Kariéra

Proč pracovat v CzechTrade?

Budete součástí profesionálního týmu.

Nabízíme:

  • zajímavou a rozmanitou práci,
  • profesní a osobní růst.

Zaměstnancům v pracovním poměru poskytujeme následující výhody:

  • pět týdnů dovolené,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • příspěvek na stravenky.

Zaměstnanci se řídí Kodexem_etiky.pdf

Pracovní nabídky

Vedoucí manažer/ka projektu Design pro konkurenceschopnost 3 – DESIGN 3 spolufinancovaný z OP TAK

Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici Vedoucí manažer/ka projektu „Design pro konkurenceschopnost 3 – DESIGN 3“ spolufinancovaného z Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK)



Co tato pozice obnáší: 

  • celkové řízení projektu DESIGN 3 a vedení realizačního týmu projektu
  • kontrola včasnosti a kvality dodávek, správnosti a využívání finančních prostředků a jejich způsobilosti
  • vyhodnocování aktivit a naplňování monitorovacích indikátorů projektu, vedení statistik projektu
  • příprava podkladů pro jednání Řídícího výboru projektu
  • zpracování závěrečných a monitorovacích zpráv, rozpočtu a vyúčtování, práce se systémem MS2021+, s dotačním portálem AIS, Registrem de minimis a NEN
  • zajišťování podkladů k přípravě účasti MSP (účastníci) na akcích klíčových aktivit projektu, hodnocení účastníků na základě Výběrových kritérií
  • kontrola způsobilosti výdajů v rámci realizovaných akcí, realizace poskytování zvýhodněné služby účastníkům
  • vedení operativní evidence, databází a statistik, koordinace finančních toků projektu v rámci jednotlivých účastí
  • účast na veletrzích, kontrola jejich průběhu, koordinace společné české účasti a realizace doprovodných akcí
  • příprava a zpracování závěrečných zpráv a finančních výstupů z akcí a projektu
  • spolupráce s Design Centrem CzechTrade a relevantními partnery



Uchazeč o přijetí do pracovního poměru musí:

  • a) být státním občanem České republiky, popřípadě je cizím státním občanem (např. občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru) a má v České republice trvalý pobyt
  • b) dosáhnout věku 18 let
  • c) být plně svéprávný
  • d) být bezúhonný
  • e) dosáhnout minimálně vysokoškolského vzdělání v bakalářském stupni
  • f) mít potřebnou zdravotní způsobilost
Splnění předpokladů uvedených pod písmeny a), e), f) je uchazeč povinen doložit příslušnými listinami, případně čestným prohlášením, přičemž listiny uchazeč předloží nejpozději před konáním pohovoru. Splnění předpokladu pod písmenem d) bezúhonnosti se osvědčuje nejpozději před konáním pohovoru výpisem z Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce. Splnění předpokladu pod písmenem c) se dokládá nejpozději před konáním pohovoru písemným čestným prohlášením. Výběrového řízení se může zúčastnit jen osoba, která splňuje výše uvedené předpoklady a požadavky.



Co od Vás potřebujeme: 

  • ukončené vysokoškolské vzdělání (podmínkou)
  • minimálně 1 rok manažerských zkušeností (podmínkou)
  • minimálně 3 roky zkušeností s dotační podporou podmínkou (OP TAK, OP PIK výhodou)
  • znalost cizích jazyků, anglický jazyk podmínkou (znalost dalšího cizího jazyka výhodou)
  • zkušenost s projektovým a finančním řízením dotačního projektu
  • velmi dobrou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • základní orientaci v zákonech: zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě; zákon č. 166/2023 Sb., o zadávání veřejných zakázek
  • orientaci v metodických dokumentech OP TAK a OP PIK (výhodou)
  • znalost uživatelského prostředí MS2014+, MS2021+, NEN, Registr de minimis (výhodou)
  • organizační a koordinační schopnosti 
  • komunikační dovednosti, velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • pečlivost, samostatnost, iniciativu, flexibilitu a schopnost konstruktivně řešit problémy 
  • odolnost vůči stresu a vysoké pracovní nasazení 



Na co se můžete těšit: 

  • atraktivní, samostatnou a odpovědnou práci v přátelském profesionálním prostředí 
  • možné zahraniční pracovní cesty
  • místo výkonu práce: Praha (Štěpánská 15, Praha 2)
  • práci na plný úvazek (40 hodin/týden) 
  • pracovní poměr na dobu určitou (v souladu s podmínkami stanovenými projektem „Design pro konkurenceschopnost 3“ spolufinancovaným z OP TAK, dle současných podmínek nejdéle do 31. 12. 2027) 
  • osobní rozvoj a benefity (flexibilní pracovní doba s možností home office, příspěvek na stravování, služební notebook a mobilní telefon)
  • zajímavé finanční ohodnocení ze strukturálních fondů v souladu s pravidly stanovenými pro příspěvkové organizace, stupnice platových tarifů podle platových tříd a platových stupňů pro zaměstnance uvedené v § 5 odst. 1 NV č. 341/2017 Sb. (11. platová třída), s možností osobního ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna
  • předpokládaný termín nástupu na výše uvedenou pracovní pozici: srpen 2024

V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete nejpozději do 15. 08. 2024 motivační dopis a strukturovaný životopis, obojí v českém a anglickém jazyce na email: vyberova-rizeni@czechtrade.cz

Součástí životopisu musí být toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“

Prohlášení o střetu zájmů:
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.

 

Manažer/ka aktivity projektu Design pro konkurenceschopnost 3 – DESIGN 3 spolufinancovaný z OP TAK

Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici Manažer/ka aktivity pro projekt „Design pro konkurenceschopnost 3 – DESIGN 3“ spolufinancovaného z Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK)

 

Co tato pozice obnáší:

  • příprava a zajištění podpory účasti českých firem na akcích klíčových aktivit projektu (spolupráce s experty z Adresáře designérů CzechTrade a zajištění prezentace českých firem na veletrzích v zahraničí)
  • komplexní příprava, koordinace, realizace, vyúčtování a vyhodnocení přidělených akcí v rámci klíčových aktivit projektu 
  • akvizice, formální posouzení přihlášek, kontrola dodržování podmínek a realizace poskytování zvýhodněných služeb 
  • účast na veletrzích a mezinárodních akcích, kontrola jejich průběhu, koordinace společné české účasti a realizace doprovodných akcí
  • příprava a zpracování závěrečných zpráv a finančních výstupů z aktivit projektu
  • spolupráce s Design Centrem CzechTrade a relevantními partnery



Uchazeč o přijetí do pracovního poměru musí:

  • a)    být státním občanem České republiky, popřípadě je cizím státním občanem (např. občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru) a má v České republice trvalý pobyt,
  • b)    dosáhnout věku 18 let,
  • c)    být plně svéprávný,
  • d)    být bezúhonný,
  • e)    dosáhnout minimálně vysokoškolského vzdělání v bakalářském stupni,
  • f)    mít potřebnou zdravotní způsobilost.
Splnění předpokladů uvedených pod písmeny a), e), f) je uchazeč povinen doložit příslušnými listinami, případně čestným prohlášením, přičemž listiny uchazeč předloží nejpozději před konáním pohovoru. Splnění předpokladu pod písmenem d) bezúhonnosti se osvědčuje nejpozději před konáním pohovoru výpisem z Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce. Splnění předpokladu pod písmenem c) se dokládá nejpozději před konáním pohovoru písemným čestným prohlášením. Výběrového řízení se může zúčastnit jen osoba, která splňuje výše uvedené předpoklady a požadavky.



Co od Vás potřebujeme:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání (podmínkou)
  • minimálně 2 roky zkušeností s dotační podporou (OP TAK, OP PIK výhodou)
  • znalost cizích jazyků, aktivní anglický jazyk podmínkou (znalost dalšího cizího jazyka výhodou)
  • orientaci v metodických dokumentech OP PIK, OP TAK a znalost uživatelského prostředí MS2014+ nebo MS2021+ (výhodou)
  • dobrou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • organizační a koordinační schopnosti
  • komunikační dovednosti, velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • pečlivost, samostatnost, iniciativu, flexibilitu, time management a schopnost řešit problémy
  • odolnost vůči stresu a vysoké pracovní nasazení



Na co se můžete těšit:

  • atraktivní, samostatná a odpovědná práce v přátelském prostředí menšího týmu
  • zahraniční pracovní cesty
  • místo výkonu práce: Praha (Štěpánská 15, Praha 2)
  • práci na plný úvazek (40 hodin/týden)
  • pracovní poměr na dobu určitou (v souladu s podmínkami stanovenými projektem „Design pro konkurenceschopnost 3“ spolufinancovaným z OP TAK, dle současných podmínek nejdéle do 31. 12. 2027)
  • osobní rozvoj a benefity (flexibilní pracovní doba s možností home office, příspěvek na stravování, služební notebook a mobilní telefon)
  • 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna
  • zajímavé finanční ohodnocení ze strukturálních fondů v souladu s pravidly stanovenými pro příspěvkové organizace, stupnice platových tarifů podle platových tříd a platových stupňů pro zaměstnance uvedené v §5 odst. 1 NV č. 341/2017 Sb. (10. platová třída), s možností osobního ohodnocení
  • předpokládaný termín zahájení pracovního poměru: srpen 2024


V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete nejpozději do 15.08.2024 motivační dopis a strukturovaný životopis, obojí v českém a anglickém jazyce na email: vyberova-rizeni@czechtrade.cz

Součástí životopisu musí být toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“


Prohlášení o střetu zájmů:
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.

 

Ředitel zahraniční kanceláře CzechTrade Spojené království a Irsko

Ředitel zahraniční kanceláře CzechTrade Spojené království a Irsko má na starosti širokou škálu klíčových aktivit, zaměřených na podporu českých firem a rozvoj obchodních vztahů v daném regionu. Tato pozice vyžaduje dynamické a inovativní myšlení, schopnost efektivní komunikace a strategický přístup k podpoře českých firem v teritoriu.  

 

Hlavní náplň práce:

  • Efektivní řízení zahraniční kanceláře: zajištění efektivního provozu zahraniční kanceláře CzechTrade Spojené království a Irsko včetně správy administrativních procesů, odpovědnost za plnění plánu tržeb stanoveného pro zahraniční kancelář 
  • Budování obchodních kontaktů a identifikace obchodních příležitostí: navazování, budování a udržování obchodních vztahů s místními subjekty, včetně firem, institucí, asociací a státní správy ve Spojeném království a Irsku; aktivní vyhledávání a zpracování obchodních příležitostí v teritoriu vhodných pro české podniky; komunikace s českými firmami a získávání vhodných klientů pro export do teritoria.  
  • Odborná poradenská činnost: poskytování odborné poradenské podpory českým společnostem v oblasti obchodování na trhu ve Spojeném království a Irsku, od orientace v hlavních perspektivních oborech, přes problematiku cel až po kulturu obchodního jednáním či pobrexitové podmínky podnikání pro české firmy.  
  • Realizace asistenčních služeb: zajištění a realizace služeb pro české podnikatelské subjekty na britském trhu dle nabídky služeb agentury CzechTrade za účelem zjednodušení vstupu českého zboží na tento trh, vyhledávání a oslovování vhodných lokálních obchodních partnerů pro české firmy, prezentace nabídky služeb a produktů českých firem, organizace obchodních jednání atp. 
  • Akce a školení: příprava a realizace byznysových a vzdělávacích akcí, obchodních misí a seminářů zaměřených na britský trh pro české subjekty, reprezentace CzechTrade a českých firem při akcích a událostech v teritoriu.


Požadujeme:

  • Státní občanství ČR
  • Ukončené vysokoškolské vzdělání
  • Praxi v mezinárodním obchodě, zkušenosti s exportem výrobků a služeb
  • Znalost britského prostředí a reálií, znalost pobrexitových podmínek pro uplatnění zboží z EU
  • Orientace v hlavních sektorech britského hospodářství
  • Znalost českého jazyka minimálně na úrovni C1 (podmínkou)
  • Výborná znalost anglického jazyka na úrovni alespoň C1 (podmínkou)
  • Aktivní znalost používání PC (prostředí MS Office, internetové vyhledávače, práce s databázemi)
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • Profesionální vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
  • Analytické myšlení a proklientský přístup
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Osvědčení fyzické osoby na stupeň „Tajné" vystavené Národním bezpečnostním úřadem (výhodou), podmínkou je splňovat předpoklady k získání tohoto osvědčení.
Na tuto pozici musí uchazeč vlastnit Osvědčení fyzické osoby na stupeň „Tajné", vystavené Národním bezpečnostním úřadem. Pokud žadatel nemá takové osvědčení, lze tento požadavek splnit podáním žádosti o vydání Osvědčení po sdělení výsledku výběrového řízení, pokud v něm uchazeč uspěl. 

Vybraný kandidát absolvuje před výjezdem do zahraniční zapracování v centrále CzechTrade v Praze. Délka tohoto zapracování bude stanovena individuálně a pohybuje se v řádu měsíců před samotným výjezdem. 


 

Nabízíme:

  • Pozici vyslaného pracovníka s místem výkonu Londýn, Velká Británie
  • Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Různorodou práci v prestižní vládní agentuře
  • 5 týdnů dovolené, 4 sick days
  • Plně hrazené náklady na pronájem ubytování (v rámci stanovených limitů)
  • Zdravotní pojištění pro místo působení včetně pojištěných rodinných příslušníků
  • Jednou za dva roky plně hrazená lékařská preventivní prohlídka
  • Služební automobil, notebook, mobilní telefon.

V případě Vašeho zájmu o uvedenou pozici nám do 9. 8. 2024 zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem na adresu vyberova-rizeni@czechtrade.cz, obojí v českém jazyce. V motivačním dopise se zaměřte především na svou znalost a zkušenosti z daného teritoria (pracovní zkušenosti atp.) a proč byste byl/a vhodným kandidátem na tuto pozici.

Do životopisu, prosím, uveďte toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“

 

Specialista exportního vzdělávání CzechTrade

Vzdělávejte s námi české exportéry


Klíčem k úspěchu je připravenost. Proto máme v CzechTrade i oddělení exportního vzdělávání, kde připravujeme exportéry pro jejich úspěšnou expanzi na zahraniční trhy. Přidejte se k nám!
 

Očekáváme od vás / Požadujeme:

  • Organizační schopnosti a komunikační dovednosti: schopnost efektivně organizovat semináře a konference a komunikovat s obchodními partnery
  • Časová flexibilita a smysl pro detail
  • Zkušenosti se vzděláváním dospělých: výhodou, ale není podmínkou
  • Anglický jazyk na úrovni B2: komunikaci s mezinárodními partnery
  • Řidičský průkaz skupiny B: případné služební cesty
  • Vysokoškolské vzdělání: výhodou
 

Popis pracovní pozice:

  • Organizace seminářů a konferencí: plánování, realizace, vyhodnocení
  • Spolupráce s řediteli zahraničních kanceláří CzechTrade a odbornými lektory: zajištění kvalitního obsahu semináře
  • Administrativní činnost: zpracování přihlášek, hodnocení spokojenosti, vedení statistik, propagace a další
  • Plánování vzdělávacích akcí: spolupráce při sestavování plánu
 

Nabízíme:

  • Výbornou lokalitu v centru Prahy: snadná dostupnost
  • Stravenky v hodnotě 210 Kč
  • Firemní kulturu a spolupráci se zajímavými lidmi: inspirativní pracovní prostředí
  • 5 týdnů dovolené: pro zasloužený odpočinek
  • 4 dny nemocenského volna: pro případ potřeby
  • Možnost kariérního růstu v rámci agentury
  • Přátelský pracovní kolektiv: sdílení zkušeností a spolupráce
  • Odměňování v souladu s pravidly stanovenými pro příspěvkové organizace, Stupnice platových tarifů podle platových tříd a platových stupňů pro zaměstnance uvedené v § 5 odst. 1 NV č. 564/2006 Sb. (10. tarifní třída) + osobní ohodnocení

Pokud máte zájem, zašlete nám svůj strukturovaný životopis na adresu vyberova-rizeni@czechtrade.cz do 28.7.2024. Těšíme se na vás!

Do životopisu prosím uveďte toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici."

Odborné stáže

Odborné stáže v týmu exportních konzultantů

Studujete vysokou školu a zajímáte se o zahraniční obchod? Získejte během studia praxi. Přihlaste se nastáž do CzechTrade.

Stáže mohou probíhat v odděleních:

  • exportní tým strojírenství a kovovýroba
  • exportní tým elektro, ICT, dopravní a manipulační zařízení
  • exportní tým energetika, zdroje, životní prostředí
  • exportní tým živé vědy, chemie a plasty
  • exportní tým stavebnictví, spotřební zboží a služby
  • exportní tým podpora internacionalizace pro výrazně inovativní MSP

Náplň stáže:

  • denní kontakt s českými exportně zaměřenými firmami
  • budování a rozvíjení vztahů se stávajícími i novými klienty agentury v souladu s marketingovou politikou agentury
  • poskytování informací o kompletním portfoliu produktů a služeb CzechTrade
  • aktualizování informací o exportérech v interním systému agentury
  • administrativní úkony podle aktuálních potřeb

Profil ideálního kandidáta:

  • znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2; další jazyky výhodou
  • uživatelská znalost MS Office a Excelu
  • komunikační dovednosti
  • samostatnost
  • aktivní a proklientský přístup

Nabízíme:

  • bezplatnou stáž na centrále CzechTrade v Praze (délka trvání zhruba 3 měsíce)
  • samostatnou a atraktivní práci v milém kolektivu
  • zajímavou praxi z oblasti zahraničního obchodu v renomované agentuře
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • navázání vztahů s českým podnikatelským prostředím

V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na vyberova-rizeni@czechtrade.cz.
Součástí životopisu musí být prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici."

Odborné stáže pro BusinessInfo.cz

Získejte zkušenosti a náskok před ostatními díky zkušenostem z redakce internetového portálu pro podnikání a export BusinessInfo.cz.
Stážisté budou součástí týmu, který zajišťuje kompletní provoz portálu. Stáže probíhají v centrále agentury CzechTrade.

  • Pozice: neplacená stáž
  • Délka trvání: 2-3 měsíce
  • Časová náročnost: až 15 hodin týdně (dle časových možností stážisty)
  • Náplň práce (přizpůsobená osobním preferencím stážisty/stážistky):

Co budete dělat?

  • Administrativní podpora týmu BusinessInfo.cz – práce v redakčním systému
  • Podílení se na marketingových aktivitách projektu – online kampaně
  • Spolupráce na rozvíjení značky na sociálních sítích: Facebook, LinkedIn, YouTube

Co získáte?

  • Praxi z prostředí redakce významného podnikatelského webu
  • Zkušenosti z online marketingu
  • Možnost specializovat stáž dle vašich preferencí
  • Know-how kolegů z oblasti marketingu, IT i žurnalistiky
  • Potvrzení o absolvování stáže i s naší referencí pro budoucí zaměstnavatele

Koho hledáme?

  • Mladé lidi s vážným zájmem o stáž a ideální kandidát má:
  • Komunikační dovednosti
  • Znalost práce s MS Office
  • Znalost cizího jazyka (angličtina) je výhodou, ale nikoliv podmínkou

V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na vyberova-rizeni@czechtrade.cz.
Součástí životopisu musí být toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici."

Odborná stáž v archivu - pomocný archivář/archivářka

Stážista bude spolupracovat na přípravě podkladů pro elektronickou evidenci dokladů

Požadavky:

  • minimálně dokončené středoškolské vzdělání
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, Word, Outlook)
  • zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost

Nabízíme:

  • bezplatnou stáž na centrále CzechTrade v Praze (délka trvání zhruba 3 měsíce)
  • samostatnou a atraktivní práci v milém kolektivu
  • zajímavou praxi z oblasti archivnictví
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na vyberova-rizeni@czechtrade.cz.
Součástí životopisu musí být prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici."

Kontakty

Žůrková Jana
Jana Žůrková Vedoucí personálního oddělení

People of CzechTrade