Online Marketing pro začátečníky
Online marketing je v současnosti již standardním způsobem marketingové komunikace.
Cílem kurzu je ukázat si, jak zvýšit výkon a prodej webu, včetně sociálních sítí a jak také zvýšit návštěvnost. Jaké máme možnosti placené reklamy na internetu, kdy se vyplatí a kdy ne? Prozradíme Vám, jak vytvořit magnet, který přitáhne nové zákazníky na Váš web. Seznámíme Vás se základními pravidly designu webu. Ukážeme si, jaké chyby se na webech opakují. Vysvětlíme vám základní pojmy, co vlastně znamená PPC, SEO, Funpage, konverze, Squeeze page atd. Vyzkoušíme si, jak běžně mluví „IT“ a my vlastně nevíme, co to znamená.
Podíváme se na věc zdravým selským rozumem. Stanovíme si plán, co vlastně od svých stránek chceme.
Anotace:
- SEO
- PPC reklama
- Webová analytika a konzultace
- Databáze kontaktů
- Sociální sítě: fungování sociálních sítí a
jejich využití pro svůj prospěch, vytvoření databáze kontaktů ze
sociálních
- Google AdWords
- Facebook + Google + Twiter +
LinkedIn: struktura
inzerátu, správný výběr obrázku, zacílení na zákazníky, měření
efektivnosti reklamy, tvorba firemního profilu; efektivní design – co by
mělo obsahovat “cover photo”, vkládání příspěvků – kdy a jak často; měření
jejich efektivnosti, motivace ke komentářům, soutěže na FCB pro interakci
s vašimi fanoušky, propagace vašeho profilu
- E-mail marketing: správné strukturování
e-mailingu, náležitosti obchodních sdělení dle zákona, vyhodnocování
e-mailingu
Nezapomeňte si na akci přinést vlastní notebook,
abyste si mohli s lektorkou vše prakticky vyzkoušet.