V Německu se na několika místech poboček sítě Saturn začínají objevovat loga firmy MediaMarkt.
Německý prodejce elektroniky MediaMarkt začal rozšiřovat svou síť přebíráním poboček firmy Saturn. Na jaře v roce 2024 klesl počet poboček Saturnu ze 150 na 87. MediaMarkt tak má momentálně otevřeních více než 300 poboček na německém trhu. Cílem koncernu MediaMarkt je nadále budovat značku Saturn jako součást své firemní strategie.
Za účelem minimalizace následků pro zákazníky nahrazených poboček Saturnu plánuje MediaMarkt sloučit věrnostní programy obou značek do jednoho, aby tak zákazníci Saturnu nepřišli o své věrnostní body a mohli je nadále sbírat u obou prodejců bez rozdílů.
Expanze MediaMarktu je viditelná i napříč Evropou. V Rakousku, Belgii, Nizozemsku, Lucembursku a Polsku se také z některých poboček Saturnu staly pobočky MediaMarktu. Celkově tak má MediaMarkt otevřených více než 1000 obchodů v 11 zemích.
Vypracoval kolektiv zahraniční kanceláře CzechTrade Německo – Mnichov.
Zdroj: Spiegel.de
Investice má posílit výkonnost, produktivitu a udržitelnost kanadského zemědělství.
Výstavba nové elektrické stanice umožní od roku 2030 napájet lodě z břehu na kontejnerových a automobilových terminálech v Göteborgu.
V červnu 2025 vykázala italská ekonomika smíšené výsledky – zlepšila se podnikatelská důvěra, zatímco nálada spotřebitelů mírně oslabila.
Turecko se dohodlo se Sýrií na vývozu elektřiny a zemního plynu. Spolupráce zahrnuje také investice do infrastruktury a těžby.