Spojení výjimečné technologie se zajímavým designem. To jsou trička z nanovlákna od CityZen

Navrhování designu je komplexní proces, v němž se vyvažuje funkčnost a estetika výrobku s odpovídajícími hodnotami značky. Jedním z klíčů k úspěchu nejen při exportních snaženích, ale i v rámci byznysového plánování obecně je, aby součinnost s designérem nebyla pouze krátkodobá, avšak aby se jednalo o dlouhodobou koncepční spolupráci. K významným oborům, kde se vyplatí přizvat designéra, patří mimo jiné i oděvní průmysl. To si uvědomuje firma CityZen, která využila možností projektu Design pro konkurenceschopnost a prostřednictvím Adresáře designérů CzechTrade se spojila s designérkou Miluškou Vodrážkovou.

Důvod pro využití designéra v oděvní firmě CityZen byl ryze praktický. „Na věci, kterým nerozumíte, je dobré mít profesionála. A v tomto případě ani jeden z nás není krejčí nebo návrhář. Přitom u oblečení jde o to, aby nejen dobře sedělo na těle, ale i dobře vypadalo. Ani nejběžnější střih dámského trika není procházka růžovou zahradou. Výjimečná technologie si navíc zaslouží výjimečný střih a design. Tak, aby vznikl výrobek příjemný pro tělo i pro oko. Práce s designérkou Miluškou Vodrážkovou byla výborná a precizní. Díky ní jsme získali mnoho informací z textilního prostředí. Pomohla nám zmapovat možnou konkurenci, ladit barvy, střihy. A hlavně, dala našim představám o produktech konkrétní podobu. I díky ní jsme uvedli většinu produktů do výroby a úspěšně je prodáváme,“ vysvětluje Martin Burkoň, zakladatel firmy CityZen.

Firma Cityzen vyrábí trička z nanovláken. Začínalo to pánskými triky s výstřihem do U a V. K nim se přidala dámská trička s klasickým a kimonovým střihem a trička s tříčtvrtečním rukávem, pánské a dámské polokošile, pánské boxerky, luxusní pánské košile a neviditelná trička pod košili a nedávno i dětská antibakteriální trička. „Výroba textilu nezná hranic a ani my se toho nebojíme. Rádi bychom rozšířili sortiment tak, abychom se co nejvíce přiblížili vizi firmy „Cityzen v každé skříni,“ představuje ambice a plány firmy do budoucna její zakladatel.