OBCHODNÍ VYJEDNÁVÁNÍ a přesvědčivá argumentace

Dostáváte se do situace, kdy se zákazníkem musíte vyjednávat podmínky spolupráce, obchodu a nevíte, jak vše vyjednat tak, aby byly obě strany spokojené?

Vaši zákazníci mají námitky na vaše produkty a služby a vy je potřebujete umět překonat a zákazníka si tak přitáhnout na svou stranu?

Potřebujete se naučit nenásilnou formou přesvědčit zákazníka a zároveň umět reagovat na případnou manipulaci z jeho strany?

Pokud si na některou otázku odpovíte ANO, pak je tento jednodenní tréninkový seminář určen právě vám.

Co vám tréninkový seminář přinese?

  • Zjistíte, co vše lze využít pro úspěšné vyjednávání a seznámíte se s hlavními zásadami a principy ve vyjednávání
  • Naučíte se pracovat s nepříznivými emocemi během vyjednáváni (svými i zákazníků)
  • Získáte tipy na různé druhy argumentů, které zákazníky přesvědčí
  • Naučíte se překonávat námitky zákazníků, které jsou nedílnou součástí téměř každého obchodu
  • Osvojíte si postup, jak zvládnout manipulaci ze strany zákazníků
  • Procvičíte si všechna témata na situacích z reálného byznysu a obdržíte konstruktivní zpětnou vazbu a doporučení pro další rozvoj

Obsah

  • Příprava na vyjednávání – co vše musím vzít v úvahu, když se na vyjednávání připravuji
  • Ústupky ve vyjednávání – pravidla, která je vhodná dodržovat
  • Specifická komunikace během vyjednávacího rozhovoru – práce s tichem, otázkami
  • Emoce jsou náš (ne)přítel – jak pracovat s nežádoucími emocemi během vyjednávání, jak si „ochočit“ své emoce a zpracovat emoce klienta
  • Působivé a účinné vyjadřování – čím zvýšíte přesvědčivost a čím ji naopak snížíte, tipy pro vaše vyjadřování
  • Typy argumentů a co vše můžeme použít jako argument
  • Logický sled argumentů pro jasnější a srozumitelnější pochopení
  • Pseudoargumenty aneb manipulace v praxi – jak manipulaci ze strany zákazníků rozpoznat a jak jí zvládnout
  • Námitky vítány – proč mají zákazníci námitky a co je za nimi obvykle schováno, jednoduchý a zaručený tříkrokový systém k překonání námitek a přesvědčení zákazníka
  • Praktický nácvik, aplikace do praxe a doporučení pro další rozvoj.

Metody
Na tréninkovém semináři si procvičíte probíraná témata v praxi, získáte spoustu know-how, které můžete ihned aplikovat, budete pracovat ve skupinách i samostatně a dostanete spoustu tipů na úspěšnější zvládání vyjednávacích situací (nejen) se zákazníky.

Kód semináře:

3854

Termín:

24. 11. 2022

Druh akce:

Odborný seminář

Místo konání:

CzechTrade, Štepánská 567/15, 12000 Praha 2, Česká republika

Doba konání:

09.00 - 17.00 hodin

Cena:

1 936 Kč (vč. DPH)

Stav akce:

Akce již proběhla

Přidat do kalendáře:

Kontakty

Organizační garant

Mgr. Dostálová Monika
Mgr. Monika Dostálová vedoucí exportního vzdělávání

Lektoři

Šimková Petra
Šimková Petra Prezentujete v angličtině zahraničním zákazníkům a nevíte, jak takovou prezentaci připravit a provést? Chcete získat větší jistotu a mít v repertoáru více správných slovních obratů a spojení, která vám pomohou prezentovat s daleko větší lehkostí?