

Vedoucí zahraniční kanceláře CzechTrade Nigérie

Náplň práce:

  • Komunikace s českými firmami, místními subjekty, zodpovědnost za získávání zakázek, jejich zpracování a zajištění vytíženosti práce zahraniční kanceláře
  • Odborná poradenská činnost pro české subjekty dle individuálního zadání klientem
  • Aktivní vyhledávání a zpracování obchodních příležitostí z místního trhu
  • Příprava a realizace seminářů a odborných školení pro české subjekty
  • Reprezentace CzechTrade a českých firem v daném teritoriu
  • Zajištění efektivního administrativního chodu zahraniční kanceláře
 

Požadujeme:

  • Státní občanství ČR
  • Ukončené vysokoškolské vzdělání, v případě studia na zahraniční VŠ je nutná nostrifikace vzdělání
  • Praxi v mezinárodním obchodě, zkušenosti s exportem výrobků a služeb
  • Vlastní zkušenost s pobytem v Nigérii podmínkou
  • Znalost místního prostředí a reálií
  • Orientace v hlavních sektorech místního hospodářství
  • Znalost českého jazyka minimálně na úrovni C2 podmínkou
  • Vynikající znalost anglického jazyka podmínkou
  • Aktivní znalost používání PC (prostředí MS Office, internetové vyhledávače, práce s databázemi)
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • Profesionální vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
  • Analytické myšlení
  • Proklientský přístup
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Na tyto pozice musí uchazeč vlastnit Osvědčení fyzické osoby na stupeň „Důvěrné", vystavené Národním bezpečnostním úřadem. Pokud žadatel nemá takové osvědčení, lze tento požadavek splnit podáním žádosti o vydání Osvědčení po sdělení výsledku výběrového řízení, pokud v něm uchazeč uspěl.
  

Nabízíme:

  • Vysoce náročnou, klientsky zodpovědnou práci
  • Pracovní poměr na dobu určitou
  • Práci v rozvíjející se vládní agentuře
  • Místo výkonu práce při vyslání Lagos, Nigérie
  • 5 týdnů dovolené, 4 sick days


V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete na e-mail vyberova-rizeni@czechtrade.cz do 18.10.2023 motivační dopis se strukturovaným životopisem, obojí v českém a anglickém jazyce. V motivačním dopise se zaměřte na svou znalost a zkušenosti z daného teritoria (pracovní zkušenosti atp.).
Do životopisu, prosím, uveďte prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“

Odborný pracovník do oddělení střediskových rozpočtů a provozu

Náplň práce:

  • činnosti na vstupu dodavatelských faktur (formální kontrola, evidence a přiřazení interních objednávek, předání do procesu) a vedení evidence nepřiřazených objednávek
  • komplexní zajišťování spisové služby – správa archivu (evidence a archivace vyřazených dokumentů, zajišťování skartace, spolupráce s externím pracovníkem archivu) v písemné i elektronické podobě
  • zajišťování poštovních služeb - přebírání a předávání pošty včetně balení zásilek
  • další úkoly dle zadání např. scanování, kopírování a další administrativní práce

Požadavky:

  • středoškolské vzdělání, ekonomický směr výhodou
  • znalost/zkušenost spisové služby a skartačního řízení podmínkou
  • uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook)
  • komunikativnost, zodpovědnost, pečlivost 
  • organizační schopnosti
  • znalost angličtiny výhodou

Nabízíme: 

  • nástup možný ihned nebo dohodou
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • stravenky v hodnotě 190,-
  • příspěvky na rehabilitaci, kulturu a sport
  • příspěvek na kupón MHD
  • 5 týdnů dovolené, 4 dny sick days 
  • práci v rozvíjející se vládní agentuře
  • místo výkonu práce - Praha 2

V případě zájmu nám zašlete nejpozději do 14. 10. 2023 strukturovaným životopis v českém jazyce na níže uvedený kontakt. 
Součástí životopisu musí být toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“
Kontakt: vyberova-rizeni@czechtrade.cz

 

Specialista exportních příležitostí

Náplň práce:

  • Zpracovávání statistik zahraničního obchodu ČR včetně komentářů, vyhledávání a zpracovávání informací k průmyslovým oborům, práce s tabulkami a čísly, příprava prezentací
  • Zpracování poptávek zahraničních firem hledajících dodavatele v ČR z nestrojírenských oborů, evidence poptávek v systému a příprava podkladů pro zveřejnění na portále BusinessInfo.cz
  • Spolupráce při organizaci návazných B2B akcí CzechTrade v ČR, především setkání zahraničních dodavatelů s českými firmami
  • Aktivní komunikace se zadavateli exportních příležitostí (především zahraniční kanceláře CzechTrade) a s českými podnikatelskými subjekty
  • Vyhodnocení zpracovaných příležitostí, sledování zpětné vazby a příprava reportingů

Profil ideálního kandidáta:

  • Analytické myšlení
  • Výborné komunikační dovednosti
  • Ochota učit se nové věci
  • Pečlivost, zodpovědnost, organizační schopnosti
  • Jazykové vybavení – angličtina B2, další jazyk výhodou  
  • Aktivní práce s MS OFFICE
  • VŠ ekonomického směru

Nabízíme:

  • nástup možný ihned nebo dohodou
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené, 4 dny sick days
  • práci v rozvíjející se vládní agentuře
  • místo výkonu práce - Praha 2
V případě zájmu nám zašlete nejpozději do 22. 9. 2023 motivační dopis se strukturovaným životopisem na e-mail: vyberova-rizeni@czechtrade.cz.
Součástí životopisu musí být toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“

Odborné stáže

Odborné stáže v týmu exportních konzultantů

Studujete vysokou školu a zajímáte se o zahraniční obchod? Získejte během studia praxi. Přihlaste se nastáž do CzechTrade.

Stáže mohou probíhat v odděleních:

  • exportní tým strojírenství a kovovýroba
  • exportní tým elektro, ICT, dopravní a manipulační zařízení
  • exportní tým energetika, zdroje, životní prostředí
  • exportní tým živé vědy, chemie a plasty
  • exportní tým stavebnictví, spotřební zboží a služby

Náplň stáže:

  • denní kontakt s českými exportně zaměřenými firmami
  • budování a rozvíjení vztahů se stávajícími i novými klienty agentury v souladu s marketingovou politikou agentury
  • poskytování informací o kompletním portfoliu produktů a služeb CzechTrade
  • aktualizování informací o exportérech v interním systému agentury
  • administrativní úkony podle aktuálních potřeb

Profil ideálního kandidáta:

  • znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2; další jazyky výhodou
  • uživatelská znalost MS Office a Excelu
  • komunikační dovednosti
  • samostatnost
  • aktivní a proklientský přístup

Nabízíme:

  • bezplatnou stáž na centrále CzechTrade v Praze (délka trvání zhruba 3 měsíce)
  • samostatnou a atraktivní práci v milém kolektivu
  • zajímavou praxi z oblasti zahraničního obchodu v renomované agentuře
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • navázání vztahů s českým podnikatelským prostředím

V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na vyberova-rizeni@czechtrade.cz.
Součástí životopisu musí být prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici."

Odborné stáže pro BusinessInfo.cz

Získejte zkušenosti a náskok před ostatními díky zkušenostem z redakce internetového portálu pro podnikání a export BusinessInfo.cz.
Stážisté budou součástí týmu, který zajišťuje kompletní provoz portálu. Stáže probíhají v centrále agentury CzechTrade.

  • Pozice: neplacená stáž
  • Délka trvání: 2-3 měsíce
  • Časová náročnost: až 15 hodin týdně (dle časových možností stážisty)
  • Náplň práce (přizpůsobená osobním preferencím stážisty/stážistky):

Co budete dělat?

  • Administrativní podpora týmu BusinessInfo.cz – práce v redakčním systému
  • Podílení se na marketingových aktivitách projektu – online kampaně
  • Spolupráce na rozvíjení značky na sociálních sítích: Facebook, LinkedIn, YouTube

Co získáte?

  • Praxi z prostředí redakce významného podnikatelského webu
  • Zkušenosti z online marketingu
  • Možnost specializovat stáž dle vašich preferencí
  • Know-how kolegů z oblasti marketingu, IT i žurnalistiky
  • Potvrzení o absolvování stáže i s naší referencí pro budoucí zaměstnavatele

Koho hledáme?

  • Mladé lidi s vážným zájmem o stáž a ideální kandidát má:
  • Komunikační dovednosti
  • Znalost práce s MS Office
  • Znalost cizího jazyka (angličtina) je výhodou, ale nikoliv podmínkou

V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na vyberova-rizeni@czechtrade.cz.
Součástí životopisu musí být toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici."

Odborná stáž v archivu - pomocný archivář/archivářka

Stážista bude spolupracovat na přípravě podkladů pro elektronickou evidenci dokladů

Požadavky:

  • minimálně dokončené středoškolské vzdělání
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, Word, Outlook)
  • zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost

Nabízíme:

  • bezplatnou stáž na centrále CzechTrade v Praze (délka trvání zhruba 3 měsíce)
  • samostatnou a atraktivní práci v milém kolektivu
  • zajímavou praxi z oblasti archivnictví
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na vyberova-rizeni@czechtrade.cz.
Součástí životopisu musí být prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici."

Kontakty

Žůrková Jana
Jana Žůrková Vedoucí personálního oddělení

People of CzechTrade