Online marketing pro začátečníky

Online marketing je v současnosti již standardním způsobem marketingové komunikace. Cílem kurzu je ukázat si, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu, včetně sociálních sítí a podpořit tak váš export. 

Jaké jsou možnosti placené reklamy na internetu, kdy se vyplatí a kdy ne? Seminář nabídne informace o tom, jak vytvořit efektivní magnet pro přilákání nových zákazníků na váš web. Budou představeny základní pravidla webového designu, včetně nejčastějších chyb, které se na webových stránkách opakují. Získáte také přehled o klíčových pojmech, jako jsou PPC, SEO, Funpage, konverze nebo Squeeze page. Dozvíte se, jak často znějí technické výrazy „IT“ nesrozumitelně a co skutečně znamenají. Přístup bude založen na zdravém selském rozumu a na základě toho bude sestaven plán, který určí, jaký cíl by měly vaše webové stránky splňovat.


OBSAH SEMINÁŘE:

  • SEO
  • PPC reklama
  • Webová analytika a konzultace
  • Databáze kontaktů
  • Sociální sítě:
    fungování sociálních sítí a jejich využití pro svůj prospěch, vytvoření databáze kontaktů ze sociálních
  • Google AdWords
  • Facebook + Google + X + LinkedIn:
    struktura inzerátu, správný výběr obrázku, zacílení na zákazníky, měření efektivnosti reklamy, tvorba firemního profilu; efektivní design – co by mělo obsahovat “cover photo”, vkládání příspěvků – kdy a jak často; měření jejich efektivnosti, motivace ke komentářům, soutěže na FCB pro interakci s vašimi fanoušky, propagace vašeho profilu
  • E-mail marketing: správné strukturování e-mailingu, náležitosti obchodních sdělení dle zákona, vyhodnocování e-mailingu


Nezapomeňte si na akci přinést vlastní notebook, abyste si mohli s lektorkou vše prakticky vyzkoušet.      


Kód semináře:

4007

Termín:

20. 11. 2024

Druh akce:

Odborný seminář

Místo konání:

CzechTrade, Štepánská 567/15, 12000 Praha 2, Česká republika

Doba konání:

9.00 - 16.00 hodin

Cena:

1 694 Kč (vč. DPH)

Stav akce:

Akce již proběhla

Přidat do kalendáře:

Kontakty

Organizační garant

Barcalová Daniela
Daniela Barcalová vedoucí exportního vzdělávání

Lektoři

Ing. Lencová Veronika MBA
Ing. Lencová Veronika MBA Charismatická lektorka, profesionální koučka, spisovatelka, vymýšlí a realizuje on-line strategie na LinkedIn. Autorka aplikace VERO, aplikace na finanční řízení a finanční analýzu či hodnotu firmy. | Veronika vychází ze svých dlouholetých profesionálních zkušeností, pracovala jako finanční ředitelka a konsultantka pro SAP: A.Poettinger, ENGEL Strojírenská finanční ředitelka a konsultantka SAPU, BMD System haus Steyer. Školí controlling, storytelling a time management metodikou GTD neboli Getting things done - Mít vše hotovo, Zen a hotovo.