Online seminář: Jak na úspěšnou firemní komunikaci a prezentaci na SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH
Na semináři zaměřeném na online marketing se dozvíte například: jak na sociálních sítích zaujmout správnou skupinu lidí, jak s nimi vhodně komunikovat nebo jak zde správně prezentovat Vaši firmu a produkty.
Harmonogram:
Stručné představení nejvyužívanějších sociálních sítí (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter a další) s možnostmi využití pro Váš business.
Čtyři principy úspěchu na sociálních sítích – představení konceptu „zaujmi-naslouchej-vyprávěj-vyhodnocuj"
Princip 1: Jak zaujmout na sociálních sítích?
Princip 2: Naučte se naslouchat a začněte strategií.
Princip 3: Co a jak vyprávět (sdílet) na sociálních sítích?
Princip 4: Vyhodnocování aneb jak poznáte, že to funguje?
Úspěšná komunikace na sociálních sítích doplněná o úspěšnou reklamu aneb jak ze sociálních sítí vytěžit maximum
Budování značky vs. výkonnostní marketing
Základní principy každé reklamy:
Stanovte si jasný cíl (jak na měřitelné cíle pro B2B i B2C)
Pracujte s daty, ne s domněnkami (Facebook Pixel a další)
Využití influencerů na sociálních sitích
Jak vybírat a oslovit vhodného influencera
Možné taktiky influencer marketingu
Kolik stojí influencer a jak úspěch spolupráce vyhodnocovat
Otázky & odpovědi
Důležité:
Své dotazy k tématu můžete zaslat před online seminářem prostřednictvím přihlášky, nebo prostřednictvím chatu na akci.
Den před konáním akce Vám e-mailem zašleme prolink na danou akci.
K účasti na online semináři potřebujete pouze PC, notebook či telefon s internetovým připojením.
Akce je ZDARMA.
Účastníci se mohou aktivně zapojit prostřednictvím dotazů nebo být pasivními posluchači