Efektivní propagace a obchodní nabídka (B2B)

Vaším cílem je získat nové zákazníky na exportních trzích a o to samé usilují stovky dalších firem.

Svoji nabídku budete podporovat nejrůznějšími formáty, ale znáte osvědčené zásady vytváření propagačních materiálů?
Dokážete rychle zaujmout?
Je vaše sdělení dostatečně přesvědčivé?
Vynakládáte peníze na propagaci efektivně?
Jste spokojeni s odezvou na vaše kampaně?

Z OBSAHU SEMINÁŘE

  • Naučíte se jak udělat sdělení atraktivnější, jednodušší a přesvědčivější
  • Na případových studiích se seznámíte s aktuálními trendy B2B komunikace
  • Vyzkoušíte si jak využít Ai při psaní nabídek a propagačních textů
  • Získáte zpětnou vazbu k vlastním materiálům, které si přinesete
  • Obdržíte konkrétní rady, které můžete okamžitě aplikovat v praxi

KOMU JE SEMINÁŘ URČEN

  • Obchodníkům, kteří oslovují zahraniční partnery
  • Specialistům marketingu, propagace a PR
  • Manažerům, kteří schvalují marketingové materiály

Kód semináře:

3872

Termín:

2. 2. 2023

Druh akce:

Odborný seminář

Místo konání:

CzechTrade, Štepánská 567/15, 12000 Praha 2, Česká republika

Doba konání:

09.00 - 17.00 hodin

Cena:

1 936 Kč (vč. DPH)

Stav akce:

Akce již proběhla

Přidat do kalendáře:

Kontakty

Organizační garant

Mgr. Dostálová Monika
Mgr. Monika Dostálová vedoucí exportního vzdělávání

Lektoři

Zykán Tomáš
Zykán Tomáš Tomáš Zykán je konzultant a lektor v oblasti komunikace a marketingu. Pracuje s klienty na přípravě nabídek, propagačních materiálů, webových stránek a prezentací. Více o Tomášovi a jeho práci najdete na www.tomaszykan.cz.