Prostřednictvím projektu jsme formou zvýhodněných služeb podporovali spolupráci firem s designéry z Adresáře designérů CzechTrade a účasti na zahraničních veletrzích, zaměřených na propagaci designu.
Realizace projektu Design pro konkurenceschopnost probíhala od 1. 12. 2015 do 31. 12. 2022. Projekt se ve svých klíčových aktivitách zaměřoval na zvýšení konkurenceschopnosti malých a středních podniků (MSP) prostřednictvím designu nových produktů včetně posouzení jejich tržního potenciálu a propagaci průmyslového designu na zahraničních akcích.
Projekt podpořil 54 účastí MSP na výstavách a veletrzích a 166 účastí MSP na spolupráci s designérem. Zvýhodněné designérské služby v rámci klíčové aktivity Individuální spolupráce s designérem poskytovalo celkem 43 designérů z Adresáře designérů CzechTrade.
Celková výše poskytnuté podpory formou zvýhodněných služeb činila 14 178 123 Kč.