Online seminář: Online expanze na NĚMECKÝ trh

Cílem semináře je získání teoretických i praktických znalostí o německém e-commerce.

Účastník bude po absolvování semináře schopen spustit e-shop splňující předpoklady pro úspěšný vstup na místní trh. Pozná hlavní tržiště, srovnávače cen, náročnost prodeje a propagace na prodejních platformách.

Představíme možnosti omnichannel strategie a ukážeme její přínos v prodeji do Německa. Ukážeme taktéž základní taktiky online marketingu pro získání více zákazníků / leadů. Dotkneme se b2b online marketingu.

Účastník si odnese odpovědi na následující otázky: 

  • Jak přemýšlet nad online expanzí do Německa
  • Jaké analýzy si před expanzí vytvořit
  • Prodejní platformy: e-shop, Amazon, Ebay, Idealo, Billiger,…
  • Kolik stojí a jaká je náročnost vstupu na tyto platformy
  • Doplňkové služby a logistika pro prodej v Německu
  • Úskalí prodeje v Německu
  • Online marketing v rámci b2c / b2b

Důležité:

  • Své dotazy k tématu můžete zaslat před online seminářem prostřednictvím přihlášky, nebo prostřednictvím chatu na akci.
  • Den před konáním akce Vám e-mailem zašleme prolink na danou akci.
  • K účasti na online semináři potřebujete pouze PC, notebook či telefon s internetovým připojením.
  • Účastníci se mohou aktivně zapojit prostřednictvím dotazů nebo být pasivními posluchači.
  • Akce je ZDARMA.

pexels-rodnae-productions-7310245 (2).jpg

Kód semináře:

3757

Termín:

12. 5. 2021

Druh akce:

Odborný seminář

Místo konání:

ONLINE, X, Online seminář, Česká republika

Doba konání:

10.00 - 12.00 hodin

Cena:

0 Kč

Stav akce:

Akce již proběhla

Přidat do kalendáře:

Kontakty

Organizační garant

Mgr. Dostálová Monika
Mgr. Monika Dostálová vedoucí exportního vzdělávání

Lektoři

Fiala Milan
Fiala Milan Specializuje se na mezinárodní online marketing a online expanzi do DACH regionu. Momentálně působí v agentuře eVisions Advertising, kde vede tým marketingových specialistů pro německý trh
Makrlík Dušan
Makrlík Dušan E-commerce konzultant ve společnosti Retailys, který navazuje kontakty s budoucími zákazníky a zároveň buduje vztah se současnými klienty systému Retailys pro zahraniční expanzi. Jeho specializací jsou lokální specifika zahraničních trhů a strategie pro expanzi do Evropy
Majdl Petr
Majdl Petr Specialista na omnichannel systém Retailys, platformu pro zahraniční online prodej. Poskytuje zákaznickou i technickou podporu klientům, kteří chtějí expandovat a rozšířit své podnikání v dalších státech. Dobře se orientuje na zahraničních trzích, napojuje e-shopy na srovnávače a tržiště.

Soubory ke stažení