Agentura CzechTrade uspořádal pro české firmy společnou účast na mezinárodním veletrhu potravinářství a nápojů Expo ANTAD 2024.
Mezinárodní veletrh Expo ANTAD se etabloval do pozice předního oborového veletrhu na americkém kontinentu. Díky návštěvníkům z řad retailu, hotelů, restaurací, barů a lokálních distributorů se pro mnoho zahraničních firem proměnil ve vstupní bránu nejen do Mexika, ale i do dalších latinskoamerických zemí.
Veletrh se zaměřuje na produkty: nápojový průmysl (piva, vína tichá a šumivá, likéry, destiláty, nealkoholické nápoje aj.), široká škála potravin (potraviny v prášku, sladkosti, sušenky, gourmet potraviny, cereálie aj.), BIO a zdravé potraviny, bezlepkové, veganské a košer potraviny, suroviny na přípravu potravin a jídel, vitamíny a potravinové náhražky, produkty pro novorozence, kosmetické produkty a výrobky pro osobní hygienu, HORECA produkty a privátní značky.
Veletrhu se účastnili nejdůležitější hráči na mexickém trhu, například řetězce jako Chedraui, La Comer, Liverpool, Soriana, H-E-B, La Europea, Farmacias Benavides. Veletrhu se účastnilo přes 1200 vystavovatelů z více než 60 zemí na ploše o velikosti 55 000 m2, a navštívilo ho více než 50 000 návštěvníků z řad odborné veřejnost.