Kariéra

Proč pracovat v CzechTrade?

Budete součástí profesionálního týmu.

Nabízíme:

  • zajímavou a rozmanitou práci,
  • profesní a osobní růst.

Zaměstnancům v pracovním poměru poskytujeme následující výhody:

  • pět týdnů dovolené,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • příspěvek na stravenky.

Zaměstnanci se řídí Kodexem_etiky.pdf

Pracovní nabídky

Manažer/ka aktivity projektu Design pro konkurenceschopnost 3 – DESIGN 3

Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici Manažer/ka aktivity pro projekt „Design pro konkurenceschopnost 3 – DESIGN 3“ spolufinancovaný z Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK)


Co tato pozice obnáší:

  • příprava a administrace projektu, který podporuje spolupráci firem s designéry, marketingovými experty a účasti firem na zahraničních veletrzích
  • komplexní příprava, koordinace, realizace, vyúčtování a vyhodnocení přidělených akcí v rámci klíčových aktivit projektu 
  • hodnocení přihlášek, kontrola dodržování podmínek projektu a realizace poskytování zvýhodněných služeb 
  • akvizice na veletrhy, organizace účastí českých firem na veletrzích, komunikace s dodavateli a veletržní správou, příprava podkladů, osobní účast a kontrola průběhu připravované akce, vyúčtovaní akce
  • příprava a zpracování závěrečných zpráv a finančních výstupů z aktivit projektu
  • spolupráce s Design Centrem CzechTrade a relevantními partnery


Uchazeč o přijetí do pracovního poměru musí:

  • a) být státním občanem České republiky, popřípadě je cizím státním občanem (např. občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru) a má v České republice trvalý pobyt,
  • b) dosáhnout věku 18 let,
  • c) být plně svéprávný,
  • d) být bezúhonný,
  • e) dosáhnout minimálně vysokoškolského vzdělání v bakalářském stupni,
  • f) mít potřebnou zdravotní způsobilost.
Splnění předpokladů uvedených pod písmeny a), e), f) je uchazeč povinen doložit příslušnými listinami, případně čestným prohlášením, přičemž listiny uchazeč předloží nejpozději před konáním pohovoru. Splnění předpokladu pod písmenem d) bezúhonnosti se osvědčuje nejpozději před konáním pohovoru výpisem z Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce. Splnění předpokladu pod písmenem c) se dokládá nejpozději před konáním pohovoru písemným čestným prohlášením. Výběrového řízení se může zúčastnit jen osoba, která splňuje výše uvedené předpoklady a požadavky.


Co od Vás potřebujeme:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání (podmínkou)
  • minimálně 2 roky zkušeností s dotační podporou (OP TAK, OP PIK výhodou)
  • znalost cizích jazyků, aktivní anglický jazyk podmínkou (znalost dalšího cizího jazyka výhodou)
  • orientaci v metodických dokumentech OP PIK, OP TAK a znalost uživatelského prostředí MS2014+ nebo MS2021+ (výhodou)
  • dobrou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • organizační a koordinační schopnosti
  • komunikační dovednosti, velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • pečlivost, samostatnost, iniciativu, flexibilitu, time management a schopnost řešit problémy
  • odolnost vůči stresu a vysoké pracovní nasazení


Na co se můžete těšit:

  • atraktivní, samostatná a odpovědná práce v přátelském prostředí menšího týmu
  • zahraniční pracovní cesty
  • místo výkonu práce: Praha (Štěpánská 15, Praha 2)
  • práci na plný úvazek (40 hodin/týden)
  • pracovní poměr na dobu určitou (v souladu s podmínkami stanovenými projektem „Design pro konkurenceschopnost 3“ spolufinancovaným z OP TAK, dle současných podmínek nejdéle do 31. 12. 2027)
  • osobní rozvoj a benefity (flexibilní pracovní doba s možností home office po zkušební době, příspěvek na stravování, služební notebook a mobilní telefon)
  • 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna
  • zajímavé finanční ohodnocení ze strukturálních fondů v souladu s pravidly stanovenými pro příspěvkové organizace, stupnice platových tarifů podle platových tříd a platových stupňů pro zaměstnance uvedené v §5 odst. 1 NV č. 341/2017 Sb. a osobní ohodnocení
  • předpokládaný termín zahájení pracovního poměru: březen 2025

V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete nejpozději do 10.02.2025 motivační dopis a strukturovaný životopis, obojí v českém a anglickém jazyce na email: vyberova-rizeni@czechtrade.cz

Prohlášení o střetu zájmů:
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.

Odpovědí na tento inzerát bere uchazeč na vědomí, že jím poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány v souladu s podmínkami agentury CzechTrade a uděluje souhlas s tím, aby agentura CzechTrade zpracovávala jeho osobní údaje po dobu pěti let od jejich získání pro účely dalšího oslovení uchazeče při obsazování pracovního místa, pro které může být uchazeč vhodným kandidátem.

Konzultant Design Centra CzechTrade

Mezi klíčové činnosti Design Centra CzechTrade patří propojování designérů s firmami, popularizace designu jako nástroje ke zvýšení konkurenceschopnosti českých firem na zahraničních trzích, edukace a mezinárodní spolupráce. Budete součástí organizace, která podporuje české firmy v jejich expanzi na světové trhy. Vaše práce bude mít reálný dopad a umožní Vám stát se expertem v oblasti, která je klíčová pro rozvoj české ekonomiky.


Koho hledáme:

Absolventy nebo profesionály se zájmem o mezinárodní obchod a ochotou učit se nové věci. 


Co Vás čeká:

  • Komunikace s klienty: Analyzování jejich požadavků a poskytování doporučení pro optimální řešení v oblasti podpory a propagace průmyslového designu.
  • Realizace naplánovaných akcí Design Centra CzechTrade: Organizace a realizace akcí v ČR i zahraničí, organizace designérských soutěží a odborných seminářů a konferencí.
  • Poradenská a konzultační činnost: Poskytování odborných rad a konzultací v oblasti využívání a podpory průmyslového designu.
  • Spolupráce na grantových projektech, financovaných z evropských dotačních schémat.
  • Správa databáze Adresář designérů CzechTrade.


Co požadujeme:

  • Vynikající komunikační a organizační schopnosti
  • Týmová spolupráce
  • Schopnost analyzovat a řešit problémy
  • Schopnost komunikace v angličtině
  • Zkušenosti s organizací akcí a poradenskou činností výhodou
  • Znalost prostředí průmyslového designu a jeho propagace výhodou
  • Znalost evropských dotačních schémat výhodou

 


Nabízíme:

  • Prostor pro růst: Postupné budování odbornosti v dynamickém mezinárodním prostředí.
  • Benefity odpovídající státní příspěvkové organizaci: Odměňování dle platových tarifů včetně osobního ohodnocení, 5 týdnů dovolené, 4 sick days, příspěvky na stravování, penzijní připojištění.
  • Hybridní pracovní model: možnost práce z domova (až dva dny v týdnu po zkušební době). 
  • Rovnováha mezi prací a životem: Přátelský pracovní kolektiv a podpora v profesním i osobním rozvoji.
  • Stabilní pracovní poměr: Smlouva na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
  • Místo výkonu práce Praha 2
  • Kvalitní SW a HW vybavení pro práci


Nástup:

  • duben 2025 nebo dle dohody


Zaujala Vás tato příležitost? Nečekejte a pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na email vyberova-rizeni@czechtrade.cz  do 20. 2. 2025. V případě, že nás Váš profil zaujme, pozveme Vás na pohovor. Budeme se těšit.

Odpovědí na tento inzerát bere uchazeč na vědomí, že jím poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány v souladu s podmínkami agentury CzechTrade a uděluje souhlas s tím, aby agentura CzechTrade zpracovávala jeho osobní údaje po dobu pěti let od jejich získání pro účely dalšího oslovení uchazeče při obsazování pracovního místa, pro které může být uchazeč vhodným kandidátem.

Specialista exportních příležitostí

Máte zájem podpořit české firmy v jejich expanzi na zahraniční trhy? Připojte se k týmu CzechTrade a podílejte se na zprostředkování obchodních příležitostí mezi českými a zahraničními partnery. 
Vaše práce pomůže identifikovat exportní příležitosti, zlepšit naše služby a posílit image českého průmyslu v zahraničí.

 

Co Vás čeká?

  • Zpracování zahraničních poptávek: Budete komunikovat se zahraničními poptávajícími firmami a s vhodnými českými dodavateli, evidovat poptávky v IT systému a publikovat je na portále BusinessInfo.cz. 
  • Organizace B2B setkání: Budete se podílet na organizačním zajištění B2B akcí, např. Sourcing Days, které propojují české dodavatele se zahraničními nákupčími.
  • Analýzy a reporty: Budete zpracovávat a vyhodnocovat exportní statistiky a informace o českých výrobních sektorech, budete tvořit podklady pro média a interní účely agentury (pro exportní konference apod.) a také vyhodnocovat zpětnou vazbu na úspěšnost zpracovaných poptávek. 
  • Pestrá pracovní agenda: Budete zpracovávat rozmanité úkoly, při nichž získáte cenné kontakty a znalosti v oblasti českého průmyslu.
  • Kariérní růst: Po získání zkušeností na této pozici se vám otevírá možnost působení v jedné z 58 zahraničních kanceláří CzechTrade. 

 

Jaký by měl být ideální kandidát?

  • VŠ vzdělání ekonomického směru, min. bakalářské.
  • Znalost angličtiny na úrovni B2 (schopnost aktivní komunikace a práce s texty), další jazyk výhodou.
  • Čeština na úrovni C2 (podmínka).
  • Výborné komunikační  dovednosti (schopnost jasně a efektivně komunikovat se zahraničními i českými partnery).
  • Analytické dovednosti (schopnost pracovat s daty a statistikami, vyhodnocovat trendy a zpracovávat textové i číselné podklady. Analytické myšlení a chuť interpretovat data jsou klíčové).
  • Pečlivost a smysl pro detail, důležité při práci s daty a přípravě reportů. 
  • Aktivní přístup k práci s MS Office.
  • Schopnost učit se nové věci a rychle se adaptovat na různorodé úkoly. 
  • Zodpovědný přístup a schopnost pracovat samostatně i v týmu. 
  • Zájem o průmysl a export: motivace rozvíjet se v oblasti českého průmyslu, zahraničního obchodu a podpory exportu.
 

Co nabízíme?

  • Pestrou a zajímavou práci ve vládní agentuře zaměřené na podporu českých exportérů.
  • Možnost zahraničního působení: Po dosažení dobrých pracovních výsledků možnost výjezdu na zahraniční kancelář (ve střednědobém horizontu při splnění podmínek a úspěšném výběrovém řízení).
  • Atraktivní lokalitu: Pracoviště v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností.
  • Stabilní pracovní poměr: Smlouva na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
  • Pracovní pozice je vhodná pro absolventy i uchazeče s dlouholetými zkušenostmi.
  • Benefity odpovídající státní příspěvkové organizaci:
  • Odměňování podle pevně stanovených pravidel.
  • 5 týdnů dovolené a 4 sick days ročně (po skončení zkušební doby).
  • Příspěvky na stravovací poukázky a penzijní připojištění.
  • Možnost částečné práce z domova (po zkušební době).


Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám do 15.02.2025 svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na emailovou adresu vyberova-rizeni@czechtrade.cz

Odpovědí na tento inzerát bere uchazeč na vědomí, že jím poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány v souladu s podmínkami agentury CzechTrade a uděluje souhlas s tím, aby agentura CzechTrade zpracovávala jeho osobní údaje po dobu pěti let od jejich získání pro účely dalšího oslovení uchazeče při obsazování pracovního místa, pro které může být uchazeč vhodným kandidátem.

Těšíme se na setkání!

Odborné stáže

Odborné stáže v týmu exportních konzultantů

Studujete vysokou školu a zajímáte se o zahraniční obchod? Získejte během studia praxi. Přihlaste se nastáž do CzechTrade.

Stáže mohou probíhat v odděleních:

  • exportní tým strojírenství a kovovýroba
  • exportní tým elektro, ICT, dopravní a manipulační zařízení
  • exportní tým energetika, zdroje, životní prostředí
  • exportní tým živé vědy, chemie a plasty
  • exportní tým stavebnictví, spotřební zboží a služby
  • exportní tým podpora internacionalizace pro výrazně inovativní MSP

Náplň stáže:

  • denní kontakt s českými exportně zaměřenými firmami
  • budování a rozvíjení vztahů se stávajícími i novými klienty agentury v souladu s marketingovou politikou agentury
  • poskytování informací o kompletním portfoliu produktů a služeb CzechTrade
  • aktualizování informací o exportérech v interním systému agentury
  • administrativní úkony podle aktuálních potřeb

Profil ideálního kandidáta:

  • znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2; další jazyky výhodou
  • uživatelská znalost MS Office a Excelu
  • komunikační dovednosti
  • samostatnost
  • aktivní a proklientský přístup

Nabízíme:

  • bezplatnou stáž na centrále CzechTrade v Praze (délka trvání zhruba 3 měsíce)
  • samostatnou a atraktivní práci v milém kolektivu
  • zajímavou praxi z oblasti zahraničního obchodu v renomované agentuře
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • navázání vztahů s českým podnikatelským prostředím

V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na vyberova-rizeni@czechtrade.cz.
Součástí životopisu musí být prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici."

Odborné stáže pro BusinessInfo.cz

Získejte zkušenosti a náskok před ostatními díky zkušenostem z redakce internetového portálu pro podnikání a export BusinessInfo.cz.
Stážisté budou součástí týmu, který zajišťuje kompletní provoz portálu. Stáže probíhají v centrále agentury CzechTrade.

  • Pozice: neplacená stáž
  • Délka trvání: 2-3 měsíce
  • Časová náročnost: až 15 hodin týdně (dle časových možností stážisty)
  • Náplň práce (přizpůsobená osobním preferencím stážisty/stážistky):

Co budete dělat?

  • Administrativní podpora týmu BusinessInfo.cz – práce v redakčním systému
  • Podílení se na marketingových aktivitách projektu – online kampaně
  • Spolupráce na rozvíjení značky na sociálních sítích: Facebook, LinkedIn, YouTube

Co získáte?

  • Praxi z prostředí redakce významného podnikatelského webu
  • Zkušenosti z online marketingu
  • Možnost specializovat stáž dle vašich preferencí
  • Know-how kolegů z oblasti marketingu, IT i žurnalistiky
  • Potvrzení o absolvování stáže i s naší referencí pro budoucí zaměstnavatele

Koho hledáme?

  • Mladé lidi s vážným zájmem o stáž a ideální kandidát má:
  • Komunikační dovednosti
  • Znalost práce s MS Office
  • Znalost cizího jazyka (angličtina) je výhodou, ale nikoliv podmínkou

V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na vyberova-rizeni@czechtrade.cz.
Součástí životopisu musí být toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici."

Odborná stáž v archivu - pomocný archivář/archivářka

Stážista bude spolupracovat na přípravě podkladů pro elektronickou evidenci dokladů

Požadavky:

  • minimálně dokončené středoškolské vzdělání
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, Word, Outlook)
  • zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost

Nabízíme:

  • bezplatnou stáž na centrále CzechTrade v Praze (délka trvání zhruba 3 měsíce)
  • samostatnou a atraktivní práci v milém kolektivu
  • zajímavou praxi z oblasti archivnictví
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
V případě zájmu nám zašlete strukturovaný životopis na vyberova-rizeni@czechtrade.cz.
Součástí životopisu musí být prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici."

Kontakty

Žůrková Jana
Jana Žůrková Vedoucí personálního oddělení

People of CzechTrade