Dostáváte se do situace, kdy se zákazníkem musíte vyjednávat podmínky spolupráce, obchodu a nevíte, jak vše vyjednat tak, aby byly obě strany spokojené?
Vaši zákazníci mají námitky na vaše produkty a služby a vy je potřebujete umět překonat a zákazníka si tak přitáhnout na svou stranu?
Potřebujete se naučit nenásilnou formou přesvědčit zákazníka a zároveň umět reagovat na případnou manipulaci z jeho strany?
Pokud si na některou otázku odpovíte ANO, pak je tento jednodenní tréninkový seminář určen právě vám.
Co vám tréninkový seminář přinese?
Obsah
Metody
Na tréninkovém semináři si procvičíte probíraná témata v praxi, získáte spoustu know-how, které můžete ihned aplikovat, budete pracovat ve skupinách i samostatně a dostanete spoustu tipů na úspěšnější zvládání vyjednávacích situací (nejen) se zákazníky.