Online Marketing pro začátečníky

Online marketing je v současnosti již standardním způsobem marketingové komunikace.

Cílem kurzu je ukázat si, jak zvýšit výkon a prodej webu, včetně sociálních sítí a jak také zvýšit návštěvnost. Jaké máme možnosti placené reklamy na internetu, kdy se vyplatí a kdy ne? Prozradíme Vám, jak vytvořit magnet, který přitáhne nové zákazníky na Váš web. Seznámíme Vás se základními pravidly designu webu. Ukážeme si, jaké chyby se na webech opakují. Vysvětlíme vám základní pojmy, co vlastně znamená PPC, SEO, Funpage, konverze, Squeeze page atd. Vyzkoušíme si, jak běžně mluví „IT“ a my vlastně nevíme, co to znamená.

Podíváme se na věc zdravým selským rozumem. Stanovíme si plán, co vlastně od svých stránek chceme.

Anotace:

  • SEO
  • PPC reklama
  • Webová analytika a konzultace
  • Databáze kontaktů
  • Sociální sítě: fungování sociálních sítí a jejich využití pro svůj prospěch, vytvoření databáze kontaktů ze sociálních
  • Google AdWords
  • Facebook + Google + Twiter + LinkedIn: struktura inzerátu, správný výběr obrázku, zacílení na zákazníky, měření efektivnosti reklamy, tvorba firemního profilu; efektivní design – co by mělo obsahovat “cover photo”, vkládání příspěvků – kdy a jak často; měření jejich efektivnosti, motivace ke komentářům, soutěže na FCB pro interakci s vašimi fanoušky, propagace vašeho profilu
  • E-mail marketing: správné strukturování e-mailingu, náležitosti obchodních sdělení dle zákona, vyhodnocování e-mailingu

Nezapomeňte si na akci přinést vlastní notebook, abyste si mohli s lektorkou vše prakticky vyzkoušet.      

Kód semináře:

3874

Termín:

15. 2. 2023

Druh akce:

Odborný seminář

Místo konání:

CzechTrade, Štepánská 567/15, 12000 Praha 2, Česká republika

Doba konání:

09.00 - 16.00 hodin

Cena:

1 452 Kč (vč. DPH)

Stav akce:

Akce již proběhla

Přidat do kalendáře:

Kontakty

Organizační garant

Barcalová Daniela
Daniela Barcalová vedoucí exportního vzdělávání

Lektoři

Ing. Lencová Veronika MBA
Ing. Lencová Veronika MBA Charismatická lektorka, profesionální koučka, spisovatelka, vymýšlí a realizuje on-line strategie na LinkedIn. Autorka aplikace VERO, aplikace na finanční řízení a finanční analýzu či hodnotu firmy. | Veronika vychází ze svých dlouholetých profesionálních zkušeností, pracovala jako finanční ředitelka a konsultantka pro SAP: A.Poettinger, ENGEL Strojírenská finanční ředitelka a konsultantka SAPU, BMD System haus Steyer. Školí controlling, storytelling a time management metodikou GTD neboli Getting thinks done - Mít vše hotovo, Zen a hotovo.