Praktický workshop: Expanze do Německa od A do Z!

V rámci workshopu se účastníci dozví o praktických možnostech, jak se správně připravit na export do Německa, jak se správně prezentovat na internetu, vyhledat a oslovit německého zákazníka nebo najít vhodnou prezentační akci. Všichni účastníci si v rámci workshopu sami vyzkouší představené nástroje. Notebook nebo tablet s sebou!

  • Předpoklady expanze – jsme připraveni na export do Německa?
  • Jak udělat analýzu trhu před expanzí?
  • Jak udělat analýzu konkurence?
  • Jakou zvolit strategii expanze? Rozdíly online a offline expanze?
  • Jak správně oslovit německého zákazníka?
  • Jak vyhledat obchodní partnery a vhodné akce v Německu?
  • Jak zvýšit viditelnost mé firmy na internetu?
  • S jakým marketingovým rozpočtem při expanzi počítat?


Přednášející:
Adam Jareš - ředitel regionálního centra Střední Evropa a vedoucí zahraniční kanceláře CzechTrade Německo - Düsseldorf
Milan Fiala - specialista na mezinárodní online marketing a online expanzi do DACH regionů



Kód semináře:

3992

Termín:

8. 10. 2024

Druh akce:

Teritoriální seminář

Místo konání:

Regionální hospodářská komora Brno, areál Výstaviště (BVV), Výstaviště 569/3, Brno, Česká republika

Doba konání:

10.00 - 12.30 hodin

Cena:

0 Kč

Stav akce:

Akce již proběhla

Přidat do kalendáře:

Kontakty

Organizační garant

Barcalová Daniela
Daniela Barcalová vedoucí exportního vzdělávání

Lektoři

Mgr. Jareš Adam
Mgr. Jareš Adam Ředitel regionálního centra Střední Evropa a vedoucí zahraniční kanceláře CzechTrade Německo - Düsseldorf
Fiala Milan
Fiala Milan Specializuje se na mezinárodní online marketing a online expanzi do DACH regionů. S klienty řeší přípravnou fázi expanze (tvorba analýz, strategie expanze, lokalizace webu, rozpočtování a nastavení cílů) až po realizaci prvních (zejména výkonnostních) online marketingových kampaní.

Soubory ke stažení